. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Symbeami schreef:voor ons is het lintjes volgen, maar het is mij erg onduidelijk allemaal. Ik heb een ernstig vermoeden dat ik de weg kwijt ga raken. (of ik parkeer stiekem naast Salty...)
Als groom van een Haflinger in het roze met blauw.
haha, maar wel gelukt. Je krijgt inderdaad daar nog een kaart plus groomkaart waar de punten op staan. Symbeami schreef:als ik het inmiddels goed begrepen heb krijg je op de wedstrijd zelf nog een kaartje plus een groomkaartje. Dus dan komt het hopelijk allemaal goed.
Mietje schreef:Symbeami schreef:als ik het inmiddels goed begrepen heb krijg je op de wedstrijd zelf nog een kaartje plus een groomkaartje. Dus dan komt het hopelijk allemaal goed.
Dat hoop ik ook zeg!
Wat een gedoe..
romsaf schreef:ik was er vandaag (zat bij een controle punt) en je krijgt niet echt een kaartje met groompunten. ik raad iedereen aan om wel bij de voorbespreking te zijn, alleen is helaas nog niet bekend wanneer die is...
heb zelf nog geholpen die puntjes erin te tekenen 

.
] zal wel van het feestje van Laura zijn 
Noppes schreef:Volgens mij heb ik Bonbon en Mietje wel gezien [als ik zo heel ff snel in dit topic kijk wie er mee deden]
Ook veel foto's gemaakt, maar veelal van degene die ik groomde

judith_cloud schreef:Heb de hele rit
met iemand mee gereden. Volgens mij zit die niet op bokt.En een stukje
met mietje en volgens mij nog 2/3 bokkers maar daar weet ik de naam
niet van (misschien bonbon?)
Staan beide start: Cloud uiteraard met zijn tong uit zijn mond. Dat is waar evelien hem aan herkende

Best maf eigenlijk
Vond t trouwens erg fijn rijden met jullie! Wat voor snelheid hebben jullie nu eigenlijk nog gehaald?carola schreef:Ik was er als vet bij de voorkeuring, Vetgate I
en de finish. Veel mensen gezien, ook van hier, maar weinig mensen
(bewust) herkend uit dit topic....
Ik herken je iig wel, of van DFW, of van Ommen-vechtdal, kan dat?