Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wellicht kom ik je onderweg tegen want mijn pony die wil wel graag doorlopen
Ik heb een vosse arabier met een melkmuil, kan niet missen 
Heb in Etten-Leur continu bij mensen aangesloten voor een paar minuten, alvorens ik verder ging. Het laatste stuk was ik met een moeder en haar dochter, ook met een arabisch type paardje en dat tempo lag knap gelijk. Daar heb ik dan ook een heel stuk mee samen gereden.
Daarvoor reed ik nog samen met de moeder en dochter
Zij gingen al een stuk eerder stappen dan wij
Jolindaa schreef:Marion en Tieneke starten 4 minuten voor mij!
Op de vorige wedstrijd in Etten-Leur reed ik op den duur mensen voorbij die een half uur voor mij gestart warenToen merkte ik op dat ik een gemiddelde had van 15km/h en ben ik gas gaan minderen... Ging toch wel iets te hard!
Jolindaa schreef:Marion en Tieneke starten 4 minuten voor mij!
Op de vorige wedstrijd in Etten-Leur reed ik op den duur mensen voorbij die een half uur voor mij gestart warenToen merkte ik op dat ik een gemiddelde had van 15km/h en ben ik gas gaan minderen... Ging toch wel iets te hard!
12.31 km/h hadden we uiteindelijk. Ik kan me ook niet herinneren dat ik aan jullie heb gevraagd hoe laat jullie waren gestart, want toen ik ontdekte dat ik een half uur op mensen was ingelopen, ben ik vaart gaan minderen.
Ik had het ook over de mensen waarmee ik mee reed, want die waren een half uur voor mij gestart, deden het rustig aan en daar ben ik dus een poosje achter gebleven. Zij gingen echter al vroeger stappen en toen ben ik nog een stukje door gedraafd: daarna bij Attitude aangesloten om uit te stappen.
Als ik half zou denken dat hij het niet trekt, zou ik zeker een stap op de plaats doen. Heb deze maand toevallig ook een keer les van Esther Groen en hoop daar ook veel leer uit te trekken
Omdat ik jouw stabiele tempo zo bewonderde, heb ik ook wat posts van je bekeken (tips naar anderen) en ben extra op de aangehaalde punten gaan letten. Eerlijk, hij is er alleen maar beter van gaan lopen.