Volgend jaar zijn we er op zeker weer bij en we gaan zeker een keer op vakantie met poownie daar. Even de bergen van dichtbij bekijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mackie schreef:Carola, gefeliciteerd met Kanway! Echt supergoed. Nou, jullie hebben in ieder geval een leuk weekend gehad met een top einde. Nou willen we wel foto's zien natuurlijk

Silence schreef:Ik vroeg me alleen af waar Marco nou eigenlijk was. Wij zouden met drie man bij de oversteek Terlinden staan, maar hebben de hele dag geen Marco gezien. Nou lukt het wel met 2 man, maar we vroegen het ons toch even af.
Door een misverstandje dacht ik dat Marco zou komen helpen en hadden we hem bij jullie ingedeeld op de oversteek, maar hij bleek niet te komen helpen maar te komen groomen!
carola schreef:Dank je wel Judith, ik vond het echt jammer dat je niet mee was.
)Citaat:En de dravers op 1 en 2 is natuurlijk fantastisch! Echt een promotie voor het leuke ras én een echt bewijs dat lang niet alle dravers 'kapot' zijn. Want een 20+ draver en een draver die heel wat jaren heeft gekoerst op 1 en 2, hoe veel meer bewijs wil je hebben?