Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet maar eens kijken als wij verder opgebouwd zijn hoe de conditie van Judy is. 
mazzeltje schreef:kim345 schreef:15 km/h gaan wij zeker niet redden
Maar goed misschien ooit...
Jazeker wel, Smurf gaat dat kunnen.
Ik zou haar zo willen overnemen van je als ze groter zou zijn geweest en als je haar überhaupt ooit weg zou doen!
Ben echt fan van Smurf!
Haha altijd leuk om te horen!

Karrimh schreef:waarom zou het niet kunnen Kim? Sera is ca 1.40 en heeft afgelopen seizoen klasse III gelopen, Otterlo in die hitte 95km en gaat het steeds beter doen. ruimer lopen, gemakkelijker, soepeler, sneller enz
oefening baart kunst
misschien toch gewoon een keer meegaan met ons
Bedankt voor het aanbod maar denk dat op het moment 15 km/h echt te hard gaat. MyrtheJ schreef:Dat vestigt ook hoop voor mijn uk van 1.26m. Wie weet ook ooit nog klasse 3.... startgerechtigd. Ga haar daar niet in uitbrengen, klasse 2 is voldoende.
Zo jammer dat Judy al 18 wordt dit voorjaar. Had echt eerder moeten beginnen..
MyrtheJ schreef:Dat vestigt ook hoop voor mijn uk van 1.26m. Wie weet ook ooit nog klasse 3.... startgerechtigd. Ga haar daar niet in uitbrengen, klasse 2 is voldoende.
dus gaat vast goedkomen en wie weet, misschien ga je stiekem toch een keer klasse III starten
kim345 schreef:Karrimh schreef:waarom zou het niet kunnen Kim? Sera is ca 1.40 en heeft afgelopen seizoen klasse III gelopen, Otterlo in die hitte 95km en gaat het steeds beter doen. ruimer lopen, gemakkelijker, soepeler, sneller enz
oefening baart kunst
misschien toch gewoon een keer meegaan met onsBedankt voor het aanbod maar denk dat op het moment 15 km/h echt te hard gaat.
meestal rijden we nu rond de 12 km/h. dus dan gaat het ineens wel erg hard !
Karrimh schreef:MyrtheJ schreef:Dat vestigt ook hoop voor mijn uk van 1.26m. Wie weet ook ooit nog klasse 3.... startgerechtigd. Ga haar daar niet in uitbrengen, klasse 2 is voldoende.
die ukkies zijn echt wel bikkels hoordus gaat vast goedkomen en wie weet, misschien ga je stiekem toch een keer klasse III starten
![]()
maar voorlopig eerst maar eens het avontuur van klasse 2 aangaan. Kom jij niet toevallig langs Gorinchem als je gaat trainen op de Veluwe/Utrechtse Heuvelrug? Heb je nog een plekje vrij op de vrachtwagen
? AlaskaTorrie schreef:Voor iedereen die nog iets in Brabant zoekt; rondom Bergen op Zoom/Hoogerheide/Woensdrecht zijn meerdere superbossen met grote stukken heide, ietwat wisselend terrein (mul zand, stevige paden, ministukjes asfalt, zanderige paden). Ik rij hier altijd en zoek altijd wel een rijmaatje...
fannetje schreef:Donna, hoe laat kom je zondag en welk rondje wil je doen?
) mazzeltje schreef:Ik ga zowel morgen als zondag rijden vanaf Rhenen.
nee hoor... morgen met een musketier en super shet op pad en een keer een lekker chill ritje
AlaskaTorrie schreef:@Kharrim
Ik rij meestal tussen de 1,5 en 3 uur per keer, afhankelijk van het tempo die dag. Ben nu weer in tempo aan het opbouwen, over een maandje zitten we weer rond de 10 km/u.
en wat doe je dan, kwa tempo - stap / draf en galop en hoe lang? mijn puppy's zijn inmiddels ook wel wat verder dan 10km/uur, dus misschien even wachten voor ons totdat je wat meer opgebouwd hebt
mazzeltje schreef:Vandaag echt super ritje gedaan met Mandy en Kay.
Wat een mazzel met het weer zeg.
Morgen ga ik alleen maar mocht iemand lekker door willen rijden en mee willen vind ik dat gezellig!
Sijs15 schreef:Ik sta bij Fannetje op stal. Sluit graag aan bij de langzame ritjes! Wil aankomend jaar voor het eerst gaan starten, dus poon en ik moeten nog wat km's maken!