wintertrainingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gilbey

Re: wintertrainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:29

Ik moet nu ook echt goed op starten met de training, half april staat de eerste T4 TREC in Belgie op het programma.
Nu maar eens serieus voor aan de gang gaan dus.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:32

hmm 30 km in 2 uur zou nog goed haalbaar zijn, maar als jullie het nog gaan opvoeren... :P Moet maar eens kijken als wij verder opgebouwd zijn hoe de conditie van Judy is.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:14

15 km/h gaan wij zeker niet redden :P
Maar goed misschien ooit...

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:13

kim345 schreef:

Jazeker wel, Smurf gaat dat kunnen.
Ik zou haar zo willen overnemen van je als ze groter zou zijn geweest en als je haar überhaupt ooit weg zou doen!
Ben echt fan van Smurf!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:48

mazzeltje schreef:
kim345 schreef:

Jazeker wel, Smurf gaat dat kunnen.
Ik zou haar zo willen overnemen van je als ze groter zou zijn geweest en als je haar überhaupt ooit weg zou doen!
Ben echt fan van Smurf!

:o Haha altijd leuk om te horen! :o
Tja wie weet ooit... als ik wil studeren.... maargoed nu nog maar niet te lang over nadenken!!!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 20:10

hoe groot is Smurf, of moet ik zeggen hoe klein? denk dat Sera wel wat kleiner is of niet?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:27

Sera is 1.40 toch? Smurf is 1.42 :)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:52

Die schelen elkaar dus niet veel.
Ik denk dat smurf dat ook best kan, ze heeft best ruime gangen en loopt makkelijk, galopeert goed, dus waarom niet. Dus misschien nu nog niet, maar als ze verder is, dan wel.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:27

*bloos!* :o

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 20:11

waarom zou het niet kunnen Kim? Sera is ca 1.40 en heeft afgelopen seizoen klasse III gelopen, Otterlo in die hitte 95km en gaat het steeds beter doen. ruimer lopen, gemakkelijker, soepeler, sneller enz
oefening baart kunst ;)
misschien toch gewoon een keer meegaan met ons :)

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:25

Dat vestigt ook hoop voor mijn uk van 1.26m. Wie weet ook ooit nog klasse 3.... startgerechtigd. Ga haar daar niet in uitbrengen, klasse 2 is voldoende.

:= Zo jammer dat Judy al 18 wordt dit voorjaar. Had echt eerder moeten beginnen..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:47

Karrimh schreef:
waarom zou het niet kunnen Kim? Sera is ca 1.40 en heeft afgelopen seizoen klasse III gelopen, Otterlo in die hitte 95km en gaat het steeds beter doen. ruimer lopen, gemakkelijker, soepeler, sneller enz
oefening baart kunst ;)

:) Bedankt voor het aanbod maar denk dat op het moment 15 km/h echt te hard gaat.
meestal rijden we nu rond de 12 km/h. dus dan gaat het ineens wel erg hard !

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 14:35

MyrtheJ schreef:
Dat vestigt ook hoop voor mijn uk van 1.26m. Wie weet ook ooit nog klasse 3.... startgerechtigd. Ga haar daar niet in uitbrengen, klasse 2 is voldoende.

:= Zo jammer dat Judy al 18 wordt dit voorjaar. Had echt eerder moeten beginnen..

Is judy al 18?! wow had haar veel jonger geschat.

15 km/u gaat voor ons ook nog wat te hard, zal misschien ooit wel kunnen maar ze zeggen toch, eerst afstand verlengen en dan pas snelheid omhoog?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 18:32

MyrtheJ schreef:

die ukkies zijn echt wel bikkels hoor :j dus gaat vast goedkomen en wie weet, misschien ga je stiekem toch een keer klasse III starten *\o/*

kim345 schreef:
Karrimh schreef:
oefening baart kunst ;)

:) Bedankt voor het aanbod maar denk dat op het moment 15 km/h echt te hard gaat.
meestal rijden we nu rond de 12 km/h. dus dan gaat het ineens wel erg hard !

ik heb zoals je weet verschillende paarden Kim, dus kan er ook een meenemen die iets minder ver is en dan kan je gewoon meetrainen ;)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:42

Dat is ook waar natuurlijk! Ik ben wel van mijn ouders afhankelijk en die hebben nou niet altijd zin om 2 uur in de auto te zitten... dan te wachten en nog eens 2 uur terug, wat ik natuurlijk begrijp! Maar we gaan wel de 19e naar Leersum voor de trainingsrit! :D

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:00

Donna, hoe laat kom je zondag en welk rondje wil je doen?

