Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Ik woon aan het Mussel A Kanaal in Mussel.
Ik zat buiten met een speciekuip met water en er stond ook een vracht auto bij het huis een foto ervan staat wel in mijn profiel
Wou nog niet drinken, maar goed...we hadden er toen nog geen 15 km. op zitten, dus zou ook teveel van het goede zijn geweest.
Flew schreef:We hebben 15 a 20 minuten losgestapt. Dacht dat dat wel voldoende zou zijn nou, niet dus. Ik weet niet wie Bertus is, maar we werden inderdaad geholpen dus dat zal hem wel zijn ja. Nanza is inderdaad niet vierkant. Maar ik had nooit gedacht dat dat een reden zou zijn om hem af te keuren. Voor de zekerheid toch maar de veearts erbij komende week. Vragen of het echt consequenties heeft voor het rijden van een endurancerit, en als dat niet zo is hopen op een verklaring.
Westernfreak schreef:Nee sorry, dat weet ik ook niet...
MSQuincyTE schreef:Westernfreak was jij de enige de reed met een westernzadel?
MSQuincyTE schreef:Ik heb het inderdaad gehoord dat je dat zei van bokt
dus ik ben vet blij!
van klasse 1. Wel met perfecte waarden, 36, 36 ,48, hahahaha. Ze hebben een fout gemaakt! Ik had namelijk ec ht niet zo'n superwaarden.
Weet iemand hoe en of ik hier nog melding van moet maken?
Mietje schreef:Haha jaa!Zag het aan jullie trailer!
En nouja, als je iemand herkent, waarom dan niet even komen buurten
Heb trouwens ook nog een foto van jullie! (zie de link in mijn topic hier op END)
BonBon schreef:En welke waardes staan nu precies op der? Binnen, OK, Eind?
De beste waarden van de hele wedstrijd!
Geweldig!
Blauwe vosarabier met een blauw meisje erop, en reed samen met een zwart met rode Tenessee Walker/IJslander met een rode ruiter erop 
Zal ik ze even uploaden en PB'en?