Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pam15 schreef:Voor degene die wel gaan;
Ik heb vandaag het rondje van Wilbertoord gedaan dat door het bos/heide leidt. De route hangt er al gedeeltelijk in.
Paden liggen er super bij. Deze hebben de grote hoeveelheden water keurig geabsorbeerd. Weinig plassen gezien.
Heerlijk rond getuft, zowat alles in een galopje gedaan. Zalig voelde de wind en de regen in mijn gezicht toen ik over de heide reed. Aangename afkoeling want ik had het een partij warm.
Vier keer af en op moeten stappen omdat Cees van 1.80 m engtevrees heeft bij de hekjes. Zelfs aan de hand schiet hij als een bezetene door de openingen heen. Bij het hekje dat open blijft staan, heb ik met hem geoefend. Met succes.
Wel even een waarschuwing. Het bruggetje, gelegen aan de kant waar je het bosgebied verlaat, is door de nattigheid redelijk glad. Met name aan de boskant. Voorzichtigheid is hier geboden. Cees gleed op dit stuk aardig weg. Even afgestegen en over het bruggetje heen en weer aan de hand gestapt. Met beleid is het goed te doen.

Psydoxy schreef:En Es knijpt 'm nu al voor de keuring. Vanavond nog even geoefend met monsteren. Hij vind 't gewoon super stom, stond letterlijk te zuchten![]()
Heb een hele stapel emmers+deksel in m'n trailer gezet. Gratis afhalen, heb er gewoon veel te veel. Super makkelijk op wedstrijden en rondom de stal.