Ik stond iig bij de eerste waterdoorwading met zo een mooi oranje hesje aan. Klein en blond, dus makkelijk te herkennen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? F3nn3 schreef:dankjewel:D deze foto's heeft mijn vader gemaakt:) vandaar;)
booh ben zo blij dat we goedn rondgekomen zijn! en dan ook nog een 3e prijs
)! Speedster schreef:Griebels, dan heb ik jou inderdaad gezien bij de controlepost voor de P/A (maar het kwartje viel pas toen ik al langs was)!
Nou jongens, het was mijn eerste wedstrijd, maar ik ben meteen verkocht! Ik vonde het echt super, en Speedy ook. Hij had zo'n goeie zin, was heel braaf en lekker voorwaarts. Hij heeft het heel goed gedaan, met een keurige hartslag van 48 op de P/A (na 3 minuutjes) en 50 bij de finish. We hadden een snelheid van 10,2 km/u, maar zijn 1 keer twee kilometer omgereden(Als ik die kilometers er ook bij tel, was het 10,9). Bij de gulp ging beide keren ook prima, hij liep er zo in. Foto's komen nog, de moeder van Suzy heeft foto's gemaakt, zaten een paar hele leuke tussen!
Complimenten overigens naar de organisatie, het was heel goed georganiseerd, route heel duidelijk aangegeven, waar nodig hulp bij het oversteken, echt top!
)
! 
het was echt een geslaagde dag! Silence schreef:Wie van jullie riep bij de oversteek Terlinden naar mij: Hallo Medebokker????
Ben ik nu toch wel benieuwd naar.
Ik heb van alle combi´s die Terlinden gepasseerd zijn een foto gemaakt.
Helaas heb ik nog ruzie met het upload programma, maar ik probeer ze zo snel mogelijk erop te krijgen.
! 
.
)