Endurance Leersum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:31

owja vergeet ik nog te vertellen :+

net voor de nakeuring kijk ik de hoeven nog even na op steentjes.. mis ik een duplo!
helemaal niet van gemerkt onderweg dus vermoedelijk op het laatste stuk, ik denk bij de zandverstuiving want daar was mevr erg druk omdat iemand ons inhaalde.
Dus was wel even bang met de nakeuring, maar gelukkig liep ze niet kreupel en werden we wel goedgekeurd

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:49

Ik ben gestopt op de 2de vetgate, hij heeft een snee bij zijn kroonrand. Liep niet kreupel wel een B. Dus terug getrokken.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 20:50

Onze eerste klasse 3 helaas omgereden en daardoor bijna 100km gereden en goedgekeurd!!!!!!!!!! Apetrots op mijn super paard!!!!! *\o/* *\o/*

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:02

Jammer van de afkeuringen. En balen van het kuchen Psydoxy :(
Hoop dat jullie morgen ook zo lekker weer hebben, dan is vrijwilligen toch ook best aangenaam ;)

Chouchou schreef:
Ben trouwens wel benieuwd naar wat er precies fout ging bij de klassering in sowieso klasse I. Heb het begin meegekregen dat er fouten stonden, maar niet hoe het is afgelopen.
Wat er precies fout is gegaan weet ik ook niet goed, maar heeft met het computersysteem te maken. Bij verschillende starts in de K1 was er een winstpunt afgetrokken zonder reden. Dat is allemaal na de prijsuitreiking gecorrigeerd door de jury en de mensen van organisatie.

sanowa schreef:
Rivella heb jij nu de goede uitslagen lijst wel? wel leuk dat je toch nog prijs hebt :D
Yup die kregen we daarna mee. Was niet de enige waarbij het fout is gegaan..
Wil je een foto hebben? Kan ik wel naar je mailen/appen?

Wauw Aileen 100km! Hupsakee ;) en nog goedgekeurd ook. Toppers!
Alle anderen ook gefeliciteerd met de wp en prijzen!

mellamoshan

Re: Endurance Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:16

Wat voor programma rekent de.organisatie de gemiddelde snelheid eigenlijk mee om? Als ik online mijn tijden en afstand intikte kwam ik op een ander gemiddelde uit dan de organisatie.

En hoe komen jullie aan een tijdschema met de tijden dat je min/max binnen mag komen?

Vond de rit echt super! Heerlijk gereden, super mooie omgeving en duidelijke route aanduiding. Echt super fijn gereden! En top rijmaatje hè haha! ;) :p

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 21:20

Wauw Aileen 100km! Hupsakee ;) en nog goedgekeurd ook. Toppers!
Alle anderen ook gefeliciteerd met de wp en prijzen![/quote]

Thanks ben ook heel erg trots op Dush! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:28

Gefeliciteerd! Goed gedaan wel veel extra km s :(

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:29

mellamoshan schreef:
Vond de rit echt super! Heerlijk gereden, super mooie omgeving en duidelijke route aanduiding. Echt super fijn gereden! En top rijmaatje hè haha! ;) :p
Hahaha wat toevallig! Ik heb ook zo'n topper als rijmaatje! :P :D

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 21:30

Ja, dat was zo klote joh Vicky...even zag ik het niet meer zitten hoor... stond op het punt er uit te stappen, maar HR zakte keurig, ze dronk veel, at en was super fris. Besloten dan toch maar verder te gaan...

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:36

Alle foto's van vandaag online!

Iedereen gefeliciteerd met de mooi en goed uitgereden ritten! En erg balen voor diegene die het niet gehaald hebben :(:)

Op naar dag 2!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:43

RivellaLight schreef:
mellamoshan schreef:
Hahaha wat toevallig! Ik heb ook zo'n topper als rijmaatje! :P :D

_O-

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:56

Gefeliciteerd allen die succesvol geëindigd zijn, en wat balen voor degenen met minder geluk :(:)

Fout in het systeem was vanwege het feit dat 13 km/h als max ingesteld stond, terwijl dat 15 had moeten zijn, dan mag je nog eindigen zonder uitgesloten te worden, krijg je alleen geen punten voor de gereden tijd, heb ik mij laten vertellen ;) daardoor is er dus wat mis gegaan in de klassering, zo stond ik eerst ook dus bijna onderaan, ondanks m'n gemiddelde 12.11(?) en maar 2 wp, dat klopte dus niet helemaal.

