Voorsteltopic TEN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ruud_O

Re: Voorsteltopic TEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:25

dat overzicht is hopeloos verouderd
Susan doet het niet meer, en nu is Eulia er mee bezig

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:26

@Jet, weet jij misschien ook de verschillen tussen opaque, beta en granite kleur zwart??

@Ruud, okey dat wist ik niet. Dacht we hebben een nieuwe website dus dit is ook nieuw.

Edit: kijk nu net pas voor het eerst naar de jaartallen, 2008 was de laatste.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 21:31

daffie1986 schreef:
overzicht kilometer awards. op deze pagina kun je de link vinden.

http://www.endurancevereniging.nl/kmawards.html

13de plaats met karrimh met in totaal 2062.0 km

moet toch wel wat meer km-ers zijn hoor, zag dat het de oude lijst was. but tanx anyway ;)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:47

Daphne, hier een link naar de kleurenstalen: http://www.goedhard.nl/N_frame.html?htt ... _home.html .

Opaque, Translucent en Granite zijn van TPU, dat is het materiaal, het kan heel goed tegen kou, iets minder tegen hele hoge temperaturen, maar kan goed tegen nat worden.

Bêta is van PVC. VAn PVC heb ik het werkzame niet opgezocht, maar ikzelf vind het heel fijn en zacht materiaal. Mijn halsterhoofdstel en voortuig met martingaal zijn van bêta.

Opaque en Translucent zijn glimmend, Bêta en Granite zijn mat.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 07:35

Het hoofdstel staat toch wel mooi (A)
haha als we nu niet opvallen weet ik het ook niet xd
Zal binnenkort even hier een foto zetten van de hele set ;p

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:32

Het wordt toch ook altijd ietsje minder fel na een tijdje.

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:34

Wat jammer dat de KM awards niet up to date is.
Is een heel leuk overzicht om te zien hoeveel wedstrijdkm je gemaakt hebt.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 12:29

Lijst bevat ook niet de buitenlandse wedstrijden.

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 12:38

is dat niet mogelijk of willen ze alleen de binnenlandse km noteren?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 12:49

Ruud, die lijst bevat wel ook de in het buitelnad gereden km. Die moet je nl zelf doorgeven, dan worden ze erbij gezet.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 12:54

Jet schreef:
Daphne, hier een link naar de kleurenstalen: http://www.goedhard.nl/N_frame.html?htt ... _home.html .

Opaque, Translucent en Granite zijn van TPU, dat is het materiaal, het kan heel goed tegen kou, iets minder tegen hele hoge temperaturen, maar kan goed tegen nat worden.

Bêta is van PVC. VAn PVC heb ik het werkzame niet opgezocht, maar ikzelf vind het heel fijn en zacht materiaal. Mijn halsterhoofdstel en voortuig met martingaal zijn van bêta.

Opaque en Translucent zijn glimmend, Bêta en Granite zijn mat.

Dankjewel. Dan wordt het opaque zwart denk ik, wil namelijk nog een clickbridle zodat ik gewoon altijd een halster bij de hand heb en die niet zelf hoef mee te sjouwen.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:20

Die supergrip teugels van biothane(goedhard), is dat rubber? (Of voelt het als rubber?)
Ik wil ze misschien bestellen, maar rubber in mn handen vind ik echt vreselijk. :+

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:32

Ik heb ze nu dus,
is wel iets van rubber volgens mij ja,
maar ik dacht dat het heel erg stug zou zijn maar het is best wel soepel en ik denk wle fijn om te rijden :D

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:40

Het is inderdaad rubber met bobbeltjes, maar wel heel soepel. Niet te vergelijken bijv. met van die rubberen springteugels die wij vroeger hadden, die zijn dik en stijf.

Djilna schreef:
Ruud, die lijst bevat wel ook de in het buitelnad gereden km. Die moet je nl zelf doorgeven, dan worden ze erbij gezet.

Ik heb mijn buitenlandse km's over de jaren geloof ik al 3 keer doorgestuurd :D , staan er nog altijd niet bij. Als Marie het straks op orde heeft ga ik mijn lijsten ook weer eens doorsturen, Rex zit inmiddels tegen de 1300, toch een aardig aantal. :)
Maar ik vind het een mooi initiatief. Het maakt een onderscheid tussen eendagsvliegen die hun paard in een jaar over de kling jagen (misschien wel alle prijzen mee naar huis nemen in dat jaar), en mensen die jaar na jaar kilometers maken met een fit paard. Dat laatste is toch wel wat ik onder de essentie van endurance versta.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:59

Ook mijn km's kloppen niet, de NLse niet en de buitenlandse niet :n

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:01

Probleem daarin is dus ook dat de afstanden overal anders zijn. In vraagprogramma, uitslag en op vetkaart wijkt het nog wel eens af. Dat scheelt dus ook. Wat dat betreft zou het fijn zijn als overal dezelfde afstanden gehanteerd worden...

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 20:20

steeds wisselende afstanden is ook erg lastig, voor iedereen. heb vorig jaar bewust een bepaalde wedstrijd voor Sera uitgekozen, haar 1e klasse II en die bleek ook langer te zijn
wie houdt de km standen nu bij en zijn ze al met het bijwerken bezig?
vlg mij zit Karrimh rond de 3.000km-ers :P

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:28

Ene Susan houdt zich daar nu mee bezig. Op het EF zegt ze daar zelf ook iets over, maar ik weet niet meer welke profielnaam er nou ook al weer achter zit. Ze zegt er iets over in een topic dat Veerle gestart heeft, meen ik. Maar misschien dat bij jou al het kwartje bij de naam 'Susan' is gevallen?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 21:50

zegt me verder nix Chris, maarja dat soort dingen houd ik ook niet echt bij :o

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 21:59

Celede_x schreef:
Ene Susan houdt zich daar nu mee bezig. Op het EF zegt ze daar zelf ook iets over, maar ik weet niet meer welke profielnaam er nou ook al weer achter zit. Ze zegt er iets over in een topic dat Veerle gestart heeft, meen ik. Maar misschien dat bij jou al het kwartje bij de naam 'Susan' is gevallen?

sjuultje heet ze op EF en ik zag daar in het topic ook dat ene marie het overgenomen heeft. Dus hopelijk is hij binnenkort up tot date.

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:03

GAM schreef:
Celede_x schreef:

sjuultje heet ze op EF en ik zag daar in het topic ook dat ene marie het overgenomen heeft. Dus hopelijk is hij binnenkort up tot date.

In dat geval klopt dat wat op de site van de vereniging staat ook niet. Persoonlijk lijkt me dat toch wel de plaats waar alles up to date zou moeten zijn. Even een mailtje sturen dus.

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:24

inderdaad Celede_x susan staat daar nog als contact persoon. misschien heeft ze zelf ook al wel door gegeven dat ze het doorgegeven heeft. anders blijft ze maar de mailtjes krijgen.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:32

Nee Susan doet het dus niet meer, maar Marie Danielsson ging het volgens mij nu overnemen. :)

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 07:59

Marie heeft van mij de uitslagen uit NL over 2008-2010 gehad en gaat hiermee aan de slag.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:45

Nou, Ik zal me ook maar eens voorstellen hier ;)

Ik ben Fenne, 20 jaar en rij met mijn NRPS ruin Valesco endurance. We zijn klasse IV startgerechtigd. Valesco is een 8 jarige ruin (v. Vitano mv. El Beauty).

Afbeelding
Valesco en ik in actie tijdens de voorkeuring (CEI* Nettersheim)

Ook een fotootje van mijn aanstaande endurance topper. Nashan, een 1,5 jarige AV hengst.
Afbeelding