Endurance By The Sea - Wassenaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 23:00

Aileen_Noël schreef:
vicky schreef:
En nu ook de voorlopige deelnemerslijst.
Startlijst komt aankomende vrijdag online

Oh! Ik zie alleen maar tekentjes... kan dat kloppen?

Dat heb ik ook, het is erg onduidelijk maar 2 pagina's eronder begint te tekst. Hier is het grootste gedeelte zonder enter en alles achter elkaar..

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 07:07

Oh! Ik zie alleen maar tekentjes... kan dat kloppen?[/quote]

Dat heb ik ook, het is erg onduidelijk maar 2 pagina's eronder begint te tekst. Hier is het grootste gedeelte zonder enter en alles achter elkaar..[/quote]

Dat zie ik dus niet als ik naar beneden scroll, vreemd ?

Elmars_Floor

Re: Endurance By The Sea - Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 08:18

Ik zie alles gewoon..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:28

Ik zie nergens een deelnemerslijst?

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:30

Misschien kom ik wel foto's maken! Ik woon er toch in de buurt :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:31

Ja leuk :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:32

Ik heb de deelnemerslijst gevonden maar ik kan hem oko niet inzien... :(

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:54

Wat raar? Zal straks eens op een andere pc kijken, thuis doet ie het namelijk gewoon.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:18

Hier niet hij download een of ander vaag bestand... Die ik dan niet kan openen..

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:40

Op andere pc s doet ie inderdaad ook raar. Even geduld nog vrijdag komt de startlijst.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:12

Ik heb je even een PB gestuurd ;)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 15:22

Wij hebben geoefend in Castricum afgelopen week, maar hoop toch heel erg dat de geruchten kloppen dat castricum vele malen zwaarder is als wassenaar. Het duin op zich - het zand - vond ik meevallen. Paard liep er ook zeer stabiel en beheerst doorheen, maar dat klimmen!! We moesten een aantal keer enorm klimmen, vooral om het strand op te komen, en daar hoorden natuurlijk de bijpassende dalingen bij, waarvoor ik ben afgestapt.
Day zat met zijn kont in het zand, zo stijl gingen we naar beneden..

Wij starten de 30km, maar heb al besloten dat als ik maar half merk dat het teveel is, keer ik om, laat ik hem nakeuren en gaan we lekker naar huis. Hoop het natuurlijk niet, maar ga niet doelbewust blessures opzoeken.

Het rondje dat we nu gemaakt hebben was 8 km - 6,5 km duin en 1,5 strand. Ik hoop dat het klimmen en dalen in wassenaar meevalt... Beetje klimmen en beetje dalen vind ik (en paard) geen probleem, maar zo steil als dit was, vind ik wel een beetje té.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:21

@ somebitch ik heb je pb door gestuurd

Klimmen en dalen valt in Katwijk/ Wassenaar reuze mee, met uitzondering van de op/afrit.
Maar deze is niet zo steil zoals jij omschrijft. Morgen ga ik de route (30km) rijden en deze komt ook op Facebook te staan

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:22

Mijn vriendin waarmee ik zou starten kan helaas niet meer mee, aangezien haar paardje te laat geënt is en ze nu 2 dagen van tevoren haar 2de enting moet geven waardoor ze dus niet op tijd zal zijn (zag dat het minimaal 6 dagen van tevoren moet zijn :() Baal enorm, aangezien ik graag samen had willen starten met iemand voor het eerste stuk, dat geeft mijn paardje tijdens de eerste hete minuutjes net even wat meer ontspanning en rust.. Als er dus iemand is die de 20 km start en iemand zoekt om mee te starten hoor ik het graag??

Evengoed mega veel zin in!! :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:46

Ik start de 30, ook mijn vriendin gaat helaas niet meer mee. :(

Maar dan starten wij gewoon alleen kan ik ook meer aan mijn paard denken ipv rekening te houden met anderen.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:52

Dat is zeker waar! Nou ik zie het wel, moeten we alleen starten dan zien we wel waar het schip strand :)

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:53

Wij starten impuls klasse maar kreeg net van iemand te horen dat het sws te zwaar is voor onze pony's omdat die het zware mulle zand niet gewend zijn? Kan iemand spreken uit ervaring die niet uit de buurt van de zee/duinen komt? Begin nu te twijfelen.
Paard loopt gemiddeld +-1/ 1,5 uur per dag. Ik longeer elke ochtend ongeveer 20/30 min voornamelijk draf/galop en daarnaast rijd ik in de middag een uur. Verschillend van dressuur in de bak, tot in het bos. Al hoewel bos laatste tijd op een laag pitje staat omdat meneer "alleen' niet meer het bos in durft zonder de benen te nemen. En met 2 kleine kindjes thuis neem ik geen risico's meer..
Maar wil niet met blessures thuis komen. Help wat te doen?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:01

Ik heb je een PB gestuurd ;)

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 14:33

ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat. t rondje doen we regelmatig dus daar maakik me niet zo druk om..

toch vraag ik me sommige dingen af bij de kennismakingklasse. 20 km...
hoe zit het met hartslag? wanneer word dat presies gemeten? is het dan bedoeling dat je zsm weer over de finish gaat?

Ja sorry hoor, begrijp me niet verkeer ik heb er nog weinig kaas van gegeten zoals je ziet haha.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 14:37

De hartslag wordt bij de voorkeuring gemeten, daarna bij de finish en bij de nakeuring. Alle keren moet de hartslag onder 60 zijn.
Je mag in de impulsklasse niet harder rijden van gemiddeld 12 KM per uur, dus snel finishen is ook niet de bedoeling, als je te snel rijdt wordt je ook gediskwalificeerd.

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 14:43

ohh oke.. dus er is iets van een ideale tijd toch? en dan moet je proberen zo dicht mogelijk na die tijd te finishen?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 14:55

Als je hoog wilt eindigen dan moet je rond de 11,99 km per uur gemiddeld zitten, niet hoger dan dat.

edit: maar ook niet lager dan 9 km per uur

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 15:08

Ik denk dat wij gewoon gaan starten, paar fijne tips meegekregen voor - paardjes die geen duinen gewent zijn- en die ga ik zeker mee nemen. Als we het denken het niet te redden dan denken we gewoon aan onze eigen paardjes en nemen we de wedstrijd voor lief. Tenslotte rijden we impuls dus de druk erachter is voor mij althans niet zo groot.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 15:28

Maar er is sowieso geen druk, de wedstrijd goed uitrijden dat moet je doel zijn. En niet het doel om 1e te worden want dan ga je juist de fout in. :j

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 15:36

Nee maar dat bedoel ik ook niet. Als je al een bepaalde klasse rijd heb je toch de
"druk" achter je zitten om je punten binnen te halen dus ook je rit goed uit te rijden (gaat me dus niet op de plaatsing) met een impulsklasse is alles wat je behaald een ervaring rijker maar (officiele) punten en dergelijke haal je er niet mee. Misschien is "druk" een verkeerd woordgebruik :')