Ik had gevraagd om niet al te vroeg te starten, maar ze hebben ons zowat als laatste gezet *oeps*
Volgende keer een optie-tijd mee geven hihi...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toydoll schreef:Ja gelukkig kan ik met jullie rijden!!
Ik ben er om 7:45 al, want dan begint toch het voorkeuren? En ik ben als 21ste (van de 182!!, er zijn er echt veel) Dus ik moet er dan toch wel zijn, of niet?
griebels schreef:Toydoll schreef:Ja gelukkig kan ik met jullie rijden!!
Ik ben er om 7:45 al, want dan begint toch het voorkeuren? En ik ben als 21ste (van de 182!!, er zijn er echt veel) Dus ik moet er dan toch wel zijn, of niet?
Je kunt ook later voorkeuren. Ik hoorde net van Djilan dat je tot zeker een uur of 12 a 13 kunt laten voorkeuren. Je hoeft dus niet zo vroeg daar te zijn hoor...
Ik vondt het ook al raar, dat we zo vroeg moesten keuren en dan pas zo laat starten. haha.

Toydoll schreef:Vanessa, je bent start nr 87 en moet om 12:46 starten

griebels schreef:Toydoll schreef:Ja gelukkig kan ik met jullie rijden!!
Je kunt ook later voorkeuren. Ik hoorde net van Djilan dat je tot zeker een uur of 12 a 13 kunt laten voorkeuren. Je hoeft dus niet zo vroeg daar te zijn hoor...

griebels schreef:Toydoll schreef:Vanessa, je bent start nr 87 en moet om 12:46 starten
Vanessa bedoeld wrs de postbode voor dat oranje jasje
Vanessa heeft ook alles in het oranje

Djilan schreef:Meestal kun je tot een uur voor de laatste starttijd keuren. Als dat half 2 is zou je dus tot half 1 kunnen voorkeuren.... Ik zou altijd lekker op tijd gaan zodat je na de voorkeuring nog ruim voldoende tijd hebt om jezelf klaar te maken voor de start en een beetje los te stappen.
En dan kan ik ook rustig zadel e.d. en nog even rondkijken, het is immers ook de eerste keer.Anouar15 schreef:Ik ben er nu al achter dat ouders als grooms niet echt zou werken (bij mij)
Ik vraag nog wel iemand mee.