Endurance Etten-Leur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

risky

Re: Endurance Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:54

Ook vandaag was het weer heerlijk weer in etten-leur als we die flinke bui in de ochtend even over het hoofd willen zien dan.

Heerlijk gereden met Bella die weer ging als een trein, ook nog een paar keer bijna de grond kunnen bestuderen omdat mevrouw nogal kijkerig was met vlagen.
Volgend jaar moeten we hier toch echt wel aan de ijzers want het was volop kiezels op de paden waar ze toch wel heel gevoelig op liep.

Het was een zeer geslaagde dag, organisatie, vrijwilligers en iedereen die heeft meegeholpen bedankt voor de leuke dag.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:58

Vandaag weer dagje foto's gemaakt.
Als deze af zijn zal hier linkje posten :)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:23

super wedstrijd!

vind dat de wedstrijd goed met alle tip omgaat en is erg gegroeid!! top gedaan iedereen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

met wish heeeerlijk gereden!! en nog eerste geworden ook de korte 2 (op 1 sec dan :+ we hebben heel de rit lekker samen gereden! ) *\o/*

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:03

wat een super georganiseerde wedstrijd.
En ook zo leuk om weer zoveel super shetten te zien..
Rivaldo en Nick gingen allebei al een trein.. ik zag jullie weg rijden.
Jullie zagen er geweldig fit uit {:}

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:51

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

Ik heb ook een erg leuke dag gehad.
Al was ik behoorlijk pissig op mezelf dat ik bij gp2/3 een lintje heb gemist en verkeerd ben gereden. Want we gingen erg lekker en dat heeft toch aardig wat tijd gekost.
Toch nog wel lol gehad onderweg en met een hartslag van 47 binnengekomen.
En ook nog erg tevreden omdat ik in vijf wedstrijden 15 punten bij elkaar heb gereden en nu klasse 2 startgerechtigd ben.

De route was trouwens leuk afwisselend. En de brede zandpaden waren heerlijk voor een galopje. En de bloemetjes zijn ook leuk trouwens!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 21:58

nobje schreef:
wat een super georganiseerde wedstrijd.
En ook zo leuk om weer zoveel super shetten te zien..
Rivaldo en Nick gingen allebei al een trein.. ik zag jullie weg rijden.
Jullie zagen er geweldig fit uit {:}

was leuk om je eem keer in het echt te ontmoeten. Hihi ik hsd Tum Tum mee ipv Rivaldo maar lijken ook erg veel op elkaar hoor.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:25

Ik was vrijwilliger en heb gelijk mijn nieuwe camera uitgetest. De foto's zijn niet echt top( ben echt een beginner op het gebied van fotografie), maar ik dacht misschien vinden de deelnemers van de mendurance het toch leuk om ze te zien :o
Ik begin alvast met eentje en de rest ben ik nu aan het bewerken en komt hier zo ook.

Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:36

Dan was jij mijn reddende engel bij het omwisselen van mijn hoefschoenen, bedankt nogmaals voor al je hulp en de mooie foto.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:38

juliedo24 schreef:
Liberty volgens mij stond jij naast ons op het terrein. Wij hadden een blauwe trailer, blauwe auto en roodbonte kleine pony :). En Napie stond ook bij ons.
Ik was Laura's (L_rivaldo) groom, was de eeste keer voor mij. Vond het echt heel leuk! Leuk om allemaal mee te maken. En het verbaaste me echt hoe braaf Tum was :)

ja wij stonden naast jullie :)

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:52

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier zijn de enigszins gelukte foto's :P

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:53

L_Rivaldo schreef:
Dan was jij mijn reddende engel bij het omwisselen van mijn hoefschoenen, bedankt nogmaals voor al je hulp en de mooie foto.

Graag gedaan hoor! leuke pony heb je ;)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:56

Mijn vlugge oversteekfoto! Ik had dus echt geen zin om te wachten.. Kwamen een beetje erg veel auto's aan in een rouwstoet..

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:59

haha ja ik schrok eerst maar het ging allemaal goed :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:03

Dat was het voordeel van het kennen, rij daar wel eens vaker dus wist waar ik heen kon :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:05

Het lijk trouwens net of ik vlak voor die auto ging.. maar dat was dus niet

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:10

Nee het zag er allemaal wel gecontroleerd uit en in een lekker tempo :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 06:36

Bedankt voor het compliment, hij heeft zich keurig gedragen normaal is hij met meerdere menners of ruiters echt een dondersteen, maar hij deed het zo goed heerlijk peerdje.

