Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SplashIsLief schreef:Weet iemand toevallig of b-picture.nl nog aanwezig was? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik zie nog nergens foto's.
Sowieso heb ik een fotograaf gezien vlak na groompunt 1 en ben erg benieuwd naar die foto in het water! Dus als iemand de fotograaf weet...
Rixt_ schreef:SplashIsLief schreef:Weet iemand toevallig of b-picture.nl nog aanwezig was? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik zie nog nergens foto's.
Sowieso heb ik een fotograaf gezien vlak na groompunt 1 en ben erg benieuwd naar die foto in het water! Dus als iemand de fotograaf weet...
Dat is fannetje hier op bokt geloof ik. Zij heeft een een topic gemaakt bij foto's
En het was een man! mazzeltje schreef:rox_en_wilvy schreef:Wel jammer dat mijn gereseveerde paddock in beslag was genomen door een andere deelneemster!
Dan had je die eruit moeten laten gaan en het melden bij de organisatie.
Wie was er zo brutaal?
Je moest er toch ook voor betalen?
fannetje schreef:Ik stond idd voor groompunt 1. Ik weet wel dat er een fotograaf iig eventjes aanwezig is geweest, maar die moest 's middags weer ergens anders zijn. Die kwam net bij GP 1 toen net alle klasse 2-ers voorbij waren. Hij zou toen naar een ander punt gaan, maar weet niet waarheen en hoe lang hij gebleven is.
(en een vriend van haar voor de foto's)