Waar in M'stricht? Staan de paardjes aan huis?
wel erg vervelend van je paard zeg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Al zou ik het wel graag willen.Speedster schreef:Dat is vet minder, een peesprobleem. Daar zal inderdaad een lange tijd overheen gaan voordat dat genezen is. Bob kan toch ook echo's maken, of niet?
Nagyl schreef:hahaha ik zie ze al staan in Randwijck. Al zou ik het wel graag willen.
Of zal ik de paardjes bij de wilde paarden naast het provincie huis. hihi
Nee ze staan in de zomer in Gronsveld en heb nog een wei gehuurd in Oost-Maarland met stal.
Nagyl schreef:Misschien dat Nagyl stoer wilt overkomen en net wilt doen alsof hij niet veel pijn heeft. Maar dan misschien toch zijn rechterbeen probeert te ontlasten en dus de linkerachter been heeft overbelast.
Esther91 schreef:Nagyl schreef:hahaha ik zie ze al staan in Randwijck. Al zou ik het wel graag willen.
Of zal ik de paardjes bij de wilde paarden naast het provincie huis. hihi
Nee ze staan in de zomer in Gronsveld en heb nog een wei gehuurd in Oost-Maarland met stal.
Hahaha nee Randwijck is idd niet echt geschikt voor paardjes.
Grappig, ik zit in Masstricht op school, in heer.
En op zondag heb ik altijd de trein vanuit randwijck.
Waar in gronsveld heb je ze dan staan, zelf en wei gehuurd tussen gronsveld en rijckholt of op een stal/ manege?
Tot vanavond splash!

. Ik heb startnummer 9 en rij een bonte knapperd in blauw tuig.
Nagyl schreef:Griebje, klaar voor morgen???? boodschappenlijstje al afgewerkt?
... (Silence is ook de enige met niet te missen duidelijke foto's in haar profiel).
). 

Speedster schreef:Ik was ook op de bbq, heb alleen Nagyl even gesproken (was meer toeval dan iets anders). Silence heb ik even in de rij zien staan, maar de rest van jullie heb ik toch echt gemist... (Silence is ook de enige met niet te missen duidelijke foto's in haar profiel).
Ik ga nu eindelijk slapen, heb het nog vrij laat gemaakt op stal bij het paard van mijn vriendin (die was weer niet goed, Bob nog erbij met half verslapen ogen, hopelijk is die morgen ook wakkerder).