Van harte met de prestatie, super! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van harte met de prestatie, super! Jurga schreef:Ik dacht dat je een halster had gewonnen...Van harte met de prestatie, super!
AnneOmie schreef:
Ik![]()
![]()

Jurga schreef:Op welk punt zaten jullie Flew en hoe laat? Ik heb jullie volgens mij niet gezien...
Mordysh schreef:
Heeeeee, ik heb je niet meer gesproken toen jullie terug waren... Nog heel erg bedankt!
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Super dat jullie van zo ver gekomen zijn om te helpen!
susan schreef:ja annemieke jij en omar hebben het super gedaan, gefeliciteerd hoor!
Jurga schreef:AnneOmie, ik heb ook uitgereden, was mijn eerste wedstrijd en ben supertrots. Had tien minuten op PA, hartslag 64, maar hij bleek te moeten plassen. Tijdens het tellen daalde de hartslag ook al, maar dat was dus gewoon jammer! Op finish ook net 60, maar dat was goed! Ik had er van tevoren een hard hoofd in, maar het viel alles mee!
alleen de sproeiers voor de finish waren doodeng

maar toch. Misschien volgend jaar, zal nu maar vast vrij vragen
Sjimmy schreef:http://www.petart.nl/gfx/EGH/Page.html
Mijn foto's van zaterdag. Voornamelijk Jurga en Kido maar toch ook wel wat anderen.
Helaas niet super scherp allemaal. Ik kon maar 1 arm gebruiken (andere arm gescheurde spier). Ook niet handig met groomen
Mordysh schreef:Karin schreef:Een man met een bril? Dat is Jos, die stond ook foto's te maken bij de finish van klasse 2. Hij 'hoort bij' een van de juryleden. Maar ik heb verder geen gegevens van hem, misschien dat de organisatie iets weet?
Wij gaan proberen zo snel mogelijk foto's van diverse mensen op onze site te zetten of links naar contacten te leggen. Kijk regelmatig... maar eerst alles (!!!) opruimen morgen!
Fijn dat jullie een leuke rit hebben gehad, wij hebben het ook een prachtige dag gevonden (spreek namens Floor/Combo, mijn mede organisator!)
Balder schreef:Mordysh schreef:
Wij gaan proberen zo snel mogelijk foto's van diverse mensen op onze site te zetten of links naar contacten te leggen. Kijk regelmatig... maar eerst alles (!!!) opruimen morgen!
Fijn dat jullie een leuke rit hebben gehad, wij hebben het ook een prachtige dag gevonden (spreek namens Floor/Combo, mijn mede organisator!)
Ik heb van Jos nog steeds geen foto's gezien volgens mij. Weet iemand een emailadres van hem zodat ik contact met hem kan opnemen??
Groetjes,
Karina
Mordysh schreef:
Rustig aan karina....![]()
Ik krijg morgen een CD met een sfeer impressie van hem.. Die komt op de site samen met zijn e-mail adres om te informeren naar meer foto's en dergelijke....

.