Scheelt wel dat hij elke dag zich zo'n 15 tot 20 minuten uitleeft in de wei door als een gek heen en weer te gaan racen

Trouwens erg fijn dat Anouar zich zo fit voelt!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lenneke_ schreef:AnneOmie schreef:gelukkig ook niet in tentje want het is 's avonds al een stuk kouder nu!
Geitenwollensokken aan
Ik heb net voor het laatst gereden. Anouar is echt niet grappig meer, hij stuitert alle kanten op en ik ben er een stuk of 10 keer bijna afgerold
Jij start ook de 82 km toch?
moest ook wel om hem lachen hoor want hij was zo enthousiast, kreeg al helemaal zin in Holten
Priscilllla schreef:Dan is het wel weer de oude Anouar toch? Hij was toch een tijdje niet echt zichzelf meer (sloom enzo)
Hoe gaat het met zijn wond?
Lenneke_ schreef:Ik start de 82
Zie je wel bij de start dan
Vind het wel super spannend hoor!
Voor allebei onze paarden de 1e x klasse III
AnneOmie schreef:Ik rij samen met Saskia en wij gaan sowieso rustig aandoen, we gaan voor het uitrijden, voor mijn part wordt ik laatsteVoor allebei onze paarden de 1e x klasse III
)susan schreef:uurtje of half 4
maar voor "holten" doen we dat he
Zaterdag kom ik in de ochtend naar Holten en blijf dan lekker tot begin middag en dan naar Omar toe. Ik vind het toch leuk om ondanks de domper toch even sfeer te proeven en bekenden enzo te zien en aan te moedigen!