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:09

Karrimh schreef:
MyrtheJ schreef:

die ukkies zijn echt wel bikkels hoor :j dus gaat vast goedkomen en wie weet, misschien ga je stiekem toch een keer klasse III starten *\o/*

Wie weet :D maar voorlopig eerst maar eens het avontuur van klasse 2 aangaan. Kom jij niet toevallig langs Gorinchem als je gaat trainen op de Veluwe/Utrechtse Heuvelrug? Heb je nog een plekje vrij op de vrachtwagen ;)?

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:01

Voor iedereen die nog iets in Brabant zoekt; rondom Bergen op Zoom/Hoogerheide/Woensdrecht zijn meerdere superbossen met grote stukken heide, ietwat wisselend terrein (mul zand, stevige paden, ministukjes asfalt, zanderige paden). Ik rij hier altijd en zoek altijd wel een rijmaatje...

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 20:09

Myrthe ik draai altijd bij Meerkerk de A27 op richting Utrecht, dus ga juist van Gorinchem af.

AlaskaTorrie schreef:
Voor iedereen die nog iets in Brabant zoekt; rondom Bergen op Zoom/Hoogerheide/Woensdrecht zijn meerdere superbossen met grote stukken heide, ietwat wisselend terrein (mul zand, stevige paden, ministukjes asfalt, zanderige paden). Ik rij hier altijd en zoek altijd wel een rijmaatje...

altijd leuk om een keer ergens anders te trainen. hoe ver rijd je dan en welk tempo?

fannetje schreef:
Donna, hoe laat kom je zondag en welk rondje wil je doen?

we komen met 2 paarden, Anne Marijn op Dinky Toy en ik op AF Palmass. tja welk rondje..... iets van ca 20km? eventueel als het goed gaat wat verder, maar wel in chill tempo :j
we moeten eerst alle paarden voeren en buiten zetten en kunnen rond 10.00u weg rijden en dan is het denk ik een goed uur rijden.
wil jij het adres nog even doorgeven en je telefoonnummer (via PB natuurlijk ;))

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:35

Ik ga zowel morgen als zondag rijden vanaf Rhenen.

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:15

@Kharrim
Ik rij meestal tussen de 1,5 en 3 uur per keer, afhankelijk van het tempo die dag. Ben nu weer in tempo aan het opbouwen, over een maandje zitten we weer rond de 10 km/u.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 18:44

mazzeltje schreef:
Ik ga zowel morgen als zondag rijden vanaf Rhenen.

komt ze nu me }> nee hoor... morgen met een musketier en super shet op pad en een keer een lekker chill ritje :j

over 2 weken ga ik weer lekker met je mee met Karrimh, hij is boos :(

AlaskaTorrie schreef:
@Kharrim
Ik rij meestal tussen de 1,5 en 3 uur per keer, afhankelijk van het tempo die dag. Ben nu weer in tempo aan het opbouwen, over een maandje zitten we weer rond de 10 km/u.

je bedoelt:Karrimh :P en wat doe je dan, kwa tempo - stap / draf en galop en hoe lang? mijn puppy's zijn inmiddels ook wel wat verder dan 10km/uur, dus misschien even wachten voor ons totdat je wat meer opgebouwd hebt ;)

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 18:54

Vandaag echt super ritje gedaan met Mandy en Kay.
Wat een mazzel met het weer zeg.
Morgen ga ik alleen maar mocht iemand lekker door willen rijden en mee willen vind ik dat gezellig!

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:37

Ik sta bij Fannetje op stal. Sluit graag aan bij de langzame ritjes! Wil aankomend jaar voor het eerst gaan starten, dus poon en ik moeten nog wat km's maken!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 19:40

mazzeltje schreef:
Vandaag echt super ritje gedaan met Mandy en Kay.
Wat een mazzel met het weer zeg.
Morgen ga ik alleen maar mocht iemand lekker door willen rijden en mee willen vind ik dat gezellig!

sorry Saskia, heb al een andere afspraak anders was ik graag met je mee gegaan :j

Sijs15 schreef:
Ik sta bij Fannetje op stal. Sluit graag aan bij de langzame ritjes! Wil aankomend jaar voor het eerst gaan starten, dus poon en ik moeten nog wat km's maken!

ga je morgen ook met ons mee rijden?