Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus truitje dr onder is wel genoeg denk... Start om 12 uur dus dan is het wel redelijke temperatuur denk
.
fannetje schreef:Riskant zo kort voor de wedstrijd nieuwe ijzers, ik heb dat liever een week van tevoren.
Ze moeten ze toch even inlopen. Ik probeer dat altijd minimaal een week van tevoren te doen.

. Waar ga ik nu nog 8 lege flessen vandaan trekken.... evdpanne schreef:Ahhhhhhhhhhhhhhh ik de hele week cola flessen gespaard voor koelwater, loop ik net de kast in flessen weg... Bel ik mn vader 'heeft u soms de flessen weg gebracht'. Ja zegt ie dacht iedereen laat die dingen maar staan dus ik neem ze maar mee... Hij doet dat dus nooit, en juist nu neemt ie ze mee. Waar ga ik nu nog 8 lege flessen vandaan trekken....
. Dus toen had ik er alweer 6, vriend van me broertje zou ook nog kijken of ie wat had staan... Dus we zullen zien hoeveel ik er verzamel
.
)
maak er een mooie rit van!!

en mn nieuwe hoofdstel opgehaald! wat een gepruts op dat plastic goed op zn plek te krijgen....We starten in het kobalt blauw.