20 jaar Endurance by the Sea (voorheen Katwijk) 10-10-2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:41

Leuke foto's en fijn dat het toch allemaal goed verlopen is! Vind het toch altijd wel een beetje spannend die keuringen, mijn pony is nog nooit afgekeurd maar ik zie om me heen altijd wel mensen die er voor of er na worden afgekeurd, dat lijkt me zo zuur. Ik hou toch altijd een beetje mijn adem in bij de locomotie, hebben jullie dat ook wel?

gaaf dat er meerdere met een oudje op wat hoger niveau rijden!
Mn pony voelt op het moment echt hartstikke fit en ook tussen haar oren zit het nog wel goed, dus ik denk dat we het volgend seizoen gewoon eens gaan proberen :D Ik heb in principe niets te verliezen, laatst waren we verdwaald tijdens een buitenrit en hebben we bijna 35 km gereden, eigenlijk merkte in aan mn pony niet veel verschil met een korte klasse 1. Ze herstelt goed en is eigenlijk altijd wel vrolijk en alert. Maar ik heb vaak het gevoel dat ik haar tegen zichzelf moet beschermen, ze zou zich op karakter bij wijze van spreke nog dood lopen, maar het lijfje moet het natuurlijk wel aankunnen.

Misschien zien jullie ons volgend jaar wel in klasse 2 :D Bedankt voor de adviezen!
Fijn dat je iets aan het filmpje hebt gehad xxCYNNxx :) en succes volgend jaar!

xxCYNNxx

Re: 20 jaar Endurance by the Sea (voorheen Katwijk) 10-10-2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 23:33

dank je :)

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 06:53

jameyskatje schreef:
Leuke foto's en fijn dat het toch allemaal goed verlopen is! Vind het toch altijd wel een beetje spannend die keuringen, mijn pony is nog nooit afgekeurd maar ik zie om me heen altijd wel mensen die er voor of er na worden afgekeurd, dat lijkt me zo zuur. Ik hou toch altijd een beetje mijn adem in bij de locomotie, hebben jullie dat ook wel?

gaaf dat er meerdere met een oudje op wat hoger niveau rijden!
Mn pony voelt op het moment echt hartstikke fit en ook tussen haar oren zit het nog wel goed, dus ik denk dat we het volgend seizoen gewoon eens gaan proberen :D Ik heb in principe niets te verliezen, laatst waren we verdwaald tijdens een buitenrit en hebben we bijna 35 km gereden, eigenlijk merkte in aan mn pony niet veel verschil met een korte klasse 1. Ze herstelt goed en is eigenlijk altijd wel vrolijk en alert. Maar ik heb vaak het gevoel dat ik haar tegen zichzelf moet beschermen, ze zou zich op karakter bij wijze van spreke nog dood lopen, maar het lijfje moet het natuurlijk wel aankunnen.

Misschien zien jullie ons volgend jaar wel in klasse 2 :D Bedankt voor de adviezen!
Fijn dat je iets aan het filmpje hebt gehad xxCYNNxx :) en succes volgend jaar!

Dat gevoel ken ik hoor, ik rijd nu klasse 3 en heb er nog last van :P En dat beschermen tegen zichzelf is gewoon nodig. Als je ze laat gaan gaan ze zo hard en dan is het hek van de dam. Het is beter om de energie op te sparen en daarom het 1e rondje gas terug nemen en 2e rondje mag je best wel wat harder.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:03

Iemand enig idee waar de foto's blijven of staan van de fotograaf bij het keerpunt/jeep?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:05

bedankt voor de tip!

Nee geen idee, ik heb die foto's ook nog niet gevonden helaas.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:58

Een deel van de foto's staat al Online. Was wel de link die ik gedeeld had.
Er zijn 3600 foto's gemaakt hoorde ik dus dat zal nog wel even tijd kosten voor dat allemaal uitgezocht is

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:02

Iemand enig idee of de foto's al online staan? Is nu al wel even geleden! :)

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:30

Ben ik de enige die de foto's nog niet gezien heeft waar ik op sta? := Ik weet dat ze op de facebook pagina van Edward Dortland staan, maar heb mijzelf nog steeds niet gespot.. Terwijl ik toch echt wel gefotografeerd ben.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-15 06:00

Zijn onlangs nog heel veel foto's gemaakt door Edward toegevoegd

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 12:46

vicky schreef:
Zijn onlangs nog heel veel foto's gemaakt door Edward toegevoegd

Klopt, maar sta er nog steeds niet bij. :+