Moska schreef:Wij zijn ook weer thuis. Ik reed samen met een vriendin. Die is goed gefinished, maar mijn ouwe draak had twee keer een te hoge hartslag. Vanaf het moment dat we een paar kilometer voor de finish ingehaald werden door twee friezen (die heeft ie thuis ook, zal wel gedacht hebben: we zijn er bijna...) heeft ie geen pas meer normaal en rustig gezet. Heb er zelfs nog een stuk naast gelopen (nou ja, gehangenhet was amper bij te houden). En tijdens het hartslag meten gingen de paarden in de het land ernaast aan de haal en dat was natuurlijk ook veel leuker en spannender dan gewoon rustig stilstaan. Bij de nakeuring was alles gelukkig weer goed. Hij was in ieder geval bijzonder fit en alert!
Verder was het een super mooie rit, de bruggen en spoorwegovergangen waren geen probleem, mede dankzij ons aangehaakte rijmaatje met supergroom op de fiets (de partner van Zoutenootjes gok ik?) de route was super aangegeven en de omgeving prachtig!
Ik ga eens verder speuren naar foto's, heb ons groepje al gespot!
Ja, de groom (partner) was eigenlijk van plan alleen bij groompunt D even te komen groomen, maar hij kwam al bij de start aanfietsen. Dat moet je natuurlijk aanmoedigen, haha. Hij vond het ook heel leuk om de route eens te zien. Aan het eind kwam hij ook meefietsen, dat was gezellig en handig.
(Edit: wat toegevoegd)

het was amper bij te houden). En tijdens het hartslag meten gingen de paarden in de het land ernaast aan de haal en dat was natuurlijk ook veel leuker en spannender dan gewoon rustig stilstaan. Bij de nakeuring was alles gelukkig weer goed. Hij was in ieder geval bijzonder fit en alert!
) de route was super aangegeven en de omgeving prachtig!
Balen!