Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FelineNanet schreef:Wij staken met z'n 3en rechtover, terwijl je echt gewoon naar links moest. Ze stond voor een boom, waar wij waren wel laatste starters van korte klasse 1. Achja wel heerlijk gereden en mooi debuut gehad met mooie waardes voor mijn oudje. Wij gaan 1 juli naar Etten-Leur, gaat hier iemand daar ook heen?
FelineNanet schreef:Wij hebben precies hetzelfde gedaan. Ik heb de beelden van m'n helmcamera terug gekeken en het witte lintje dat aangaf dat we linksaf de zandverstuiving op moesten hing op een boom aan de linkerkant. Aangezien je alleen lintjes aan je rechterhand moet volgen dacht ik dat deze voor de terugweg was. Als ik van tevoren de kaart goed had bekeken en had gezien dat je maar één keer over de zandverstuiving komt had ik kunnen weten dat dat lintje wel voor ons bedoeld was.. leermomentje, maar wel echt zonde van onze tijd.Wij staken met z'n 3en rechtover, terwijl je echt gewoon naar links moest. Ze stond voor een boom, waar wij waren wel laatste starters van korte klasse 1. Achja wel heerlijk gereden en mooi debuut gehad met mooie waardes voor mijn oudje. Wij gaan 1 juli naar Etten-Leur, gaat hier iemand daar ook heen?
Crazymel schreef:Ah kijk, ik was tegelijk met jou aan het typen.Ette leur is wel meer afvalt maar valt mee zijn overal bermen. En kleine stukjes waar geen berm is. Bos is als het nat is wat techniescher rijden maar ook goed te doen.
Zal vanavond eens kijken of ik de kaarten van vorig jaar nog heb
En het is het altijd super gezellig!
Rongyos schreef:Hier nog een beginner. Dit jaar ga ik mijn verzorgpaard en met mijn ponymaatje en verzorgpony meedoen met de impulsklasse in Loonse en Drunense Duinen. We zijn daar al 2x vrijwilliger geweest en willen graag zelfs eens meerijden.
Vind vooral het vervoer tegen die tijd vanaf omgeving Eindhoven naar Loon op Zand spannend; ik heb in die jaren dat ik dit paard rijdt hem nog nooit op een trailer gehad. De pony laadt heel gemakkelijk, dus het zal wel goed komen. MIsschien kan ik voor die tijd eens oefenen met iemands trailer uit de buurt.
We gaan gebruik maken van de Paardentaxi omdat we zelf geen trailer/geschikte auto hebben. Mochten er nog meer mensen vanuit omgeving Eindhoven gaan en nog vervoer zoeken; volgens mij kan ze 4 paarden/ponys laden op de vrachtwagen. Dus dan zouden we wat kunnen combineren. Tijdens de wedstrijd blijft ze ook op ons wachten.
Onze buitenritten zitten meestal tussen de 25-30km in, dus daar maak ik me geen zorgen over. Nog wat preciezer kijken hoe ons tempo is (maar daar zijn handige apps voor) en vooral lekker rijden.
De basisenting moeten we herhalen; 1e deel hebben ze afgelopen week gehad, 2e deel met een paar weken. Ze waren al een paar jaar niet geent....
Josien_ schreef:Rongyos schreef:Hier nog een beginner. Dit jaar ga ik mijn verzorgpaard en met mijn ponymaatje en verzorgpony meedoen met de impulsklasse in Loonse en Drunense Duinen. We zijn daar al 2x vrijwilliger geweest en willen graag zelfs eens meerijden.
Vind vooral het vervoer tegen die tijd vanaf omgeving Eindhoven naar Loon op Zand spannend; ik heb in die jaren dat ik dit paard rijdt hem nog nooit op een trailer gehad. De pony laadt heel gemakkelijk, dus het zal wel goed komen. MIsschien kan ik voor die tijd eens oefenen met iemands trailer uit de buurt.
We gaan gebruik maken van de Paardentaxi omdat we zelf geen trailer/geschikte auto hebben. Mochten er nog meer mensen vanuit omgeving Eindhoven gaan en nog vervoer zoeken; volgens mij kan ze 4 paarden/ponys laden op de vrachtwagen. Dus dan zouden we wat kunnen combineren. Tijdens de wedstrijd blijft ze ook op ons wachten.
Onze buitenritten zitten meestal tussen de 25-30km in, dus daar maak ik me geen zorgen over. Nog wat preciezer kijken hoe ons tempo is (maar daar zijn handige apps voor) en vooral lekker rijden.
De basisenting moeten we herhalen; 1e deel hebben ze afgelopen week gehad, 2e deel met een paar weken. Ze waren al een paar jaar niet geent....
Ik stuur je even een PB. Hier ook omgeving Einhoven en wil misschien ook de impulsklasse rijden daar.