Wedstrijd Ginkelse hei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: Wedstrijd Ginkelse hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:04

We hebben vandaag al even aan de warmte kunnen wennen Haha!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 19:40

Ik baal wel als een stekker hier,
ik had me te laat ingeschreven en dacht dat ik dus niet meer mee kon doen, en heb dus geen vrij gevraagd van mn werk (en die kunnen heel moeilijk doen)
Kreeg ik eer gister mailtje dat ik van wachtlijst naar startlijst was, terwijl ik niet eens wist dat ik op de wachtlijst stond, maar dan had ik dus gewoon mee kunnen doen.

Ik mn werk bellen, maar nee hoor, die geven echt geen vrij. Boos! Maja, 5 augustus dan pas weer.

Lenneke en de rest, succes!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 20:53

Ik heb er zin in Cool

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 21:25

Succes allemaal en vooral een fijne én safe rit, en roep luid en duidelijk je nummer naar de controleposten (op een daarvan zit ik)! *LOL*

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 21:56

Hahaha ja, luid en duidelijk graag, Rieja en ik zitten op post 3.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:04

nummer 75!!!!!!!!!!!!!

duidelijk genoeg Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:23

Ja, ik hoor het hier! Prima dus. Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 05:08

Ik ben er klaar voor hoor Gaaaap
Ik hoop dat Anouar al wakker is Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:22

Het was Warm, het was Stoffig en het was een Mooie Wedstrijd! Cool

Wij als controlepost waren waarschijnlijk niet heel goed te zien voor alle ruiters, maar het was gewoon echt niet te doen om in de volle zon te zitten. Met dit weer kun je beter in beweging zijn. En onze controlepost was tevens groomplaats, de ruiters waren bij het aanrijden dan ook meer gefixeerd op hun grooms dan op ons *LOL*. Dus we hebben zelf maar om nummers geroepen. *LOL*

We hebben alle deelnemers voorbij zien komen, Marco was de man met de camera die vlak voor groompunt 1 stond (op het 10 km-punt van klasse 1) en als het goed is, heeft hij ook vrijwel iedereen op de foto gezet. Er moeten nog 800 foto's uitgezocht worden, ik laat het wel weten als ze online staan!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:25

Het is alweer voorbij Verdrietig

Ik heb echt heerlijk gereden, ondanks de hitte. Maar ben nu echt doodop Haha!

buurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:29

Ondanks de warmte was de wedstrijd goed te doen. We waren vies, moe maar supertevreden. Bedankt Lenneke, zonder jou was ik absoluut niet zo snel geëindigd. Haha!

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:32

Ik heb ook super gereden! Na de rit was ik best nog fit, op een beetje hoofdpijn na maar nu ben ik inderdaad ook stuk.
Ik ben enorm trots op mijn Balletje, hij heeft zich keurig gedragen.
Ik ben benieuwd naar de foto's. Er was ook een meneer die bij de start en de p/a foto's heeft gemaakt. Weet iemand wie dat was? Volgens mij heeft hij wel mooie van Balder en die zou ik graag ook zien.

Groetjes,

Karina

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:37

Een man met een bril? Dat is Jos, die stond ook foto's te maken bij de finish van klasse 2. Hij 'hoort bij' een van de juryleden. Maar ik heb verder geen gegevens van hem, misschien dat de organisatie iets weet?

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:58

Karin schreef:
Een man met een bril? Dat is Jos, die stond ook foto's te maken bij de finish van klasse 2. Hij 'hoort bij' een van de juryleden. Maar ik heb verder geen gegevens van hem, misschien dat de organisatie iets weet?

Dankjewel, ik zal het eens vragen.

buurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:25

Ik had ook hoofdpijn. Misschien hebben we beter voor de paarden gezorgd dan voor onszelf. Zelf te weinig gedronken misschien? Of toch die kopstoot die ik in het begin al kreeg en daardoor met een dikke lip moest doorrijden.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:53

Ik en Kido willen ook erg graag foto's zien van deze man! Hij heeft ons meerdere keren gefotografeerd. Ja

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:56

Karin schreef:

Wij gaan proberen zo snel mogelijk foto's van diverse mensen op onze site te zetten of links naar contacten te leggen. Kijk regelmatig... maar eerst alles (!!!) opruimen morgen!
Fijn dat jullie een leuke rit hebben gehad, wij hebben het ook een prachtige dag gevonden (spreek namens Floor/Combo, mijn mede organisator!)

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:58

Mordysh schreef:
Karin schreef:

Wij gaan proberen zo snel mogelijk foto's van diverse mensen op onze site te zetten of links naar contacten te leggen. Kijk regelmatig... maar eerst alles (!!!) opruimen morgen!
Fijn dat jullie een leuke rit hebben gehad, wij hebben het ook een prachtige dag gevonden (spreek namens Floor/Combo, mijn mede organisator!)

Dankjewel, ik zal regelmatig checken.

Weet je misschien ook wanneer de uitslag online komt?

Groetjes,

Karina

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 21:00

Ik vond het ook een hele mooie wedstrijd. Alles goed geregeld en een hele mooie route en omgeving

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 21:37

Ik heb erg lekker gereden, vond het ook een hele mooie route.
Het was wel warm, maar zeker in het bos was het goed te doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat er nog wel wat puntje qua organisatie waren die wat beter konden Bloos , maar het was ook pas de eerste keer, en je kan ook nooit verwachten dat alles goed gaat.

Kortom, ik heb een top dag gehad.

Edit:
*zucht vergeten dat ik onder de naam van mijn zusje aangemeld was Bloos maar goed, normala ben ik dus Wennie Cool

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:03

Ik ben ook weer thuis. Was errug stoffig op het controlepunt, maar wel leuk om iedereen (of nouja, de meesten Clown ) voorbij te zien komen!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:06

Op welk punt zaten jullie Flew en hoe laat? Ik heb jullie volgens mij niet gezien...

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:07

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:08

Flew schreef:
Ik ben ook weer thuis. Was errug stoffig op het controlepunt, maar wel leuk om iedereen (of nouja, de meesten Clown ) voorbij te zien komen!

Heeeeee, ik heb je niet meer gesproken toen jullie terug waren... Nog heel erg bedankt!
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Super dat jullie van zo ver gekomen zijn om te helpen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:36

Ik heb een heerlijke rit gereden vandaag. Het was idd erg warm en behoorlijk stoffig. Schitterende route maar af en toe wel paar keer bijna verkeerd gereden, omdat het niet overal even goed stond aangegeven. Het was echt een hele fijne rit en een prima terrein. Mijn complimenten voor de organisatie en natuurlijk alle vrijwilligers OK dan! Tong uitsteken Volgend jaar zien jullie ons zeker terug Ja

Ik zag net op de site dat ik 7e ben geworden met Omar dus ben echt helemaal trots en blij Pling

Ben erg benieuwd naar de foto's!