(END) Katwijk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:13

allemaal heel veel succes morgen !!
ik kom na mijn werk even kijken hoe het allemaal gaat daar
strand zag er mooi uit vandaag!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:32

Ik hoop dat we hetzelfde weer hebben als vandaag. Maar ja, op alles voorbereiden maar.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 04:59

Mensen tot zometeen!!!!!!!! Rij voorzichtig!!!!!! En als je heeeeeeeelll lief bent tegen ons kunnen we wel een leuke starttijd-deal maken hihihi Haha!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 05:50

Zo he, jij bent ook vroeg op!!!! Tot zo!!!!!! (hoop ik, als Smurf een beetje te laaien is)

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:30

Huilen Rot paard! Huilen niet de trailer in te krijgen...Heb ik daar nou zo hard voor getraint?? Hopelijk hebben jullie het in ieder geval WEL naar je zin gehad..ik heb een vreselijke ...dag Huilen Eerst Miro met zijn gestaak en toen aan de kant gezet door mijn "lover" Huilen Huilen Huilen

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 16:42

Aahhhh AnjaKos wat een rot dag voor je zeg. Aai over je bol.

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:22

Het was echt hardstikke gezellig. Heb zelf niet gereden maar heb mogen groomen. Super weertje en een leuk sfeertje. (wat een rijm....) Ik hoop dat mijn paardje en ik volgend jaar ook mee kunnen doen, al denk ik dat dat nog een jaartje langer gaat duren. Iedereen verder tevreden met de behaalde resultaten???

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:46

Hallo Lachen,

Ik ben weer terug. Vriendlief en Kevin hadden een prima resultaat. Netjes direct door alle hartslag controles heen Lachen.

Balen Anjakos Scheve mond. Ik had al op de startlijst gezien dat je was afgemeld Scheve mond.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:28

Jee Anja, rot voor je.....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:31

Hmm, voor jou dus niet zo'n fijne dag Anja... Scheve mond

Ik ga zo eens kijken of er al verslagen zijn.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:55

ik ben mnet eeb uurtje thui ongeveer rOskur en heleen1
'hebben het heel goed gedaan Lachen
röskur mocht bij de p/a meteen door!
en lyngvi moest 10 minuutjes wachten,omdat zijn hartslag toch te hoog was,jammer heleen was wel op tijd gaan stappen aan de hand en ze zei dat ze hem heel rustig zat,maarop het laatst kwam er een onrustige fjord waar lyngvi weer onrustig van werd. maar ze hebben het gehaald!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:36

He bah Anja wat naar zeg... Ach gut

Vippie: Jullie waren van de starttijden? Ik had de ijs die de trailer in wilde lopen. Cool Ik dacht, ik hou 'm daar maar weg, want als ie eenmaal op die klep staat dan loopt ie zo door... Bloos

Hoe komt het dat ik veel fjorden heb gezien, terwijl ik op de deelnemerslijst er vervolgens maar een kan vinden? Verward Ik zou echt zweren dat ik een groepje van een stuk of 3 fjorden zag met hesjes aan op een gegeven moment... hmm...

Ik ben benieuwd of we ooit een endurance wedstrijd binnen de tijd zullen uitrijden... Bloos

DameBlanche0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:42

Ik ben zo trots op mijn Dame Blanche!
Het tweede deel van klasse 2 in de duinen was zo zwaar!
Ze bleef maar lopen en de oortjes naar voren, in de duinen konden we eigenlijk alleen maar stappen maar op het strand ging ze weer als een gek lopen! vooral toen er nog een paard voorbij kwam!
We mogen nu in de klasse drie starten, maar dat gaan we echt nog niet doen de klasse twee is mij lang genoeg! Huilenmaar zeg nooit nooit!)

Pling

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:57

Hihi ik vraag me af hoe jullie 't doen... De meesten die ik zag passeren die gingen vaker stappen als ik, ik heb alles over het strand non-stop gedraafd alleen op heel langzaam tempo... Maar Rusk was ook niet in top-conditie zoals in mijn verslagje staat beschreven, dus wie weet redden we ooit weleens een wedstrijd zonder tijdsoverschrijding... Haha! Maar leuk dat het zo goed ging!! OK dan!

