Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Piekosjj schreef:Ja de wedstrijd in Rättvik is altijd zo mooi! Ik ben er geweest tijdens een super mooi sneeuw jaar en het jaar dat er zo veel ijs lag zouden we gaan maar alsnog afgemeld want de ruiter vond het niet veilig genoeg. Dat is ook het jaar dat 'ie al een keer verzet was. Helaas is de club die de rit organiseerde nu gestopt, dus er komt zeer waarschijnlijk geen Vasaritten meer, had die zo graag een keer willen rijden! Al werden de wedstrijden van die club de laatste twee jaar ook bijna standaard last minute gecanceld dus daar heb je dan ook niks aan. Super mooie wedstrijd maar wel héél zwaar om te groomen in -15
billy3105 schreef:@miriam
Zo zien mijn galoptrainingen er ook uit. Goed warm en dan gaan en goed uitstappen. Ik heb hier een mooi rondje liggen van 1,5 km die ik dan eindeloos rij. Of idd een km lang pad en dan steeds heen en weer en de galop wisselen. Het is net wat je wil trainen. Veel overgangen of duur
Miriam91 schreef:billy3105 schreef:@miriam
Zo zien mijn galoptrainingen er ook uit. Goed warm en dan gaan en goed uitstappen. Ik heb hier een mooi rondje liggen van 1,5 km die ik dan eindeloos rij. Of idd een km lang pad en dan steeds heen en weer en de galop wisselen. Het is net wat je wil trainen. Veel overgangen of duur
Jij rijdt internationaal dus dat zijn hele andere afstanden en snelheden die ik train, maar even voor mijn referentie: hoe vaak doe je dat rondje van 1,5 km bij een gemiddelde galoptraining?
Ik rijd regelmatig een easy rondje 20-25 km met een gemiddelde snelheid van 12-14 km/h. Tijd om de afstand eens op te bouwen denk ik.
SandraWierda schreef:Een rondje van die afstand en snelheid is voor ons dus al geen easy rondje maar een pittige flink doorrij rondje