Wie doet er mee met Utrechtse Heuvelrugrit Leersum?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: Wie doet er mee met Utrechtse Heuvelrugrit Leersum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 06:44

Jij ook aplash!
Ik zit in de vetgate, dus alle klasse 2 ruiters komen bij mij langs!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:06

Ik als klasse I kwam ook even langs *LOL*

Ga nu snel douchen en terug voor mijn vetkaart, ik ben in elk geval trots op het paard!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:55

Ik heb een heerlijke rit gehad, ben net thuis! Niet echt hoge snelheid, 9.17, maar wel allemaal goede waardes, heerlijk!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:12

En daarmee had je dan toch gewoon de 12-e plaats!
Goed man!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:09

Inderdaad, dat ook nog, was best heel leuk!

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:41

Het was een erg mooie rit, echt onwijs goed aangegeven. Alleen op begin vrij zwaar waardoor we gingen stappen, en we te langzaam gereden hebben Boos! terwijl tiger zulke mooie waardes had, we hebben verder pittig doorgereden dus we snappen het ook niet, maarja het gaat me het meeste om de rit, tuurlijk is het leuk als je winstpuntjes erbij heb, maar dat komt volgend jaar wel weer Haha! al die paarse bloemetjes waren zooo mooi

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 00:03

Dat zand was echt zwaar Ja

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 08:11

Maar dat zand is toch maar een heel klein stukje!
Ik train in dat gebied en dat zand is niets ter vergelijking van de zandverstuiving in KWB!

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 08:59

Ik ben op de p/a gestopt. Het paard van mijn rijmaatje was zijn ijzer kwijt en liep kreupel. Het paard wat ik reed was pas 5 jaar en is ook eigendom van mijn rijmaatje. IK ben dus ook gestopt.
Ik vond deze wedstrijd wel zwaarder dan KWB doordat er na de zandverstuiving ook nog heuvels waren en veel stenen op het pad lagen.
Volgens jaar zou ik hem erg graag met mijn eigen merrie rijden.
Mijn ouders waren weer mee als grooms en hebben gisteren voor het eerst kennis gemaakt met de ouders van mijn vriend (die in Amerongen wonen). Geen verhoogde hartslagen, dus dat ging ook helemaal goed Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:43

Dat zand in combinatie met de heuvels was erg zwaar voor Levi en mij. Toch wij net nét binnen de tijd gefinished. Ik geloof met een tijd van 9,016 Haha!
Daarmee heb ik de poedelprijs gewonnen als langzaamste, maar wel goedgekeurde deelnemer van klasse 1.

De route was wel heel goed uitgezet, het weer zat mee. Echt een toprit gehad!

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:20

Ook wij (start 67 en 76) hebben een geweldige rit gehad, wel zwaar op sommige punten, en omdat ik (76) in Groningen woon is het hier erg lastig om op heuvels te trainen. Maar wat gaat dat machtig in galop een heuvel op! Ik moest mijn Fob soms gewoon inhouden Haha! en dat is meestal wel anders.................
De organisatie was perfect, het terrein super en we zijn allebei weliswaar te langzaam, maar wel goedgekeurd uit de strijd gekomen.
Zowel mijn Fob als ik hebben weer veel geleerd en gaan op naar Ommen op de 30e!
Na de prijsuitrijking waar we uiteraard niet in voor kwamen hebben we heerlijk een pannenkoek gegeten in het restaurant. De eigenaar vond het best wel jammer dat we bijna de enigen waren die er aten....................

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:35

Ik heb anders toch aardig wat mensen een frietje zien eten. Pannenkoek had ik achteraf ook nog wel gelust Vingers aflikken (maar had al frietje op Clown )

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:37

ik wilde net zeggen volgens mij kwam die arme man niet meer uit zijn frituur vandaan hij bleef maar komen met friet etc.

trouwens een heerlijke dag gehad maar door omstandigheden konden we niet op de prijsuitrijking bleven. Had hem goed uitgereden en haar benen voelen nog steeds goed aan

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:24

Ik denk niet dat een restauranthouder een frietje als "maaltijd" ziet................. Haha!

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:17

De route was echt SUPER uitgezet, de organisatie was ook heel goed. Ik heb ook kootwijk gereden, weet niet of dat zelfde soort rit is als kootwijkerbroek? maar daar vond ik het wel minder zwaar Lachen maar was wel onwijs mooi, al die paarse bloemen, en heuveltjes en al dat mos:D echt geweldige rit, en heb voor eerst 15 km voorop gereden, ben trots op me toppertje

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 07:07

splash1999 schreef:
ik wilde net zeggen volgens mij kwam die arme man niet meer uit zijn frituur vandaan hij bleef maar komen met friet etc.

Ik vroeg mij ook af of hij nog bij zijn frituur vandaan zou komen toen we best wel heel lang moesten wachten op onze patat Clown

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:41

linky schreef:
Ik denk niet dat een restauranthouder een frietje als "maaltijd" ziet................. Haha!

Ach het houd ze bezig en verkoopt wel wat