Ik reed ook een stukje met een duitser met een haf... Die had ook de hele terugweg strand gedraafd in net zo'n sloom tempo als ik en Rusk maar was ook te laat (staan geen haflingers in de uitslag) maar die haf was na die 8 km terug draven nog super fit, ook hij was 200 m voor het eind gaan stappen. En toen ie was afgestapt stond ze daar, helemaal onbezweet en ze keek een beetje zo van, "wanneer gaan we nou beginnen met die 26 km rit??" Tong uitsteken

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:56

haha jah,dat paard zag er wel helemaal top uit Tong uitsteken
die was toch geschoren of niet,leek wel zo Knipoog
tot de volgende endurance dan maar iris?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:45

Nee die was niet geschoren... Maar ook niet binnen de tijd want hij was 24 min na ons vertrokken... En dus ook te laat. Maar die pony kon volgens mij wel twee keer zo hard haha, die was echt niet moe te krijgen in het tempo dat hij haar liet lopen. Tong uitsteken

Tja ik hoop dat het met Rusk weer helemaal goed komt, met de ademhaling en hopelijk trekt hij gauw wat bij, ook als de haken van de kiezen zijn gehaald...

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:56

ow leek zo,was wel een licht hafje dan Tong uitsteken
was ook wel grappig,ik zag ergens een hele lichte haflinger rijden,met daar achter aan een hele onere haflingern Tong uitsteken

ik denk dat rössie wel snel beter zal zijn hoor Lachen hij eet nu gewoon moeilijker das ook ;logisch met haken op zijn kiezen.
maar als die eraf zijn word ie vast snel weer wat voller en zo Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:00

Ja want Katla en Domi die zijn wel hartstikke "in goede conditie"! Daar moet je je best doen om de ribben te voelen. Zo op het oog lijkt Domi wat ingevallen maar da's gewoon onbespierd, want als je gaat voelen is er een wereld van verschil tussen Rusk en Domi. Arm knollie. Gelukkig ga ik hem toch niet / weinig rijden omdat ik zaterdag die wedstrijd heb en hij dan wat meer 'spettert'... Kan ik me met Domiknol bezighouden om paps te bewijzen dat ik wel twee paardjes kan onderhouden... Tong uitsteken

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:03

Roskur schreef:
Ik reed ook een stukje met een duitser met een haf...

O, daar heb ik na afloop aan de bar nog mee zitten praten. Nou ja, geprobeerd dan. Mijn Duits is zeer slecht en zijn Engels ook.......Maar ik begreep dat ie 3 uur had gereden om in Katwijk te komen. En dat voor een kennismakingsklasse volgens mij.
Allemaal om een keer aan het strand te kunnen rijden want die hebben ze niet in Duitsland.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:15

haha jah,ik zat al te denken pfoei die zou wel lang hebben moeten rijden om hier te moeten komen Tong uitsteken

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:04

Heb echt heerlijk gereden zaterdag, had niet verwacht dat ik hem helemaal uit zou rijden, ben trots op mijn Hetja!

DameBlanche0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:57

Hee Hetja heb je mijn plaatje gezien van Dam! Heb trouwens echt spierpijn vandaag! (een beetje van de wedstrijd en een beetje van de kermis)!

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:24

Jorie schreef:
O, daar heb ik na afloop aan de bar nog mee zitten praten. Nou ja, geprobeerd dan. Mijn Duits is zeer slecht en zijn Engels ook.......Maar ik begreep dat ie 3 uur had gereden om in Katwijk te komen. En dat voor een kennismakingsklasse volgens mij.
Allemaal om een keer aan het strand te kunnen rijden want die hebben ze niet in Duitsland.

Mijn stalgenootjes (waar ik voor mocht groomen) hebben heeeeeeeeeeeel lang aan deze man vastgezeten, van het begin tot helemaal aan meeuwenoord!! Hij bleef kletsen, heel handig als je niet zo goed bent in Duits.... Knipoog Hij had met zijn haf al in veel landen meegedaan met de endurance, hij rijdt dus van alles af. Die haf had inderdaad een super goede conditie.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:37

Laatst bijgewerkt door Hetja op 04-10-04 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:39

Citaat:
Hee Hetja heb je mijn plaatje gezien van Dam! Heb trouwens echt spierpijn vandaag! (een beetje van de wedstrijd en een beetje van de kermis)

Stoere Dame, paars en oranje staan haar zo leuk! (Wacht maar tot mijn hoofdstel er is, hi, hi... Bloos )
Heb geen spierpijn meer, is gelukkig over, gister wel in mijn kuiten, i.d.d. ook van de kermis ja...
[/quote]