Karin schreef:Maar ik kom wel ff kijken en neem vriendje met camera mee.
Balen dat je je hebt moeten afmelden, Karin!
Maar uh...vraag je je vriendje om in te zoomen op nr. 84?
Ik heb nog zulke gave foto’s van Marco van de Ginkelse Heide!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karin schreef:Maar ik kom wel ff kijken en neem vriendje met camera mee.
)
Karin schreef:Helaas, geen Vaassen voor ons. Ret heeft nog wat naweeën van een hoefkneuzinkje dus ik heb ons moeten afmelden.
Maar ik kom wel ff kijken en neem vriendje met camera mee.

Djilan schreef:Ik hoop inderdaad ook op fotografen onderweg! Heb helemaal nog geen actiefoto's met Blik (logisch, want is zijn eerste wedstrijd)
chagrijntje schreef:Karin, balen hoor! jammer dat je niet mee kan doen.
Mijn moeder gaat ook mee en neemt ook de camera mee.. dus ik moet maar zien wat voor foto's eruit komen !
Ik rij trouwens samen met mijn zusje (Ponyta @ bokt)
Ik ben nummer 7 en start om 11.57
Djilan schreef:Ik hoop inderdaad ook op fotografen onderweg! Heb helemaal nog geen actiefoto's met Blik (logisch, want is zijn eerste wedstrijd)
Het schijnt ook super mooi weer te worden! Leuk dat je de klasse II route doet Ruud! Djilan schreef:Oja, ik neem de mijne idd mee. Als Carla alleen had gegroomd had ik het niet gedaan, want dan heeft ze al genoeg te doen! Nu hopen dat ik hem niet vergeet
Je moet natuurlijk ook foto's hebben van je 1e wedstrijd met Blik
bella24 schreef:Karin schreef:Maar ik kom wel ff kijken en neem vriendje met camera mee.
Balen dat je je hebt moeten afmelden, Karin!![]()
Maar uh...vraag je je vriendje om in te zoomen op nr. 84?![]()
![]()
Ik heb nog zulke gave foto’s van Marco van de Ginkelse Heide!!!
Uh mijn rugnummer is... *check* 216 in klasse II en met Maarten als groom zal je wip me vast niet over het hoofd zien
HHenny schreef:mazzeltje schreef:Ik wil er ook zo rond 4 uur zijn!
Ik overnacht alleen in Zwolle, bij mijn moeder en Jip blijft op de manege slapen!!!
als je wil kan ik als je er niet bent,wel een keertje bij Jip kijken oid

chagrijntje schreef:Dus als je op het terrein komt meld je je zelf aan en betaald enz. en daarna mag je meteen je paard aanbieden voor het keuren?.