Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Eerder is ook een goed idee
. pjotrg schreef:Ja inderdaad, ook de terugweg is via het strand. Wel zo prettig, want het strand is een betere (hardere en dus mnder zware) ondergrond dan het duingebied. Het stuk door het duingebied gaat voor zover ik kan zien ook door een bosgebied en dat is doorgaans ook minder zwaar dan puur zand.
Het is nu eenmaal zo dat je langs het strand niet echt mogelijkheid hebt voor uitgebreide rondjes
Toen ik twee jaar geleden Katwijk reed waren ze op het strand lekker aan het vliegeren.
als die op je afkomen is het wat minder gezellig
. Dan zijn er weinig vliegers aanwezig
.
in de lucht dan schrikt Omar er idd niet echt van.. hooguit kijkt hij er een beetje naar, maar dat stuiteren vind hij toch niet zo prettig. AnneOmie schreef:Dat heb ik vorig jaar idd meegemaakt dat ze dat ding over de grond lieten stuiterenin de lucht dan schrikt Omar er idd niet echt van.. hooguit kijkt hij er een beetje naar, maar dat stuiteren vind hij toch niet zo prettig.
majijke schreef:Heb startnr 2 in de kennismakingsklasse.
Er doen idd er idd echt veel mee! Kennismk. & Klasse 1 zijn bij elkaar meer dan 180 mensen!
@Wennie; Ik kom ook met een appaloosa, ik zal es kijken of ik jou ook ergens zie
majijke schreef:Heb startnr 2 in de kennismakingsklasse.
Er doen idd er idd echt veel mee! Kennismk. & Klasse 1 zijn bij elkaar meer dan 180 mensen!
@Wennie; Ik kom ook met een appaloosa, ik zal es kijken of ik jou ook ergens zie
. Als ik de startlijst bekijk dan zijn het totaal iets van 135 paarden, dat is dus inclusief 20 Kl2 deelnemers
. Ineke2 schreef:Hihi ik heb startnummer 6 in de kennismakingsklasse... Er doen inderdaad erg veel mensen mee zeg!
Tinuss schreef:AnneOmie schreef:Dat heb ik vorig jaar idd meegemaakt dat ze dat ding over de grond lieten stuiterenin de lucht dan schrikt Omar er idd niet echt van.. hooguit kijkt hij er een beetje naar, maar dat stuiteren vind hij toch niet zo prettig.
Wij hebben vorig jaar nog samen gereden
met welk paard reed jij? Kan het me even niet herinneren
Ik heb 1e deel samen met mijn vriendin en haar fjord gereden en 2e deel na p/a alleen.
Duimen dat het mooi weer is zaterdag en niet van dit weer als gisteren en vandaag met onweer en windstoten. 

)