Het was voor mij de eerste keer vrijwilligenen eigenlijk kwam het niet zo goed uit door een gepland darmonderzoek maar beviel wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woeliej schreef:ben zo benieuwd naar de foto's! Hoop dat ze hier snel neergezet worden
floorsil schreef:heb ook in het begin bij algemene keuring ozzie gezien/ gekeurt. nu ik terug kijk denk ik oja die heb ik ook gezien en vooral veel geleerd. vond wel een supper geslaagde dag alleen jammer van het slechte weer.
Chr1s schreef:woeliej schreef:ben zo benieuwd naar de foto's! Hoop dat ze hier snel neergezet worden
ben bezig![]()
Chr1s schreef:woeliej schreef:ben zo benieuwd naar de foto's! Hoop dat ze hier snel neergezet worden
ben bezig![]()
woeliej schreef:net bij het over steken van die weg ofniet?
Waren de 2 plekken waar er een behoorlijk aantal zijn mis gereden. Gelukkig wel steeds kleine stukjes
mazzeltje schreef:Zooooooooooooo, was een lange dag. Ik heb jullie allemaal langs zien komen op de start!
Was een lange en natte dag, maar wel heel gezellig
ben bezig![]()