TREC Noord, 2 en 3 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:33

zonnebloem18 schreef:
Bij de MA moet het echt heel erg geweest zijn met die ouderen.

Jep....die hadden hun fietstocht heel handig gepland, maar wisten bij de planning van de fietstocht ook niet dat er op die route een paardenevenement aan de gang was. Toch was er meer begrip dan onbegrip dat ze even moesten wachten. Als ze er eindelijk langs mochten kreeg ik de opmerking 'En, ik fiets toch wel voor een 10 hè?" of "Wel een goede beoordeling geven voor me hè!" (veelal de mannen :+) en heel veel ""hallo" of vriendelijke knikjes.

Sodeletuut, je hebt me nog net in beeld zie ik :D

Jorinda

Re: TREC Noord, 2 en 3 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:10

Mijn foto's zijn aan het uploaden! Zijn er alleen súperveel, dus duurt wel even, haha.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:12

Gilbey schreef:
Sok: ik heb daar ook niet door gehad dat jij het was, je gezicht kwam me wel heel bekend voor maar kon je niet plaatsen, hihi.

Geeft niks hoor, ik had jou wel herkend, maar je was zo geconcentreerd de hele tijd :D

Flew schreef:
Alle vrijwilligers van dit jaar willen volgend jaar vast zelf rijden. :P

Nee hoor, hoeft niet zo nodig! :))
Vond het vrijwilligen misschien nog wel leuker dan zelf rijden, alle tijd van de wereld om wat te kletsen en geen zorgen aan m'n hoofd over of m'n paard nog braaf in z'n paddock staat ofzo :')

sorsie schreef:
Daar heb ik helemaal niks van gemerkt :) Volgens mij heb jij ons geprobeerd te helpen met trailerladen (als eerste, ghihi), sok :P

Hahaha jij blij! Ze schijnen de hele nacht los gehobbeld te hebben.. Waar ik ook pas wat van merkte toen we wakker gemaakt werden.. :o
Dat was ik inderdaad.. Wel een zielige poging, besefte ik toen ik mijn naamgenootje bezig zag.. :=
Dit keer zonder bijna-ongelukken over de snelweg gekomen?

the_dreamer schreef:
ik zit eigenlijk met smart te wachten op foto`s.... weet iemand al waar eventueel foto`s zijn te vinden..?
Ik vond het een strak georganiseerd evenement. Heb genoten en boven verwachting gescoord!
Een pluim voor de organisatie!
+:)+

Heeee, jij ook op bokt! :D Jij ook een dikke pluim voor je 2e prijs natuurlijk!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:15

Westernfreak schreef:
zonnebloem18 schreef:
Bij de MA moet het echt heel erg geweest zijn met die ouderen.

Jep....die hadden hun fietstocht heel handig gepland, maar wisten bij de planning van de fietstocht ook niet dat er op die route een paardenevenement aan de gang was. Toch was er meer begrip dan onbegrip dat ze even moesten wachten. Als ze er eindelijk langs mochten kreeg ik de opmerking 'En, ik fiets toch wel voor een 10 hè?" of "Wel een goede beoordeling geven voor me hè!" (veelal de mannen :+) en heel veel ""hallo" of vriendelijke knikjes.

Sodeletuut, je hebt me nog net in beeld zie ik :D

Viel nog mee dus :)) Bij ons was er een groep vreselijk asociaal, inclusief slaan enzo, 2 hele lieve mensen die het geen probleem vonden een beetje rekening met de paarden te houden en de groep daarna is niet meer door het parcours gegaan maar heeft omgefietst en gesmst en gebeld dat de hun fietsroute verzet moest worden! +:)+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:17

Hé maar Sok, wat vond jij zo mooi aan mijn tuig dan? Haha :P

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:18

Jorinda__ schreef:
Hé maar Sok, wat vond jij zo mooi aan mijn tuig dan? Haha :P

Oja! Vergeten te reageren, sorry! :D
Ik weet het niet meer zo heel goed, maar vond jullie als combinatie er zo gaaf uitzien, dat weet ik nog wel :))

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:24

Hoi,

ja wat een verhaal dat met die fietsers.. Buiten dat een leuke wedstrijd! En wat een mazzel met het weer := Wij reden zondagochtend weg uit Apeldoorn en het bleef maar regenen.... Tot 10 minuutjes voor de afslag haha!

