Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linda_Fleur schreef:FelineNanet, ahh ik zie steeds meer wedstrijden die interessant zijn. Ginkelse Heide is ook niet heel gek ver van hier (of nouja.. eigenlijk is alles ver komende uit de randstad, op Wassenaar na dan, maar dat lijkt me niet zo'n super wedstrijd voor de eerste keer). Maar ik zou met deze wedstrijd met jou samen de korte klasse 1 kunnen starten?
Ronygos: Laat maar weten wanneer jullie besloten hebben! Someren is ook zeker een optie, hoewel een stuk verder bij mij vandaan maar mijn vader woont daar weer in de buurt waar we alvast zouden kunnen voorovernachten.
Psydoxy: Haha ja dat is een goede vraag, ik had me ingesteld dit jaar alleen te 'proeven', maar als de eerste me goed bevalt dan zou ik zomaar meerdere kunnen doen. Is er een limiet aan het aantal impulsklasses die je in een jaar mag rijden?
Psydoxy schreef:Onze nieuwsbrief staat online. Wil je eens een impuls proberen, dan is Someren de ideale wedstrijd. Makkelijk terrein en heel overzichtelijk.https://endurancesomeren.com/2017/07/14/nieuwsbrief-juli-2017/
En nu even geen organisatie dingen.... morgen op vakantie naar... Namibië![]()