Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deeskuh88 schreef:Ik heb nog steeds geen vervoer kunnen regelen, dus ik twijfel of het me nog lukt. Maar ik hoop wel dat jullie blijven doorgaan, hoor! Voor volgend jaar heb ik wel al vervoer kunnen regelen en een rijmaatje. Wellicht als het dit jaar nog lukt, dat ik dan officieel ga starten.
Rongyos schreef:Wat denken jullie; we (ponyruiter van 13 en ik) zouden dolgraag mee willen doen met de impulsklasse in Someren.
Maar ik zit even met de logistiek te hannesen.
Het paard en pony staan in Mierlo; zou het te doen zijn om in de ochtend richting Someren te rijden/wandelen, in stap, dan de impulsklasse van 22km te rijden in de middag en daarna op ons gemakje weer terug naar Mierlo? Paard en pony zijn gewend aan ritten van 25-35km.
Wat denken jullie? Is dit heel bizar of zou het een optie kunnen zijn bij gebrek aan trailer/transport. Evt. kan ik wel iemand regelen met een auto die wat spullen (emmers en wat eten?) naar Someren brengt voor na de rit.
Voor de Loonse en Drunense Duinen hadden we ons willen inschrijven en dan waren we met de Paardentaxi gegaan, duur, maar wel de moeite hadden we bedacht. Maar nu voelt Mierlo-Someren echt als een kippeneindje, en om nou daarvoor de Paardentaxi te laten rijden....
Lein_ schreef:Rongyos schreef:Wat denken jullie; we (ponyruiter van 13 en ik) zouden dolgraag mee willen doen met de impulsklasse in Someren.
Maar ik zit even met de logistiek te hannesen.
Het paard en pony staan in Mierlo; zou het te doen zijn om in de ochtend richting Someren te rijden/wandelen, in stap, dan de impulsklasse van 22km te rijden in de middag en daarna op ons gemakje weer terug naar Mierlo? Paard en pony zijn gewend aan ritten van 25-35km.
Wat denken jullie? Is dit heel bizar of zou het een optie kunnen zijn bij gebrek aan trailer/transport. Evt. kan ik wel iemand regelen met een auto die wat spullen (emmers en wat eten?) naar Someren brengt voor na de rit.
Voor de Loonse en Drunense Duinen hadden we ons willen inschrijven en dan waren we met de Paardentaxi gegaan, duur, maar wel de moeite hadden we bedacht. Maar nu voelt Mierlo-Someren echt als een kippeneindje, en om nou daarvoor de Paardentaxi te laten rijden....
Ik zou het niet doen. Even gegoogled, het is ong 12 km. Dan terug, zit je op 24 km + de impuls 22 = 46 km.
Dan is de afstand op zo'n dag wellicht niet eens het ding, maar denk eens aan wat je paard zo'n dag allemaal voor (nieuwe!) indrukken in z'n koppie krijgt + die afstand en de hele dag op sjouw, mensen aan zn lijf, eten op vreemd terrein, veel (passerende) paarden etc.
Het heeft mij (of Nouja, paardlief dan) iig al een paar wedstrijden gekost om dat allemaal 'gewoon' te laten zijn in klasse 1, ik zou het zelf niet prettig vinden om dan ook nog heen en terug te moeten rijden.