Endurance Kootwijkerbroek 11 augustus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kingloveyou

Re: Endurance Kootwijkerbroek 11 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:28

Thanks! Haha nee dat zeker niet. Zou een leuk stel zijn :D

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:52

Hoe laat start jij Kingloveyou? Zou eventueel wel samen willen rijden als de tijden lekker bij elkaar liggen :D

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:53

Oh ik zie het al. 8 minuten na mij, hahaha.
Gaat hem niet worden dan denk ik..

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:55

Ik rij misschien ook samen met iemand, iig eerste stuk, en denk dat we dat gewoon bij aanmelden moet melden. En bij de start nog eens, dan kan het op je vetkaart aangepast worden.
Uiteraard zal Suzanne het fijn vinden om het vooral al te weten.

Kingloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:56

8 minuten valt toch wel mee Jolindaa? :D Wellicht kom ik je onderweg tegen want mijn pony die wil wel graag doorlopen :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:58

Leuk Kingloveyou! Ik zie je wel verschijnen dan :) Ik heb een vosse arabier met een melkmuil, kan niet missen :D

Denk ik ook inderdaad, maargoed. Onderweg kom je ook enorm veel mensen tegen, dat is ook hartstikke gezellig :j Heb in Etten-Leur continu bij mensen aangesloten voor een paar minuten, alvorens ik verder ging. Het laatste stuk was ik met een moeder en haar dochter, ook met een arabisch type paardje en dat tempo lag knap gelijk. Daar heb ik dan ook een heel stuk mee samen gereden.

Vind het onderweg net zo leuk als samen rijden :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:59

Je hebt het laatste stuk met mij gestapt :D

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:00

Klopt inderdaad! :D Daarvoor reed ik nog samen met de moeder en dochter :j Zij gingen al een stuk eerder stappen dan wij :D

Kingloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:01

Ja ik heb je profiel net gecheckt! Leuk paardje heb je!! :D Ja op KWB I, met de syberische weersomstandigheden onderweg ook gewoon aangesloten. Was ook erg gezellig! Tempo van de paardjes lag redelijk gelijk dus dat was gewoon top. Zou leuk zijn als we elkaar zouden spotten. :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:01

Toen werd Toet uitgemaakt voor Fries -O- }> :')

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:04

Ik start ongeveer gelijk met ene Kees?? Kees wilt u zich even melden?? whahahahaha lachen!!!

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:04

SORRY Attitude Y;( Ik vond m al erg knap lopen voor een fries :Y) Hahahahaha!

Thanks King! Jouw paardje is ook een knapperd :j Wie weet spotten we elkaar idd :j

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:05

Uit Aldeboarn Aileen!! Hahahaha lachuuhhh

Kingloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:06

hahahahah Aileeen *\%/*

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:07

Marion en Tieneke starten 4 minuten voor mij!

Op de vorige wedstrijd in Etten-Leur reed ik op den duur mensen voorbij die een half uur voor mij gestart waren -O- Toen merkte ik op dat ik een gemiddelde had van 15km/h en ben ik gas gaan minderen... Ging toch wel iets te hard!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:18

Aldewattes???? Ja kom op Kees hop hop hopsakee ... hahaha ach ik pis nu al in mijn broekske van het lachen xD Dat wordt nog wat :P

Kingloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:33

Aldeboarn, klinkt wel erg boers meiden hahaha. Waar ligt dat??!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:52

Attitude schreef:

:') :') :') :')

Sokloze fries :')

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:59

Mar__ schreef:
Attitude schreef:

:') :') :') :')

Sokloze fries :')

:D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 05:38

Jolindaa schreef:

Op de vorige wedstrijd in Etten-Leur reed ik op den duur mensen voorbij die een half uur voor mij gestart waren -O- Toen merkte ik op dat ik een gemiddelde had van 15km/h en ben ik gas gaan minderen... Ging toch wel iets te hard!

Waren wij dat niet? Wij zijn 6 km om gereden. :')

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 09:24

Het lijkt goed weer te worden, een graad of 21 met windkracht 3, zon en wolken. Prima weer om te rijden.

Kingloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 09:46

Laten we hopen dat het zo blijft Jowien! :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:40

Jolindaa schreef:

Laat je nooit misleiden door wat andere doen. Daar gaan heel veel mensen mee de mist in.
Je stelt een doel voor je wedstrijd en achteraf moet je bekijken of je dat doel hebt behaald en of het realistisch was.
Heb je je doelen niet behaald dan moet je achteraf evalueren waarom niet ( lag dat aan het terrein, samenloop van omstandigheden , paard niet fit etc )
Zoals hieronder al aangegeven is, kunnen die mensen idd wel verkeerd zijn gereden/ een opstopping hebben gehad onderweg of helemaal niet het doel hebben om hard te rijden.
Bouw het rustig op want ik vind met zo'n jong dier en voor hoe kort je nog maar met endurance bezig bent dat je een behoorlijk tempo rijdt.

Its not the distance that kills the horse but the speed.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:09

Als jij het was... Er kwam iemand ons voorbij die vroeg Hoelaat we gestart hadden. En die persoon was inderdaad een half uur circa later dan ons gestart. Deze persoon reed met nog 2 andere paarden mee geloof ik. En ondanks dat wij verkeerd gereden waren vonden wij ook dat die persoon erg hard reed en als ze geen snelheid zou minderen inderdaad te hard gereden zou hebben. :=

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 17:15

Dat was ik, maar ik reed niet te hard ;) 12.31 km/h hadden we uiteindelijk. Ik kan me ook niet herinneren dat ik aan jullie heb gevraagd hoe laat jullie waren gestart, want toen ik ontdekte dat ik een half uur op mensen was ingelopen, ben ik vaart gaan minderen.
De mensen waarmee ik mee reed, reden de kennismakingsklasse en hadden overigens een normaal draftempo :j Ik had het ook over de mensen waarmee ik mee reed, want die waren een half uur voor mij gestart, deden het rustig aan en daar ben ik dus een poosje achter gebleven. Zij gingen echter al vroeger stappen en toen ben ik nog een stukje door gedraafd: daarna bij Attitude aangesloten om uit te stappen.

Later haalde jij ons volgens mij in een zeer hoog draftempo weer in, Somebitch...? Of was jij dat niet? Jouw paard was dat toch ook die zich verdraait zou hebben ofzo? Er was iig iets niet goed mee.

Attitude, ik luister heel goed naar mijn paard :j Als ik half zou denken dat hij het niet trekt, zou ik zeker een stap op de plaats doen. Heb deze maand toevallig ook een keer les van Esther Groen en hoop daar ook veel leer uit te trekken :) Omdat ik jouw stabiele tempo zo bewonderde, heb ik ook wat posts van je bekeken (tips naar anderen) en ben extra op de aangehaalde punten gaan letten. Eerlijk, hij is er alleen maar beter van gaan lopen.

Hij is na de wedstrijden niet minder fit, de dagen erna evenmin, ondanks de rust die hij krijgt. Zoals ik al zei: als ik half zou denken/merken dat hij het niet zou trekken, dan zou ik direct een stap op de plaats doen.