Wanroij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:58

Ik heb ook al alles ingepakt, morgen vroeg reizen we af naar Duitsland.

Iedereen die naar Wanroij gaat, heel veel succes!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 20:14

Thanx Lachen Jij ook heeeeel veel succes!!!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:06

Jij ook succes Lenneke!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 07:32

Whiehaaaaaaaaaaaaaaa, vandaag vertrekken we naar Wanroij!
Duimen jullie voor me tussen 17.30 en 18.30?
Dan is de voorkeuring al!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 08:21

Dan zijn wij nog onderweg naar Wanroij vanuit Leeuwarden, dus moet lukken om dan even voor je te duimen Knipoog

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:28

Ik vertrek morgen om half 6, dus om 4 uur op (*gestoord*). Vanavond alle spullen in orde maken en inladen. Tot morgen en veel succes allemaal!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 08:30

Ik heb alles gisteren al ingepakt, auto staat hier volgeladen voor de school. Als de leerlingen vanmiddag naar huis gaan mag ik ook weg dus dan naar stal, opladen en vertrekken Lachen

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:26

ik ga straks alles inpakken, nog even de laatste boodschapjes halen en morgenvroeg rond kwart voor 8 vertrekken we.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:06

Speedster schreef:
Ik duim met je mee! Ik heb er enorm veel zin in, hoewel ik crimineel vroeg op moet Haha!. Als de tunnels op de A73 dicht zijn (en dat zijn ze geloof ik elk weekend), dan moeten we om half 6 weg.

Tunnels op de A73 dicht? Meen je niet toch?
Edit: Tunnels of viaducten? Ik kom nl geen tunnels tegen vanaf Arnhem, toch Verward

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:10

Djilan schreef:
Speedster schreef:
Ik duim met je mee! Ik heb er enorm veel zin in, hoewel ik crimineel vroeg op moet Haha!. Als de tunnels op de A73 dicht zijn (en dat zijn ze geloof ik elk weekend), dan moeten we om half 6 weg.

Tunnels op de A73 dicht? Meen je niet toch?
Edit: Tunnels of viaducten? Ik kom nl geen tunnels tegen vanaf Arnhem, toch Verward

Geen paniek Haha! , tunnels op de A73 zijn er pas vanaf Weert tot aan de aansluiting aan de A2 bij Maastricht en dan ben jij allang van de snelweg af Ja

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:14

*slaakt zucht van verlichting*
Haha!
Ik moet er nl ook al voor 7 uur zijn dus ik schrok al. Vind kwart voor 5 de deur uit al erg genoeg Nagelbijten / Gniffelen

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:32

Ik kan uitslapen Gaaaap Wij rijden pas om 9uur met de trailer weg! Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:49

Ik wil iedereen heel veel succes wensen morgen. Zal aan jullie denken!
Ze geven in ieder goed weer af!

Probeer er - ondanks de wedstrijdstress - van te genieten. Had ook graag meegereden. Paard had andere plannen Tong uitsteken
Volgend jaar ben ik present Ja

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:26

Hoi
Ik zou wel willen komen kijken, kan dat en heb je daar wat aan als toeschouwer?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:54

Laura, je kunt wel gaan kijken op een punt langs de route. Is wel leuk om te zien hoor Ja

Ik wens jullie allemaal heeeel erg veel succes! OK dan!
Gisteren ben ik nog over de hei geweest en alle lintjes hingen er al. Ze zijn goed te zien, hangen op mooie zichtbare plaatsen.
Let wel op de blaadjes, die zijn glad door de regen!
Verder waren de paden in ons bos (daar bij de hei en de zandverstuivingen) érg goed te doen. Geen kuilen, niet zwaar maar ook niet te nat. Super bodem om in een mooi tempo over heen te gassen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 17:19

Ik was een beetje laat omdat ik nog moest werken op de manege, dus ik heb maar 1 ruiter gezien. Het was een schimmeltje (denk arabier) met een bruin zadel en een meisje erop. Toevallig een van jullie?
Ik ben nog een stuk verder gefietst en heb op het andere stuk van de hei gekeken, maar het zag er behoorlijk verlaten uit. Het was ook al 3 uur.

