Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EmMetjes schreef:Ben morgen ook van de partij bij de kennismakingsklasse. Had dit topic niet eerder gezien. Fijn om te lezen dat de bodems goed zijn, ik heb er al zin in. Helaas wel vroeg op en eind rijden.
. Itsmy1987 schreef:Ben je niet een dag te laat?
Ik heb gister de kennismakingsklasse gereden. Het was echt super!, mijn paardje (KWPN) kon het goed aan en we zijn door alle keuringen heen gekomen. Bij de finish was de hartslag wel te hoog en bij de nakeuring was het ook op het randje. Ik reed de hele rit met een meisje mee en zei was uiteindelijk zesde geworden! Dus de volgende keer moet ik het dan toch iets rustiger aan gaan doen.
Alleen was wel verdwaalt geraakt..
Maar goed, na 20 minuten de weg terug gevonden
Vond het wel zeker leuk en ga ook een startkaart aanvragen voor het volgende seizoen. Heb alleen wel last gehad van die puinstenen idd, die lagen daar heel vervelend.. Annetje schreef:Hier mijn foto's van vandaag! http://www.mijnalbum.nl/Album=XQ8RBW7M
Er staan ook wat andere ruiters/menners op, dus wie weet heb ik wel bokkers op de kiek gezet?

fannetje schreef:Wie weet waar/wanneer de foto's te zien zijn die ze daar gemaakt hebben?