Sanowa, volgens mij heb ik je nog wel gespot haha :p

Heeel veel plezier en succes voor degenen die morgen rijden!
Tamara, je foto's zijn gaaf _/-\o_

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:56

Zin in morgen!!! *\o/*

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:57

Ha! Was een super rit (na wat opstart probleempjes)
Goed terrein.
Helaas 3x verkeer gereden ( of gedacht dat we verkeerd reden) dus erg veel om gereden.

Mooie foto's @metellica

Ik was benieuwd of ik de uitslagen misschien ergens al kan vinden.
Helaas konden we niet blijven tot de prijsuitreiking namelijk.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 22:16

Yup, wij zijn dus ook omgereden ....98 ipv 85 km ..... even afgeleid en teveel kleppen op een kruispunt.... stom stom stom ...gelukkig een goedgekeurd paard maar was niet tof

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:36

Jemig Aileen_noel, wat een afstand _/-\o_ Super dat je 'm toch goed hebt uitgereden zeg!

Lindar1985, ik heb even een foto gemaakt van mijn vernieuwde uitslag, hopelijk kun je 'm een beetje lezen :)
Afbeelding

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 07:42

Metellica schreef:

Iedereen gefeliciteerd met de mooi en goed uitgereden ritten! En erg balen voor diegene die het niet gehaald hebben :(:)

Op naar dag 2!

Ze zijn echt heel leuk bedankt...Mogen we ze delen ?

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:42

scooby09 schreef:
Metellica schreef:

Op naar dag 2!

Ze zijn echt heel leuk bedankt...Mogen we ze delen ?

:j altijd goed

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 09:29

vicky schreef:
Ik ben gestopt op de 2de vetgate, hij heeft een snee bij zijn kroonrand. Liep niet kreupel wel een B. Dus terug getrokken.

Oei, dat is naar. Beterschap voor hem :(:)

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:49

Thanx @fleur_yen

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:36

Ik ben nu aan t groomen bij groom punt 2 *\o/*

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 13:33

Wij genieten het frisse zonnetje op controlepunt 3. Nog wachten op 5 combinaties van de eendaagse 85 km.......

Rijden jullie maar goed door, dan zijn jullie er sneller :Y) :o :') :D

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:05

Ik heb vandaag mijn vuurdoop gehad, en wat voor een :P.
Ik rij een paard van iemand anders waarvan ik wist dat ze moeilijk deed met opstappen maar mevrouw steigerde nadat ik er op zat en liet zich zo omvallen met mij er op. Gelukkig hadden we beide niets ernstigs en zijn we gewoon gestart uiteindelijk met 12,7 km pu als gemiddelde en een hartslag van 44 gefinisht.
Al met al een hele ervaring en een mooie rit! En de eerste drie winstpunten zijn binnen :D nog 6 te gaan

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:32

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:58

Zo, dat was een druk weekend! Vandaag de 25 km gereden, onze eerste wedstrijd, een thuiswedstrijd speciaal uitgekozen zodat ze rustig haar ronde zou lopen, net als normaal, maar ze wilde eigenlijk alleen maar hard en mee met de paarden voor haar. Wat meer wedstrijdkilometers en ervaring zorgen er hopelijk voor dat ze wat meer haar normale tempo loopt, ik was bang dat ze zich te moe zou maken en de hartslag niet zou dalen. Dus ook niet direct aangeboden, ondanks dat we nog een heel stuk gestapt hadden voor onze snelheid, maar na een klein minuutje zag ik de hartslag snel dalen dus ik heb haar aangeboden en hartslag was gelukkig goed, 56! Verder ook helemaal goedgekeurd met allemaal goede waardes, dus tevreden en trots op mijn lieve merrie! En dan hebben we ook nog eens de 6e plaats gehaald en zelfs de eerste plek in het jeugdklassement! :D En wat ook een grote overwinning was, was dat ze gewoon lekker uitgebreid is gaan plassen onderweg! Dat had ze nog nooit gedaan onder het zadel, ze hield het altijd op tot we weer bij stal waren. Nu ineens wilde ze zomaar, was zo trots!

Organisatie en vrijwilligers en alle andere mensen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt voor ons: bedankt! *\o/*

Gefeliciteerd Bismarck! Helaas sta ik niet op de foto's van jouw vriend. Ik heb ook alleen Metellica en nog één andere fotograaf bij groompunt 4 gezien, had het idee dat er gister meer waren! Maar wie weet zit er nog wat leuks tussen :)