Dat is een foto zonder copyright, voor de duidelijkheid

Voor bestanden voor social media etc. zul je even moeten printscreenen of mij moeten pb-en voor een webversie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is wel heel super van je! Ga ik dat doen
Anders wordt het wel een duur geintje haha. 
Super bedankt
Hij heeft niks met paarden, maar wel met fotografie. Hij reageerde direct heel spontaan toen hij hoorde dar er geen fotograaf zou zijn. Hij was er s morgens voor dag en dauw. En heeft ook de prijsuitreiking af gewacht. Hij heeft weer een heel gezellige dag gehad. En een hele hoop foto' s gemaakt. Dochter Josien was mee als groom en heeft onderweg foto' s gemaakt. Die staan ook op de site bij Mark. Dochter Anouk reed in de klasse 2 en behaalde een mooie derde plaats samen met haar arabier Rakesh. Ben trots op mijn kinderen die ieder op zijn eigen manier hun aandeel heeft geleverd aan deze dag. Het was een fijne wedstrijd, alles weer prima geregeld. Duidelijke groomroute , mooi en duidelijk info boekje. Gezellige sfeer. Wij kijken in ieder geval terug op een zeer geslaagde dag.
Veel foto's van mezelf tegenkomen!

_suus19_ schreef:Leuke foto's!Veel foto's van mezelf tegenkomen!
Ik heb totaal nog niet zoveel verstand van endurance en de puntentelling enzo.. Maar ik heb zojuist de regelementen doorgelezen omdat er volgensmij niet zoveel van klopt.
Mijn pony had steeds een goede hartslag, heb 11,3 km/uur gereden in de KK en meteen aangeboden op de finish. Ik zou dus, heb ik het idee, 18 punten moeten hebben. Heb er nu 10.. Daarnaast staat erbij dat het twee winstpunten waard zou zijn.. Waarom geen 3?
Ik ben 4e in de KK, maar de eerste heeft én een hogere hartslag, én later aangeboden én langzamer gereden. Ik snap er niets van.
Ik wil niet mierenneuken hoor, en het maakt ook verder niet veel uit, maar ik zou het wel graag iig zelf begrijpen
_suus19_ schreef:Leuke foto's!Veel foto's van mezelf tegenkomen!
Ik heb totaal nog niet zoveel verstand van endurance en de puntentelling enzo.. Maar ik heb zojuist de regelementen doorgelezen omdat er volgensmij niet zoveel van klopt.
Mijn pony had steeds een goede hartslag, heb 11,3 km/uur gereden in de KK en meteen aangeboden op de finish. Ik zou dus, heb ik het idee, 18 punten moeten hebben. Heb er nu 10.. Daarnaast staat erbij dat het twee winstpunten waard zou zijn.. Waarom geen 3?
Ik ben 4e in de KK, maar de eerste heeft én een hogere hartslag, én later aangeboden én langzamer gereden. Ik snap er niets van.
Ik wil niet mierenneuken hoor, en het maakt ook verder niet veel uit, maar ik zou het wel graag iig zelf begrijpen
_suus19_ schreef:A, B, C heb je volgensmij. Waarbij A is goed, B is matig en C is slecht. En alleen met C wordt je volgensmij(?) afgekeurd.
Dan kun je onjuistheden nog opmerken en recht laten zetten.
ik snapte al niets meer van de hele puntentelling! _suus19_ schreef:Oké vandaarik snapte al niets meer van de hele puntentelling!
Kunnen fouten alleen tijdens de prijs uitrijking gecorrigeerd worden? Kan dat niet met terugwerkende kracht? Lijkt me best leuk hoor zo,n prijsuitreiking, maar om nou 6 uur te gaan wachten..
bedankt voor je antwoord! Toch maar wachten dan voortaan