Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bliksem schreef:Ik vrees met het voorspelde weer een beetje voor de wedstrijd in Etten-Leur.Hoorde dat de stukken zandpaden die er zijn zuigende modder worden bij veel regen en ze voorspellen nu regen dinsdag tot en met zaterdag. Hoop dat het meevalt, hebben lekker getraind dus ik heb geen zin in stapwerk door een slechte bodem
Bliksem schreef:Ben je daar vorig jaar ook gestart? Is het echt zo ellendig? Zit te twijfelen of ik dan wel wil starten als benen helemaal wegzakken in de blub en de andere helft asfalt is. Lijkt me niet heel bevorderlijk voor z'n benen.
Crazymel schreef:He relien nee is op paar druppels vrij droog gebleven gelukkig! Ik ga morgen helpen route uitzetten,
Met gps en Endomondo polar scheelt het bij mij ook wel eens ligt echt net aan de gps helaas.
Marije_jiplover schreef:Ik denk niet dat het aan endomondo ligt, maar aan de nauwkeurigheid van de GPS op je telefoon.
Met de wedstrijd In Ermelo had ik nagenoeg dezelfde afstand als de 21 km die het zou moeten zijn (minder dan een km afwijking) en in Laag Soeren ook (en daar klopte de afwijking ook nog eens, want op laatste moment was de route iets verlegd en daardoor zo'n 600 m korter geworden).
Heb sindskort ook een GPS horloge en ook daarmee komen de afstanden overeen met endomondo op m'n telefoon. Heb nu ingesteld dat de gegevens van m'n horloge zijn gekoppeld aan endomondo, dus hoef mijn telefoon niet meer mee te laten draaien, scheelt weer batterij.
Maar kort en goed, nee, ik herken het niet.