Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jij start wel een stuk eerder hoor, ik pas om 11.52u. Dus zie je vast niet dit keer, helaas! Succes alvast!Rieja schreef:Renske_fjord schreef:Ja ik sta er ook bij gelukkig! Heb me nog kunnen inschrijven met iemand anders, dus doe toch nog mee!
Hee Renske met de superfjord. Je hebt dus al een rijmaatje?
Ik heb vandaag ook het boekje binnen, start al als derde van de klasse 1 om 10.04. Ik heb er zin in!
linky schreef:Hartstikke mooi Jamika, maar waarom kunnen ze voor ons niet wat soepeler zijn? Was het nou zo erg geweest dat Grieta met ons om 10.36 gestart was? Wordt het dan opeeens zo vreselijk druk bij de PA? Nou trek ik me waarschijnlijk terug, als Ingrid en ik pas om bijna half 1 starten mogen om met Grieta samen te rijden kom ik echt niet op tijd, voor 14.45, op de PA. En aangezien we met zijn drietjes maar 1 groom hebben, kan ik niet op mijn eigen tijd starten en de andere twee later.
Grieta heeft dit nog nooit gedaan, heeft geen hulp en durft het niet alleen, wat ik me best voorstellen kan.
Ik snap deze houding echt niet, andere organisaties doen daar nooit moeilijk over.
linky schreef:Ja heerlijk, voor de prijzen rijd ik echt niet, maar het is zo leuk om te finishen...............
ik dacht ook dat overnachten op het terrein daar toegestaan is.
Nummer 45
Gelukkig is de weers verwachting mooi bij gedraait, scheelt toch weer.