, zoals ik al zei, foto's komen zo snel mogelijk online, het zijn er nogal veel dus het uploaden duurt eeuwen, maar zodra het klaar is maak ik een topic. (zal denk ik morgen of overmorgen worden)[/quote]ok dan wacht ik geduldig af..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, zoals ik al zei, foto's komen zo snel mogelijk online, het zijn er nogal veel dus het uploaden duurt eeuwen, maar zodra het klaar is maak ik een topic. (zal denk ik morgen of overmorgen worden)[/quote]
Lenneke_ schreef:Wat heb je gedaan
Daarmee half uur/ 3 kwartier verloren ongeveer ( ook bij dat punt waar je links moest maar de markering was er redelijk onduidelijk dus die had ik gemist) En ruim 20 op m'n grooms staan wachten omdat die niet naar de p/a kwamen maar vrolijk stonden te wachten bij het groompoint 
jowien schreef:Het was mijn eerste keer kennismakingsklasse. Ik was nr 29.
Hartslag bij p/a en finish van 48, voor- en nakeuring was ie 36. Verder alles ook helemaal goed met de keuringen. We zaten net boven de 10km/h.
Orlinde deed het supergoed, ging als een speer met die korte fjordenpootjes. Veel met een draver opgetrokken (nr80, is klasse 3paard, deed nu klasse1), dan haalde hij ons in, dan wij hun weer. Rond km 30 nog een flink eind gegaloppeerd, ze bleeeeeef gaan (terwijl ze helemaal niet zo'n geweldige galoppeerder is thuis).
Het was voorbij voor ik het door had, de tijd vloog!
Mooie route, prachtig die hei, het rook alsof je door een pot honing ging!
Inge en Nicole: dank voor het groomen! Dat vond Orlinde erg prettig, het was toch wel warm voor haar.
naiade schreef:Woeliej ik heb jou een paar x gezien, oa vlak voor pa en nog een keer een stuk voor de finish
Ik heb super gereden, na 5 jaar eindelijk weer een x een wedstrijd
Helaas was ze kreupel bij nakeuren, heb haar stom stom stom na finish waar ze nog heerlijk liep en alle waardes goed waren stil gezet, lekker laten eten en drinken en ben haar hele benen vergeten... had beter rustig kunnen blijven lopen want vanmorgen na een nachtje weiland en wandelen liep ze weer top, zo fris als een hondje
Nou ja we gingen super lekker en mijn hele gevoel was terug dus ik heb een heerlijke dag gehad, jammer van het einde
. Apple schreef:Woeliej, dat zijn helaas dingen die je kunnen overkomen. Je grooms mislopen, miscommunicatie endergelijke. Maar goed, daar is een klasse1 voor.
Heb zelf de afspraak met mijn ruiter dat deze gewoon door rijdt als ik ergens niet ben. Hij kan ook nog even bellen om te vragen of ik er aan kom.
.
Hou van mn paardje
. Apple schreef:Dat is echt niet rustig zitten met een boekje wachten tot de ruiter eens langs komt.
. Apple schreef:Ik heb het mezelf iets drukker gemaakt, voor ons was dit inmiddels de 4e officiele endurance en de 7e totaal, dus zo ondertussen was wel bekend wat paard en ruiter nodig hadden.
Dat was dus koelen direct na de zandverstuiving, PA koelen en water aanbieden (paard wilde niet, ruiter wel), bananen en energierepen aan de ruiter mee geven.
Daarna weer koelen vlak voor de oversteek bij Kootwijk (op het 25 km punt).
Toen naar het hoofdterrein. Emmer slobber en emmer water klaar gezet. Water flessen bijgevuld. Naar de kruising gelopen en daar de ruiter en paard opgevangen, lopend koelen.
Na de finish paard afzadelen (die met zn hoofdstel nog om direct in de emmer water dook), afsponzen, wandelen, grazen, drinken. Daarna na de nakeuring. Na de nakeuring nog laten plassen en rollen en klaar.
.
.
(laagste hartslag tot nu toe bij finish)