gaaf dat er meerdere met een oudje op wat hoger niveau rijden!
Mn pony voelt op het moment echt hartstikke fit en ook tussen haar oren zit het nog wel goed, dus ik denk dat we het volgend seizoen gewoon eens gaan proberen
Ik heb in principe niets te verliezen, laatst waren we verdwaald tijdens een buitenrit en hebben we bijna 35 km gereden, eigenlijk merkte in aan mn pony niet veel verschil met een korte klasse 1. Ze herstelt goed en is eigenlijk altijd wel vrolijk en alert. Maar ik heb vaak het gevoel dat ik haar tegen zichzelf moet beschermen, ze zou zich op karakter bij wijze van spreke nog dood lopen, maar het lijfje moet het natuurlijk wel aankunnen. Misschien zien jullie ons volgend jaar wel in klasse 2
Bedankt voor de adviezen!Fijn dat je iets aan het filmpje hebt gehad xxCYNNxx
en succes volgend jaar!
En dat beschermen tegen zichzelf is gewoon nodig. Als je ze laat gaan gaan ze zo hard en dan is het hek van de dam. Het is beter om de energie op te sparen en daarom het 1e rondje gas terug nemen en 2e rondje mag je best wel wat harder.
Ik weet dat ze op de facebook pagina van Edward Dortland staan, maar heb mijzelf nog steeds niet gespot.. Terwijl ik toch echt wel gefotografeerd ben.