Gilbey schreef:Sok: ik heb daar ook niet door gehad dat jij het was, je gezicht kwam me wel heel bekend voor maar kon je niet plaatsen, hihi.
Geeft niks hoor, ik had jou wel herkend, maar je was zo geconcentreerd de hele tijd
Flew schreef:Alle vrijwilligers van dit jaar willen volgend jaar vast zelf rijden.

Nee hoor, hoeft niet zo nodig!
Vond het vrijwilligen misschien nog wel leuker dan zelf rijden, alle tijd van de wereld om wat te kletsen en geen zorgen aan m'n hoofd over of m'n paard nog braaf in z'n paddock staat ofzo
sorsie schreef:Daar heb ik helemaal niks van gemerkt

Volgens mij heb jij ons geprobeerd te helpen met trailerladen (als eerste, ghihi), sok

Hahaha jij blij! Ze schijnen de hele nacht los gehobbeld te hebben.. Waar ik ook pas wat van merkte toen we wakker gemaakt werden..
Dat was ik inderdaad.. Wel een zielige poging, besefte ik toen ik mijn naamgenootje bezig zag.. 
Dit keer zonder bijna-ongelukken over de snelweg gekomen?
the_dreamer schreef:ik zit eigenlijk met smart te wachten op foto`s.... weet iemand al waar eventueel foto`s zijn te vinden..?
Ik vond het een strak georganiseerd evenement. Heb genoten en boven verwachting gescoord!
Een pluim voor de organisatie!

Heeee, jij ook op bokt!
Jij ook een dikke pluim voor je 2e prijs natuurlijk!