Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apple schreef:Ik sluit me aan bij Arwen. Paarden die voor het allereerst op het strand komen zijn meestel wat overdonderd door de ruimte en makkelijk te rijden (pas ongeveer de derde keer gaan ze wat spoken en kijken of ze hard mogen
).
Paarden die bij een vorig baasje mochten racen op het strand zijn wat dat betreft een stuk moeilijker te rijden en te heropvoeden.
Vippie"]
[quote="Apple schreef:Ik sluit me aan bij Arwen. Paarden die voor het allereerst op het strand komen zijn meestel wat overdonderd door de ruimte en makkelijk te rijden (pas ongeveer de derde keer gaan ze wat spoken en kijken of ze hard mogen
).
Paarden die bij een vorig baasje mochten racen op het strand zijn wat dat betreft een stuk moeilijker te rijden en te heropvoeden.
bubbels"]
[quote="Vippie"][quote="Apple schreef:Ik sluit me aan bij Arwen. Paarden die voor het allereerst op het strand komen zijn meestel wat overdonderd door de ruimte en makkelijk te rijden (pas ongeveer de derde keer gaan ze wat spoken en kijken of ze hard mogen
).
Het kan best zijn dat mijn arab als hij dat uitgestrekte strand ziet ook even flink wil racen maar ik ben daar niet bang voor
Omar kan ook heel hard maar alleen als dat van mij mag en anders niet
Is Baduh niet makkelijk terug te rijden 
mazzeltje schreef:Ligt het aan mij of is dat kaartje nogal vaag?? snap er niks van , ik heb hem al losgeknipt en aan mekaar geplakt en nog rinkelt er geen belletje, tingelingeling!
AnjaKos schreef:WheheheheIk had zo graag mee willen doen maar helaas, dit jaar nog maar een keer overslaan (voor het 3de jaar....snik). Iedereen die wel gaat: SUCCES!!!! en vooral heel veel plezier
![]()
-X- Anja
Wel die punk-fjord met dat oranje hoofdstel aanmoedigen hè
(àls we langskomen, eerst die verrotte voorkeuring afwachten) 

mazzeltje schreef:wij hadden ook al pech, mijn vriendin haar paard lag er al op de voorkeuring uit...ze had nl een beetje een dik been vanwege een wondje, maar als je even rijdt is dat been weer dun, ook liep ze er niet kreupel op, maar toch mocht ze niet starten...Echt sneu voor haar!
Ik heb verder wel een fijne rit gereden+:)+