Gewoon klasse 1 gereden. Jip is klasse 4, en ik had een poosje niet zo'n lol in endurance, deze wedstrijd is voor mij vlak bij en ik dacht ik rij voor de lol weer eens een wedstrijd. Dus gewoon lekker rijden. En dat was vandaag dan 14,7 km p/u. En ja, ik had weer lol, dus Wilbertsoort klasse 2, 50 km, ook echt alleen om de lol terug te krijgen.
Ik vond t echt heel leuk, t was voor mij mn 2e wedstrijd. Ik moest alleen wel gelijk naar huis, want ik moest werken. Is er een lijst met hoe hard je gereden hebt enzo?
Weet iemand het van mij? Klasse I kort, Jo-Linda Godee met Hadaya, startnummer 51. Iemand zei tegen mij dat ik 16e was met 13,3, maar ik kan dat bijna niet geloven! Heb er nl 108 minuten over gedaan: ruim anderhalf uur op 20,5 km... Als iemand t weet, please, haha!
Attitude
Geplaatst: 15-09-13 11:01
Hilli schreef:
Nou, die had ik best graag willen hebben. Lustte jij ze nou niet en wilde ik ze dan wel hebben?
Dacht ik ook! Volgens mijn eigen berekening kwam ik op 11,39, GPS zei 11,6. Hier tussenin zal het moeten zijn, want ik heb voor 20km berekend en niet voor 20,5. Mijn GPS liep ook niet helemaal gelijk met de km-aanduiding-bordjes, want hij stond 10 seconden voor de start al aan.. 13,3 heb ik iig niet gereden!
lovewidy
Geplaatst: 15-09-13 14:44
Somebitch schreef:
Welke klasse heb je gereden? En welk startnummer was je?
klasse 0, ik was nummer 37
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!