Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DameBlanche0 schreef:Tijdens de wedstrijd werden er heel veel foto's gemaakt ook op het strand. Weet iemand waar ze zijn heen gegaan? Ik hoorde in de wandelgangen dat ze op de site van manege jonker werden gezet. Daar heb ik niets op kunnen vinden (mischien keek ik wel verkeerd hoor!)
Manon 2 schreef:Ik ben helaas met 8,67 km per uur binnengekomen. Ik was er van uitgegaan dat de minimum snelheid voor klasse 1 8 km per uur was omdat dit ook zo in het boekje van Katwijk stond. Op de site van DER stond het wel goed.
Ik heb de laatste kilometers gestapt omdat het paard van mijn mederuiter niet zo lekker liep, anders had ik wel even doorgedraafd en was ik 10 minuten eerder (op tijd) binnen geweest. Nu ben ik helaas gediskwalificeerd.
Heb t secretariaat wel een mailtje gestuurd want ik vond het toch wel slordig. (p. 5 boekje, onder Start).
. Op de site van de DER staat 9 km/u inderdaad. Misschien daarom dat er zoveel combinaties te langzaam zijn gereden. Raar hoor.
(nee hoor, dat dekje valt helemaaal niet op...
)
Erg spectaculair zullen ze in ons tempo wel niet zijn, hihi, maarja ik vond het wel gaaf dat er foto's werden gemaakt hoor!
.