Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Laatste puntjes aan het sprokkelen voor klasse 2 nu!
. Bij de voorkeuring bleek dat mijn pony nooit een basisenting heeft gehad dus ze ging overleggen met de jury, stress schoot er bij mij al in van oliebol straks mag ik niet mee doen... Ik mn pony altijd netjes laten enten, nooit een dierenarts horen zeggen dat ie geen basis had... Nou ja ik stress pony stress (en die was al onrustig, allemaal nieuw natuurlijk). Dus ja bij de voorkeuring had ie al een te hoge hartslag, de rest wel goed dus ze heeft maar 60 opgeschreven omdat ze ook wel zag dat het stress was
.
. Gezellig meegereden met oud-stalgenootjes ze herkende elkaar gelijk en pony vond het allemaal prima om achter hun aan te sukkelen. Bij de P/A een goede hartslag, daar konden we ook vrij snel aanbieden. Misschien hadden we het wel gelijk kunnen doen maar ach wilde even een poging laten doen tot drinken... Wat ie niet wilde, toch maar is oefenen!
. Toen de laatste kilometer naar de finish lekker gestapt, laatste stukje aan de hand en even voor het finishen opgestapt
. Daar kon ik m gelijk aanbieden en was ie ook gelijk goed en stond ie er rustig bij. Terug naar de vrachtwagen even nog afgesponst en gestapt. En toen de nakeuring, daar had ie ook weer veel stress (andere paard van stal was daar ook maar te ver weg kennelijk
). Maar hij was goed, en ik was helemaal happy
. Heb echt genoten! En wil zeker nog een keer! Alleen wordt het dan nog een rondje klasse 0 of gaan we klasse 1 lastig
. Hebben nu volgens runkeeper 11,12 km/u gereden....
. Heb geloof ik een diesel, in begin hing die er achter en moest ik als we gingen stappen telkens even bijdraven, na de p/a had ik ineens een racemonster onder me die er helemaal zin in had
.
. jesslam schreef:Echt super gereden. Was de eerste keer voor het echie. Mijn witte-hekjes-figuur deed het echt super. Bij p/a even gewacht met aanbieden. Hartslag was 48 had dus direct aan moeten bieden, maar das achteraf. Bij de finish ook hartslag 48 en 36 bij de nakeuring. Kortomde eerste 3wp zijn binnen! Later bij de prijsuitreiking bleek ik nog een 8ste plaats te hebben. Helemaal super natuurlijk!
_Fer_ schreef:jesslam schreef:Echt super gereden. Was de eerste keer voor het echie. Mijn witte-hekjes-figuur deed het echt super. Bij p/a even gewacht met aanbieden. Hartslag was 48 had dus direct aan moeten bieden, maar das achteraf. Bij de finish ook hartslag 48 en 36 bij de nakeuring. Kortomde eerste 3wp zijn binnen! Later bij de prijsuitreiking bleek ik nog een 8ste plaats te hebben. Helemaal super natuurlijk!
GEFELICITEERD..!! volgens mij heb ik jou gezien... was jij nr 246??? want ik startte na jou...
).
) beter begin van het seizoen had ik niet kunnen dromen
! En de wedstrijd was weer super georganiseerd!
. Maar fijn dat je ook een goede start hebt gehad! evdpanne schreef:Bij mij begon het met stress. Bij de voorkeuring bleek dat mijn pony nooit een basisenting heeft gehad dus ze ging overleggen met de jury, stress schoot er bij mij al in van oliebol straks mag ik niet mee doen... Ik mn pony altijd netjes laten enten, nooit een dierenarts horen zeggen dat ie geen basis had... Nou ja ik stress pony stress (en die was al onrustig, allemaal nieuw natuurlijk). Dus ja bij de voorkeuring had ie al een te hoge hartslag, de rest wel goed dus ze heeft maar 60 opgeschreven omdat ze ook wel zag dat het stress was
.
Toen weer op de wagen gezet, voorbespreking gevolgd en daarna weer van de wagen af en gezadeld en toen kon het feest beginnen. Gezellig meegereden met oud-stalgenootjes ze herkende elkaar gelijk en pony vond het allemaal prima om achter hun aan te sukkelen. Bij de P/A een goede hartslag, daar konden we ook vrij snel aanbieden. Misschien hadden we het wel gelijk kunnen doen maar ach wilde even een poging laten doen tot drinken... Wat ie niet wilde, toch maar is oefenen!
Daarna weer door hij leek alleen maar meer energie te krijgen! We hebben voornamelijk gedraafd en ook lekkere lange stukken tussen door gestapt, klasse 0 dus konden lekker rustig aan doen. Toen de laatste kilometer naar de finish lekker gestapt, laatste stukje aan de hand en even voor het finishen opgestapt
. Daar kon ik m gelijk aanbieden en was ie ook gelijk goed en stond ie er rustig bij. Terug naar de vrachtwagen even nog afgesponst en gestapt. En toen de nakeuring, daar had ie ook weer veel stress (andere paard van stal was daar ook maar te ver weg kennelijk
). Maar hij was goed, en ik was helemaal happy
. Heb echt genoten! En wil zeker nog een keer! Alleen wordt het dan nog een rondje klasse 0 of gaan we klasse 1 lastig
. Hebben nu volgens runkeeper 11,12 km/u gereden....