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 18:28

Hoop dat jullie het allemaal leuk gehad hebben. Morgen vertrek ik om 8 uur naar Wanroij voor de recreatierit Lachen

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:15

Ik was groom en "mijn" ruiter heeft het erg goed gedaan en mijn paard natuurlijk ook. Super hartslag onderweg en alleen bij de finish maakte zich nogal druk (hinikken) en daarom 60 maargoed. Verder een gemiddelde van tussen de 12 en 13 kmpu en een hartslag bij de nakeuring van 36!

en nog belangrijker, thuis aan gekomen nog even lekker gek doen in de wei Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:52

Kijk, dat is positief, Sash! Super, gefeliciteerd.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:13

Ik ben ook erg blij. We zijn 8e geworden in de klasse 1, met een gemiddelde snelheid van 11,48km/uur.

Ben trots op mijn kanjer Fan

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:36

Ik heb na het verzorgen van mijn vakantiepaarden (mijn beste bijbaan ooit) mooi nog even gekeken. Ik kon het snel vinden, ben gewoon achter trailers aangereden Knipoog en heb dus bij de parkeerplaats, de keuringen en vanaf een afstandje de start gekeken. Ik vond het lekker rustig in vergelijking met spring en dressuur wedstrijden. het viel me wel op dat bijna alle paarden beslagen waren en met bit gereden werden. Viel me toch tegen, had ik niet verwacht. Ik zag ook iemand met sproen rijden, dat mag toch niet bij endurance?
Er waren twee fjorden (met ruiters Knipoog ) die vond ik er zo schattig uitzien! Allebei een westernzadel, bij eentje kwamen de beugels maar tot 3/4 van de buik. Iemand van jullie misschien?

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:40

Ben morgen ook van de partij bij de kennismakingsklasse. Had dit topic niet eerder gezien. Fijn om te lezen dat de bodems goed zijn, ik heb er al zin in. Helaas wel vroeg op en eind rijden.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 21:36

laura1986 schreef:
Ik heb na het verzorgen van mijn vakantiepaarden (mijn beste bijbaan ooit) mooi nog even gekeken. Ik kon het snel vinden, ben gewoon achter trailers aangereden Knipoog en heb dus bij de parkeerplaats, de keuringen en vanaf een afstandje de start gekeken. Ik vond het lekker rustig in vergelijking met spring en dressuur wedstrijden. het viel me wel op dat bijna alle paarden beslagen waren en met bit gereden werden. Viel me toch tegen, had ik niet verwacht. Ik zag ook iemand met sproen rijden, dat mag toch niet bij endurance?
Er waren twee fjorden (met ruiters Knipoog ) die vond ik er zo schattig uitzien! Allebei een westernzadel, bij eentje kwamen de beugels maar tot 3/4 van de buik. Iemand van jullie misschien?

Met sporen mag inderdaad niet, weet je zeker dat het niet iemand van de manege zelf was die gewoon een buitenritje deed? er was op hetzelfde moment ('smiddags) ook een springwedstrijdje bezig.

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 21:46

Ik was er ´s ochtends, rond een uur of 10. Vond het ook raar.

Op de site van DER / KNHS las ik net trouwens dat maximaal 10% van het parcours over verharde weg mag zijn. Vanwaar dan al die hoefijzers?

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:39

laura1986 schreef:
Ik was er ´s ochtends, rond een uur of 10. Vond het ook raar.

Op de site van DER / KNHS las ik net trouwens dat maximaal 10% van het parcours over verharde weg mag zijn. Vanwaar dan al die hoefijzers?

Kan zijn dat die mensen ook veel trainen op verharde wegen, kan zijn dat de hoeven scheef slijten en op die manier kunnen corrigeren, kortom, uiteenlopende redenen.
Daarnaast wil de verharde weg niet alles zeggen over de rest van de ondergrond. Banholt bv heeft een vrij rotsige ondergrond, waarbij ijzers geen overbodige luxe schijnen te zijn.