heb lang niet iedereen op de foto hoor, we waren er maar anderhalf uur ofzo, daarna compleet verkleumd en niet meer in staat op knopjes te drukken
maar ik zal kijken wat ik kan doen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb lang niet iedereen op de foto hoor, we waren er maar anderhalf uur ofzo, daarna compleet verkleumd en niet meer in staat op knopjes te drukken
maar ik zal kijken wat ik kan doen!

heb er nu al zin in.
maarja, kan helaas toch de tijd niet terugdraaien dus zal voor de volgende keer beter opletten én roepen 
Sanco schreef:Ja... dat waren wij dus... helaas nogal leek in de endurance sport dus het niet roepen was niet express... we dachten dat het wel zo hoorde dat jullie rechtdoor reden (geen idee dat jullie de rode lintjes aan het volgen waren) maar pas later viel het kwartje omdat er een paar ruiters terugkwamen en (boos ook nog) tegen ons riepen dat we afleden... wisten wij veel! foutje bedankt... maar daarna zijn we wel meteen verkast naar het veldje een stukje verderop... sorry dan dat jullie net degenen waren die dan net op dat moment langskwamen... want ik denk dat we daar in totaal maar een kwartiertje hebben gezeten... lekker snugger weer, maar wel een les voor de volgende keer, zowel voor jullie als voor ons.
(en we dachten nog wel, we gaan ná het paaltje zitten zodat het niet gebeurt dat we ervoor staan en het daardoor niet opvalt...)
dat was ik 323, maar niet boos hoor.

Dan kan ik vast inschatten of je een foto van mij zou kunnen hebben gemaakt
sandyjorgen schreef:hoi allemaal,
vandaag ook mijn 1e officiele wedstrijd gereden (nr 323) en 18e geworden in de K1.
snelheid viel wat tegen, 11.66 km/u maar dat kwam omdat ik 34 km heb gereden
ik zat zo leuk naar de fotograaf met de rode jas te lachen dat ik de afslag naar rechts had gemist en verkeerd reed.
paard met vlag en wimpel geslaagd en gelukkig ook goed warm weten te houden.
met jou Reusje0504 schreef:Het was gister mijn eerste keer en helaas ging het niet helemaal vlekkeloos, eerst wild ehij thuis al niet op de trailer, na 40 min toch gelukt, daar aangekomen was meneer ontzettend druk, eerste 10 kilometer gingen lekker maar door de heuveltjes en het frisse weer was hij erg fris en enthousiast waardoor ik ook nog gevallen ben. Gelukkig wel uitgereden en ook prima waardes gehaald dus volgende keer hopelijk beter! Ben wel erg benieuwd naar de foto's, petje af voor de vrijwilligers, vets en fotografen gisteren! Ik heb het geen moment koud gehad maar voor hun was het vast om te bibberen!
gelukkig je paard niet kwijt geraakt onderweg. 
Sanco schreef:Nou, dat blijkt maar weer... voel me er best banketstaaf over hoor, je denkt leuk foto's te maken enzo, blijk je een storende factor te zijnmaarja, kan helaas toch de tijd niet terugdraaien dus zal voor de volgende keer beter opletten én roepen
Hier alvast wat foto's
http://s1266.photobucket.com/user/sanfo ... 2749122615
Er komen er nog meer bij maar ik weet nog niet precies wanneer, in de loop der dagen denk ik