Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jij ook heeeeel veel succes!!!
Speedster schreef:Ik duim met je mee! Ik heb er enorm veel zin in, hoewel ik crimineel vroeg op moet. Als de tunnels op de A73 dicht zijn (en dat zijn ze geloof ik elk weekend), dan moeten we om half 6 weg.
Djilan schreef:Speedster schreef:Ik duim met je mee! Ik heb er enorm veel zin in, hoewel ik crimineel vroeg op moet. Als de tunnels op de A73 dicht zijn (en dat zijn ze geloof ik elk weekend), dan moeten we om half 6 weg.
Tunnels op de A73 dicht? Meen je niet toch?
Edit: Tunnels of viaducten? Ik kom nl geen tunnels tegen vanaf Arnhem, toch
, tunnels op de A73 zijn er pas vanaf Weert tot aan de aansluiting aan de A2 bij Maastricht en dan ben jij allang van de snelweg af

Wij rijden pas om 9uur met de trailer weg!

en heb dus bij de parkeerplaats, de keuringen en vanaf een afstandje de start gekeken. Ik vond het lekker rustig in vergelijking met spring en dressuur wedstrijden. het viel me wel op dat bijna alle paarden beslagen waren en met bit gereden werden. Viel me toch tegen, had ik niet verwacht. Ik zag ook iemand met sproen rijden, dat mag toch niet bij endurance?
) die vond ik er zo schattig uitzien! Allebei een westernzadel, bij eentje kwamen de beugels maar tot 3/4 van de buik. Iemand van jullie misschien? laura1986 schreef:Ik heb na het verzorgen van mijn vakantiepaarden (mijn beste bijbaan ooit) mooi nog even gekeken. Ik kon het snel vinden, ben gewoon achter trailers aangeredenen heb dus bij de parkeerplaats, de keuringen en vanaf een afstandje de start gekeken. Ik vond het lekker rustig in vergelijking met spring en dressuur wedstrijden. het viel me wel op dat bijna alle paarden beslagen waren en met bit gereden werden. Viel me toch tegen, had ik niet verwacht. Ik zag ook iemand met sproen rijden, dat mag toch niet bij endurance?
Er waren twee fjorden (met ruiters) die vond ik er zo schattig uitzien! Allebei een westernzadel, bij eentje kwamen de beugels maar tot 3/4 van de buik. Iemand van jullie misschien?

laura1986 schreef:Ik was er ´s ochtends, rond een uur of 10. Vond het ook raar.
Op de site van DER / KNHS las ik net trouwens dat maximaal 10% van het parcours over verharde weg mag zijn. Vanwaar dan al die hoefijzers?