Liberty gave foto inderdaad lijkt net of je ervoir schiet hihi

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 08:05

Gister in Etten Leur onze eerste lange klasse 2 gereden. Wat een afstand! Mijn gps klokte 69 kilometer. *\o/*
De rit was heel goed uitgezet. Elke paar honderd meter wel een lintje.
We reden 2 keer het zelfde rondje. Dit was wel fijn, want het 2e rondje reed ik als laatste rond (bezemwagen reed achter me aan... haha) en af en toe zat ik niet op te letten, maar Jack wist de weg al en stuurde ons feilloos de juiste weggetjes in. Knap paard!
Ben heel benieuwd naar foto's. Wat zo ontzettend leuk is op een endurance wedstrijd is dat iedereen zo gezellig is en behulpzaam. Zo ontzettend leuk. Gezellig met zijn 4en gegeten op de mini camping, en bij de finish had Jack zo' n last van dazen dat een collega ruiter achter me aan kwam rennen met de dazenspray. Dat is toch super leuk.
Iedereen bedankt voor de zeer geslaagde dag! +:)+

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:27

hooiiiiiiii wij hebben gister de endurance implus klasse mee gereden en jawel we waren nog niet eens laatste :) .

ik vond de wegen goed te doen ik had veel meer verharde wegen verwacht maar dat viel me alles mee.
we hebben in ieder geval genoten en zitten dan ook te denken om officieel te gaan starten.

ik ben benieuwd naar de fotossss.

wij waren de fjord in roze en haflinger in blauw( die aan het einde over het terrein crosste :P)

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:57

Ja.. De Maflingers en Fjorden waren gister niet allemaal even rustig. 1 kwam al bokkend terug het terrein op gevlogen. Gelukkig niets ernstigs gebeurd met amazone en haflinger..

Ik heb jullie volgens mij ook nog op foto gezet. Ik zal straks eens kijken..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:06

De amazone die eraf is gevallen is wel onderweg afgestapt en teruggekeerd naar het startterrein omdat het niet ging. (had waarschijnlijk gekneusde ribben).

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:12

ja klopt die amazone heeft nog een tijdje bij ons mee gereden. maar had inderdaad veel last van der ribben.
Ja mijn maflinger is altijd wel beetje panisch als zijn vriendinnetje weg gaat ik had gewoon mee moeten lopen ipv m in de paddock zetten whahaha

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:19

Somebitch schreef:
De amazone die eraf is gevallen is wel onderweg afgestapt en teruggekeerd naar het startterrein omdat het niet ging. (had waarschijnlijk gekneusde ribben).

WE zagen haar lopen toen we van het groompunt weg reden. Ze liep inderdaad niet echt fijn meer. Ze heeft ook een smakkerd gemaakt.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:11

Ik zag dit topic voorbij schieten en ik dacht he daar ben ik ook geweest :=

Grappig dat je op bokt dan nog zoveel mensen tegen komt die je herkend van de wedstrijd :)) Ik was groom bij babybeertjes en Jack (meisje met het zwarte petje) :D

Wij kwamen die vrouw met die haflinger tegen toen we van groompunt naar groompunt gingen. Wij waren met 2 grooms dus ik ben uitgestapt en met die vrouw mee gaan lopen. Uiteindelijk is zij met de auto terug gegaan, ik op de haflinger en iemand er bij op de fiets :D

Dit was overigens mijn eerste beleving van een endurance wedstrijd maar vond het zo leuk dat het zeker niet de laatste zal zijn :D

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:16

Dungen schreef:
Ik zag dit topic voorbij schieten en ik dacht he daar ben ik ook geweest :=

Grappig dat je op bokt dan nog zoveel mensen tegen komt die je herkend van de wedstrijd :)) Ik was groom bij babybeertjes en Jack (meisje met het zwarte petje) :D

Wij kwamen die vrouw met die haflinger tegen toen we van groompunt naar groompunt gingen. Wij waren met 2 grooms dus ik ben uitgestapt en met die vrouw mee gaan lopen. Uiteindelijk is zij met de auto terug gegaan, ik op de haflinger en iemand er bij op de fiets :D

Dit was overigens mijn eerste beleving van een endurance wedstrijd maar vond het zo leuk dat het zeker niet de laatste zal zijn :D

Topper! Bedankt voor het groomen. Zonder jullie was het echt niet gelukt *\o/*