wie doet er mee in Onswedde?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

evita_

Re: wie doet er mee in Onswedde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:20

Wauw, ik sta er wel op. Ben 13e geworden! Haha!
Heb rustig aangedaan, in de p/a nog 10 minuten gewacht op Visconti. Heb niks overvraagd in de hitte en toch nog op tijd binnen, kan niet blijer zijn over vandaag! Haha!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 21:25

Ik zag het Eva, echt knap Haha! Wel balen, was kennelijk net 10 minuten te laat. Maar goed, wel terrecht. Arrabel zijn conditie was gewoon beter dan die van Visco. Maar goed, hebben we weer iets om aan te werken Knipoog

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:33

Gefeliciteerd Eva! Super!
Denk dat wij nog wat moeten werken aan het groomen...kan nog wel wat vlotter denk ik, maar ja, zowel de groom als ik moeten het allemaal nog leren Knipoog En ik ben nog steeds supertrots dat we de rit hebben uitgereden en de keuringen goed waren. Als ik het goed berekend heb was onze snelheid 8,9 km p/u dus...bijna... Knipoog

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:53

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 00:57

Weet niet of julie toevallig al wisten ( denk het wel hoor Bloos) maar zocht wat foto's voor een vriendin. hier staan ook foto's van Onswedde Lachen

http://www.onstwedde.nl/index.php

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:10

He super bedankt Maysie! Zie mezelf er ook tussen in oververhitte toestand vlak na de finish Knipoog

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:54

Kan iemand me vertellen wat er bedoelt wordt bij Binnen, OK en eind in de uitslagen?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:56

Gefeliciteerd Evita!!

En voor de rest zeker geen reden je te schamen met dit soort weer wat langzamer te zijn gegaan hoor!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:58

Binnen is finish, ok is dat de hartslag goed was (kan dus hetzelfde zijn als 'binnen' behalve als je 10 minuten had.
Eind is hartslag bij nakeuring

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:29

Dank je, ik dacht beginkeuring, PA en eind maar kwam er niet uit

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:52

Ik heb de hele rit samen met Jamika gereden. Was spontaan maar erg gezellig! Onze merries konden echt goed samen lopen, en trokken elkaar ook af en toe door een dipje heen.
Wij waren dus helaas niet op tijd binnen. Die van mij had bij de voorkeurig 36, op de p/a 56, bij de finish weer 56 en bij de nakeuring 39. Ze heeft zich tijdens de rit wel goed gedragen, maar bij het groomen en op de p/a is ze nog steeds véél te druk. Als Miga 1 paard weg ziet lopen moet ze er direct achterna, desnoods achteruit. Dat groomt niet echt handig, laat staan dat je er water in krijgt.
Gezien de waardes had ik dus ook niet harder moeten rijden. In elk geval: liever een heel paard dan geplaatst in de uitslag hoor. Het was een mooie rit, maar warm was het wel. Ik denk dat het verstandig was dat we zo rustig hebben gereden.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 16:49

Ik vond het ook heel gezellig Lachen En het was erg prettig dat de dames zo goed samen konden lopen, leuk! Volgens mij scheelde het maar 5 minuten of we waren wel geplaatst in de uitslag...we zaten er in ieder geval dichtbij... en ik was blij dat onze paarden zo fit over de finish kwamen onder deze omstandigheden.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:20

Hmpf.. Boos! En ik had weer geen vervoer erheen! Echt balen!
Gefeliciteerd voor degenen die hem goed uitgereden hebben! Haha!