Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Er staat hier boven toch dat je klasse 1 mag starten zonder lid te zijn vd endurancevereniging?
Startpas heb ik al.
ambre schreef:De toon van het bericht was niet aanvallend hoor.Ik stelde maar een vraag voor het geval ik het verkeerd begrepen had.
Uiteraard betaal ik dan sowieso KNHS contributie dubbel want die heb ik al betaald.
Wist niet dat dit bij de endurancevereniging er ook al bij zat.
Nou ja,heb iig een gratis clinic gehad.
ambre schreef:De toon van het bericht was niet aanvallend hoor.Ik stelde maar een vraag voor het geval ik het verkeerd begrepen had.
Uiteraard betaal ik dan sowieso KNHS contributie dubbel want die heb ik al betaald.
Wist niet dat dit bij de endurancevereniging er ook al bij zat.
Nou ja,heb iig een gratis clinic gehad.
Atent schreef:Voor 32 meer ben je lid van de vereniging maar daar moet je ook nog een startlicentie bij aanschaffen van 35,- om officieel te starten.Ik ben lid van de knhs. Speciaal geworden voor de impulsklasse. Maar voor 32 meer kan ik dus gewoon officieel starten begrijp ik hier? Dat gaat dus buiten de knhs om?
AlexVB schreef:Blijkbaar is de info niet helemaal juist doorgekomen.
Iedereen die lid is van een KNHS vereniging MAG dit jaar starten in de klasse 1. Je hebt dus geen apart lidmaatschap meer nodig van de KEV en volgens mij ook geen aparte startlicentie meer voor de K1.
Correct me if i´m wrong please.
AlexVB schreef:AlexVB schreef:Blijkbaar is de info niet helemaal juist doorgekomen.
Iedereen die lid is van een KNHS vereniging MAG dit jaar starten in de klasse 1. Je hebt dus geen apart lidmaatschap meer nodig van de KEV en volgens mij ook geen aparte startlicentie meer voor de K1.
Correct me if i´m wrong please.
Wat is deze uitleg anders dan de uitleg van Corrina?
corrina1994 schreef:Fout Alex, je moet een startpas/licentie hebben in een discipline.
Dus normaal gesproken heb je voor endurance nodig:
- lidmaatschap endurancevereniging (zit lidmaatschap knhs bij in)
- startlicentie endurance
En nu heb je nodig om goedkoper uit te zijn minimaal:
- lidmaatschap rijvereniging/knhs
- startpas/startlicentie in een discipline, maakt niet uit welke.
Dus het lidmaatschap van de endurancevereniging vervalt. Dit geldt alleen voor de klasse 1. Winstpunten worden wel geregistreerd.
Nessa mist dus nog een startpas/startlicentie om officieel te starten.
Ik vraag mij altijd af wat menen tegen houd om gelijk officieel te starten en waarom ze eerst (meerdere keren ) impulsrubriek starten.
Als 1 impulsrubriek bevalt waarom dan niet meteen voor het eggie?