Wie gaat er nog meer naar Wateren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:21

Zo, weer thuis en gelukkig weer internet. Bedankt voor de beterschapswensen (als jullie morgen iemand horen niezen in het bos... that will be me... Nies om een vage reden nogal hard. :+ )

Vind het moeilijk inschatten, maar denk dat ik na 45 minuten na de start wel mensen bij de 10 kilometer kan verwachten toch? Een aantal doorrijders zullen er wel bij zitten. Even gezien de tijd morgen, ga rond kwart over 8 van huis, dan nog even bij de Alberthoeve aan om dan gelijk door te rijden naar m'n plekje denk ik.

Murthul

Re: Wie gaat er nog meer naar Wateren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:24

denk dat wel ja :j

oelalala, je gaat toch geen mensen / paarden laten schrikken he :=

eigenlijk moeten ze bordjes maken: kijk uit, fotograaf over 100 m!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:32

Denk dat je mij in de verte ook wel ziet met mijn knalroze jas... :D Is niet de bedoeling mensen/paarden te laten schrikken, maar heb eigenlijk ook weer geen idee hoe hoog de planten etc. daar zijn. :P Als het goed is heeft m'n stalgenootje, die met me mee gaat, een paarse jas aan, we vallen wel op.

Ik probeer overigens wel een beetje van het pad af te gaan waar jullie rijden, zodat ik ook mooi wat natuur mee neem op de foto!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:33

haha nouja, vorige x reed ik n wedstrijd, en mn paard zag de fotograaf, maar ik niet :')

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:54

Haha, en toen? Leuke plaatjes of juist niet? :')

Nou, wees voorbereid, ik zit zoals het nu lijkt op het kleine stukje heide vlak voor de 10 kilometer. :)

Ik zal mijn accu's in de lader gooien etc. en snel slapen. Tot morgen allemaal en wel ff lachen naar ons! :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:05

nouja, dit:

Afbeelding

myrthe corrigeert paard, ze liep er heel vrolijk opheen en ik dacht echt, beest wat doe je, loop eens rechtdoor, en niet in een boogje, later keek ik achterom, en ze zat daar ZO duidelijk :=

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:06

Toch wel een leuke foto! :D Kom je morgen ook galloperend voorbij? :)) Volgens mij rijden de meesten wel door op dat punt, ik verwacht weinig stapfoto's. :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:07

OOOOOOOOOOH jaaaaaaaaaaa

ik word helemaal roze, want ik was mn team-dartel shirt bijna vergeten, wacht maar af tot je m ziet, hij is roze, en geniaal, maar nu twijfel ik wel over die roze broek, word wel erg fout allemaal dan :')

ik rij morgen niet, ik been groompje :')

maar je mag mijn ruiter wel heeeeeeeeeel veeeeeeeeel op de foto doen, hij staat namelijk stiekem altijd stom op de foto :=

grijze man met n draver(tje) groene cap, en meestal de weg kwijt :=

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:18

Whahaha, goede omschrijving. :') Iedereen die voorbij komt, komt op de foto... Dus hopen dat hij voor de 10k de weg niet kwijt is. _O-

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-11 21:40

Muzefee schreef:
Whahaha, goede omschrijving. :') Iedereen die voorbij komt, komt op de foto... Dus hopen dat hij voor de 10k de weg niet kwijt is. _O-

Oranje pony ook op de foto doen! Heel vaak graag!! O:)
Pony kijkt altijd idioot enthousiast, ik iets minder maar ach :P

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:01

vandaag een heerlijke zonnige mendurance gereden. Zelko heeft super veel geleerd. Zijn hartslag werd steeds lager. 70 bij voorkeuren:) 71 op de PA daarna 60 en op de finish na een paar min 52. Een topper. Als de veterinair zegt dat je paard een genot is om naar te kijken is de dag helemaal af. Dank je wel team hippo.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:17

Leukr dag gehad dus.
En oppassen voor fotograven en roze grooms morgen.

@Baudy de hartslag was vij dw voorkeuring dus eigwnlijk te hoog.was ie hieper of zo. Daar zit ik eigenlijm het meeste over in. De keuring. Straks is het niet goed en dan kun je stoppen.

Ik ben weer thuis. Net ff gedoucht kwam bij het paardje vandaan..l in het donker door het land geweest voor wchokdraad en paaltjes. Als we een stukje kunnen afzetten hebben qe het maar weer.dikke vette baak. Zit een rot plek op de klep van de trailer. De rest is goed. Maar daar niet. Nu een plankje er voor. Maandag maar naar de maker. Paardje loopt geen gevaar.. Maar hoop dat ze er op wil morgenvroeg. Zal zo maar slapen. Tot morgen. We gaan er een leuke dag van maken.

