voor foto kijk in mijn profiel en of in de link bij onderschrift. En tevens heb ik de versie side-pull ( extra ringetjes bij de neusriem) om bitloos te kunnen rijden. Allereerst had ik de versie figure 8, dat de riempjes elkaar kruizen onder de kaak, voor t bitloos rijden, maar dat beviel me niet doordat de riempjes vast bleven staan en bleven knellen....niet zo handig en overbodig...nu kunnen we gewoon t bit eraf klikken en de teugels aan de neusriem klippen en zo bitloos verder rijden als we willen.Achteraf vind ik dat de riempjes nog net iets te breed zijn, zou m graag iets smaller willen, alleen omdat dat mooier toont bij t fijne hoofd van mn paardje. Dussss misschein ga ik de mijne nog ns verkopen als ik een smallere zou kunnen krijgen bij Goedhard

mijn paardje werd er panish van, en het kwam echter eerder doordat de keelriem een apart ringetje heeft achter de kopstuk waardoor de ringetjes dus eigenlijk geen gewicht hebben en dan doen rammelen, en bij mijn paardje schoot ie dus steeds omhoog het kopstuk toen had ik de keelriem verplaatst naar de ringetjes en toen viel het wel mee(zie foto vorige pagina). Maar heb het hoofdstel terug gebracht en ga 1tje bij goedhard halen.