Ik heb samen met vriend en hondje bij de dubbelsprong gezeten en een vriendin heeft langs de lijn bij de MA gezeten(laatste voor het eind geloof ik)

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:26

Het lukte bijna niemand hoor Sok ;) Die laatste was wel heel erg goed, ik heb echt respect voor hoe ze hem erop heeft gekregen :)!
Ja, de terugreis ging veel beter gelukkig, paardjes waren heel erg rustig! Denk dat ze wel geschrokken waren van de heenreis. We hebben ook geen snelweg meer gedaan :P Winston (de vos) was gister heel erg druk, denk dat er toch nog wat spanning uit moest :P
Jammer dat sommige fietsers zo lastig waren! Ik zal nu even verder foto's kijken!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 21:27

Baasje gezocht van het blauwe grondzeil wat moederziel alleen op het veld lag. Van dat zachte spul met gaatjes. Had iemand op de terugweg ineens verrekte veel ruimte over in de auto toevallig, maar geen idee waarom? Zeil ligt nu in Eelde te jammeren om zijn baasje..

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:28

:D

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:32

Flew schreef:
Ik heb bij de MA wel gerel gezien met ouderen op een fiets.

Nou, dat viel wel mee. Nadat ik heb uitgelegd waarom ze even moesten wachten hadden ze daar wel begrip voor. Na mijn seintje dat ze door mochten fietsen werd ik nog vriendelijk bedankt. Dus al met al viel het bij de MA reuze mee .... Gelukkig..

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:36

Haha dankje Sok!
Dit dekje vind ik hem nog leuker staan, maar ik wilde geen nieuwe dekjes meenemen i.v.m. eventuele waterpassage en een wasmachine waar ik geen dekjes e.d. in mag wassen van mijn ouders :')
[SPR-ITP] Caspian zijn eerste sprongetjes!

Zeil is niet van mij, haha. Er stonden ook nog wat paddocks (dus paaltjes en lint) toen wij weg gingen.. :P

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:39

Spookie schreef:
Ik heb samen met vriend en hondje bij de dubbelsprong gezeten en een vriendin heeft langs de lijn bij de MA gezeten(laatste voor het eind geloof ik)

haha jij had dat kleine hondje die zo gromde naar onze grote witte honden, of niet?

Was echt erg he sok!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:43

Spookie schreef:

Stond daar ook iemand foto's te maken? O:)

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:45

yarrah schreef:
Flew schreef:
Ik heb bij de MA wel gerel gezien met ouderen op een fiets.

Nou, dat viel wel mee. Nadat ik heb uitgelegd waarom ze even moesten wachten hadden ze daar wel begrip voor. Na mijn seintje dat ze door mochten fietsen werd ik nog vriendelijk bedankt. Dus al met al viel het bij de MA reuze mee .... Gelukkig..

Oh ik zag het ook maar van veraf, het leek even niet leuk te gaan, maar dat viel mee dus, gelukkig maar!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:46

Even misschien stomme vraag, ben helemaal niet in de trec thuis. Waar was wat? Dan weet ik ook wat wat is en waar wat is als er over word gepraat, haha.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:29

De POR was de rit op de zaterdag, de MA was op het veld schuinachter/naast de camping en was een tijdsmeting en de PTV was het stuk naast de camping en deels door het bosje met de verschillende hindernissen/oefeningen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:41

96% *\o/*
De foto's zijn dus bijna klaar met uploaden, haha.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:49

En mijn foto's zijn klaar met uploaden! Is dus alleen van de zaterdag, post nr. 2. Kan zijn als er iemand niet tussen staat, want ik was ondertussen naar de wc, haha. :P

http://oypo.nl/pixxer.asp?id=45A7A702AC137016

Hmm, ik zie dat die met dat oranje dekje (bruin paard), dat daar eentje van is mislukt. Die upload ik morgen opnieuw!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:53

Leuke foto's :+:
Heel fijn dat jullie de plaspauze van mijn fjord hebben vastgelegd :')

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:58

@welmoed: ja inderdaad, witte pluisje wat af en toe denkt dat ze een grote bouvier is :D

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 06:50

@spookie, haha ja die ja. :P

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 07:11

Oh dat ben jij! Ja hij koos wel de perfecte plek voor een plaspauze :')

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 09:05

Sodeletuut schreef:
the_dreamer schreef:
ik zit eigenlijk met smart te wachten op foto`s.... weet iemand al waar eventueel foto`s zijn te vinden..?
Ik vond het een strak georganiseerd evenement. Heb genoten en boven verwachting gescoord!
Een pluim voor de organisatie!
+:)+

Foto;s van foto hippique:
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=9A4D4C92ACFADAB8
en
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=F17F5462AB132820

Foto's van mij:
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=585ACF52AB1204A4

Zo, dat zijn aardig wat foto`s
Weet je ook wie de springfoto`s heeft gemaakt?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-12 09:19

Ik heb de links naar de foto's ook op de website gezet (nieuwspagina). Als jullie nog links weten hoor ik die graag! :)