Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:[naam] moet je wel even aangeven met wat voor kleur paardje je reed
starte je vroeg of pas later op de dag
elke_fyfel schreef:Late reactie van mij ! Sorry..
Ik vond het supergezellig! Het was mijn eerste wedstrijd, de hartslag van Pyra was niet zo goed, maar dat is nog niet erg. Hartslag bij vertrek was 44 en bij aankomst 49.. Maar dat komt wel goed!
Ik vond het heel erg dat mijn vriendin niet mee kon rijden, maar we gaan samen in Peer of Gruitrode rijden !
Volgend seizoen gaan we meer wedstrijden rijden, het is me super bevallen!

).
. Mijn moeder had s'avonds gehoord dat ik 7de was, maar ze weet niet hoeveel mensen er de kennismaking meereden, dus dat is nog afwachten. 
Paardje zal toch nooit hartslagen van 30 kunnen halen, is ie gewoon niet voor gemaakt
spatter schreef:zeg, plaatst er nu niemand een leuk berichtje bij mijn foto's
Zoezi schreef:spatter schreef:zeg, plaatst er nu niemand een leuk berichtje bij mijn foto's
Jawel

spatter schreef:elke nette hartslag hoor!
ze kunnen toch niet verlangen dat je gelijk een super conditie paard hebt en ook het koelen is heel belangrijk en geen eten geven hé smoske?!![]()
[naam] jij groomde aha
willeke_nijs schreef:oeps ik heb mijn reactie hier geplaatst ipv bij de foto's! W8ff é... *vliegt onmiddelijk naar het foto topic*
Ik heb [naam] gevonden op de foto's van vet2000![]()
3de foto van de eerste kolom
en dames... de uitslagen staan er ook op
[***] schreef:Maaruhm .. vraagje .. Kennen we iemand die met een paardje Max rijdt? Zou de kennismaking hebben meegedaan..
Super aardige meid!
En Loffy heet niet toevallig Vanloffeld [naam]? Of heel toevallig wel?
Falco kon hem zelfs in galop niet bijhouden 

Tieneke schreef:(Iemand van jullie die naar Horse Event gaat?)

willeke_nijs schreef:héhé voor mij is dat ok![]()
ma ik heb een rolstoel hoor linda... hij moet gewoon in jou auto kunnen passen
en Linda merci hé (denk dat je wel weet waarom...)
Heb kaartjes hier via Bokt gewonnen, maar het lijkt bijna dat ik niet zal kunnen gaan 

Zelfde als je een paraplu meeneemt, dan regent het nooit
Bijgeloof
[***] schreef:Sssssssssssssssssst![]()
![]()
Ik zie trouwens net dat ik op nog een foto sta .. wat voor verassingen gaan we nog tegenkomen?![]()
Maaruhm .. vraagje .. Kennen we iemand die met een paardje Max rijdt? Zou de kennismaking hebben meegedaan..
Loffy schreef:[***] schreef:Sssssssssssssssssst![]()
![]()
Ik zie trouwens net dat ik op nog een foto sta .. wat voor verassingen gaan we nog tegenkomen?![]()
Maaruhm .. vraagje .. Kennen we iemand die met een paardje Max rijdt? Zou de kennismaking hebben meegedaan..
Jaaa dat ben ik, en jou ken ik van???

Maar volgens mij is dat niet het geval?