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 06:45

Yeah over een paar uur weer een wedstrijd!!! alles ingepakt en zo ook mijn paardje maar eens ;) gelukkig is deze wedstrijd lekker dicht bij, hoefde dit keer niet zo vroeg op te staan!!! heel veel succes iedereen!!!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 08:39

Wij zitten hier op het kleine stukje heide vlak voor de 10k. Niet te missen in roze en paars. :P De klasse 3 is al voorbij, nu wachten op de rest. Zonnetje komt ons bijna weer opwarmen, haha.

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:43

Nou wij zijn ondertussen weer thuis van de wedstrijd!
Jammer genoeg ben ik gestopt op de P/A omdat hij niet lekker liep, wel een leuke dag gehad veder!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:44

Zo, en ook weer thuis. :) Zijn rond 1 uur toch wel flink nat geregend waarop wij tegen half 2 naar huis zijn gegaan. Heb als het goed is het grootste deel wel op de foto, misschien wel alles...

Vanavond de foto's online, ga nu eerst door richting een verjaardag.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:02

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:11

ook weer thuis.

allereerst de complimenten voor de organisatie en de vrijwilligers. wat was iedereen vrolijk en aardig.
en we hebben genoten hoor.

jeetje.. endurance is wel een sport hoor. we gaan wel vaker op buitenrit en kletsen dan wat af. maar was nu bijna geen tijd voor. maar dik tevreden.

eerst keuren.. paardje was heel lief. hartslag was 40
we startten om 10:35.. de paardjes durfden niet door de start omdat het tentje er bij stond.
iemand wou helpen, zegt de jury.. nee dat mag niet (is ook zo) en we moesten ook echt door de start.. maar toen lukte het. heel veel gedraagd.. jeetje mina, het is echt wel aanpoten hoor.
lekker rijden.. ff stappen..muzefee tegen gekomen.. (wij stapten wel haha . ik had een pakje drinken).
eerder al werden we ingehaald door iemand met oranje chaps.. dat was wel heeeel eng hahaha.

toen 2 km voor de p/a stappen. maar die van mij stapt langzamer als de andere 2. we werden nog eens ingehaald en er was een auto die mijn paard niet aardig vond. dacht al.. we zullen zien et de keuring. toch maar gelijk aangemeld.. wie weet. de rest was goed. ik had 67, dus 10 minuten wachten. na 10 minuten was het 52 en dus gingen we verder.

2e stuk was echt kort voor mijn gevoel. nog veel gedraafd. aangekomen bij de finish hebben de andere 2 gelijk gemeld en gekeurd.. ik heb 2,5 minuten gewacht en toen aangeboden. en goedgekeurd 57.. dus goeie actie :D

gemiddeld 10,5 km per uur gereden oeoeoe nakeuring was goed. paardje was echt super lief.. dus ja een echte topdag gehad. volgend jaar gaan we weer. dan hopen dat mijn paardje nog net wat beter in conditie is. maar zeer geslaagde dag!!!!!!!

voor zover ik het bereken.. heb ik 15 punten en mijn vriendinnen 28
(8 voor de snelheid. 0 voor de eerste controle, 7 voor de 2e controle)
mijn vriendinnen 8 voor de snelheid, beide controles 10 punten.

dit was dus kennismakingsklasse, maar hoe zo dat anders met winstpunten zijn?

dat was mijn verslagje.. ga nu foto´s checken
gevonden
Afbeelding
wendy.. je was best eng hahaha dikke lol

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:21

Als je klasse 1 had gereden had je 2 winstpunten gehad en je vriendinnen 3. Doordat je meteen aangeboden had en de pols te hoog was bij de p/a ben je een winstpunt kwijtgeraakt.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:24

Joltsje schreef:
wendy.. je was best eng hahaha dikke lol

:D Ik vond het wel humor hoor := Met zijn drieen op een kluitje, kijken wie er als eerst weer verder zou durven := Mooi dat jullie hem verder goed uitgereden hebben!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 16:28

@frensie.. tanx. innd had ff moeten wachten. maar ja.. geen idee wat het zou zijn.
maar nu wel duidelijk. ben echt super tevreden

@WendyBZ.. was ook best grappig.. de haflinger is het dapperste haha

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 16:55

Leuk Joltsje!
Danb heb ik je wel gezien, wist het niet zeker, ik moest 10:31 starten, het vosje in het oranje

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:01

ooh leuk kim345... ik heb helemaal niet opgelet wie wat was etc etc..
was jij dan nummer 7 kim345? waarvan de starter zei dat je beroemd ging worden :P

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 17:04

Haha jaa :P
En toen ik wegreed : "daar gaat ze dan nummer 7 kimberly wevers!' waarop me ouders en de rest gingen klappen :')

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:05

jaa hahha ik heb nog oeoeoe geroepen.. leuke starter was dat hahah