endurance met je koudbloed.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:33

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-10-13 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Wijslander

Re: endurance met je koudbloed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:34

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:36

Sonja89 schreef:
:D

aan 2 kanten he

Afbeelding
was de eerste keer dat ze hartjes moest scheren dus ze zijn niet perfect :+ Maar ik vind ze lief *\o/*

Hierna zijn ze nog bijgewerkt hoor :Y)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 17:22

Blingh schreef:
terpentijn schreef:
Begrijp ik nou goed dat je dus niet mee kan doen als je geen (actieve) Internet-aansluiting op je telefoon hebt? Mijn telefoon is via T-mobile, er ZIT wel een Internetfunctie op, maar ik heb daarop slechts een Sim Only bel-abonnement.
Mijn Internet gaat via kabel van KPN op vaste PC thuis. Laptop of iets als I Phone heb ik niet.

Heb er ook geen verstand van, hoe zit dat nu dan?

Je moet wel verbinding hebben met je telefoon dus dan zou je moeten kijken of je er misschien een internetbundel bij kunt aansluiten. Want je kunt wel verbinding maken nu maar dan betaal je echt de hoofdprijs per mb :j

Sinds vandaag heb ik een naakttinker :j met hartjes op zijn billen :')

Vergeet niey dat de oude telefoons waar internet op kan géén app store/Google play store hebben em dus geen applicaties ondersteunen ;)

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 17:32

Met andere woorden: ik moet me gewoon voor veel geld per se een modern apparaat aanschaffen..? Want het bovenstaande had ik al zo'n vermoeden van. Dat dat op mijn ouwe Nokia niet zou gaan "passen".
Wat wordt dan aangeraden om aan te schaffen, waarbij/waarop dit wel mogelijk is (is eigenlijk te gek toch dat je niet mee kan doen omdat je niet de juiste "apparatuur" hebt, maar goed...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 17:37

terpentijn schreef:
Met andere woorden: ik moet me gewoon voor veel geld per se een modern apparaat aanschaffen..? Want het bovenstaande had ik al zo'n vermoeden van. Dat dat op mijn ouwe Nokia niet zou gaan "passen".
Wat wordt dan aangeraden om aan te schaffen, waarbij/waarop dit wel mogelijk is (is eigenlijk te gek toch dat je niet mee kan doen omdat je niet de juiste "apparatuur" hebt, maar goed...)

Je hebt ook van die GPS-apparaten. :j

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 17:38

Waarmee wordt bedoeld... WAT...precies... GPS apparaten, mag ook per PB hoor, ik heb er echt niks verstand van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 17:48

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 18:26

terpentijn schreef:
Waarmee wordt bedoeld... WAT...precies... GPS apparaten, mag ook per PB hoor, ik heb er echt niks verstand van.

Ik zou gewoon eVen naar de winkel van t mobile of welke provider je ook hebt, gaan. Geef aan wat je zoekt dan vinden zij het wel voor je :j.
Alle telefoons hebben tegenwoordig wel gps. Je moet gewoon een simpel modelletje, niet teveel poespas. Internet erop en mogelijkheid tot applicaties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 18:35

Ik kreeg deze site door van vriendin dus die ben ik nu aan het doornemen http://www.pendurance.nl/

Start je trouwens met zijn allen of om de beurt?

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 18:53

Gister een fijne rit gereden in Wilbertoord met mn stinkie.
Dit seizoen afgesloten met 9 winstpunten....

Je start of alleen of met meerdere, maar dan moet je dat wel aangeven bij je aanmelding. Je kan met maximaal 5 (dacht ik) tegelijk starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:39

Mar__ schreef:

Je start of alleen of met meerdere, maar dan moet je dat wel aangeven bij je aanmelding. Je kan met maximaal 5 (dacht ik) tegelijk starten.

Oh dat is fijn, zou graag met vriendinnetje willen starten qua tempo passen ze ook perfect bij elkaar (behalve de galop dan moet ze in rengalop om ons bij te houden)

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:21

Rijd je toch lekker zonder galop ;)
Rengalop is ook niet aan te bevelen tijdens je wedstrijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:26

Mar__ schreef:
Rijd je toch lekker zonder galop ;)
Rengalop is ook niet aan te bevelen tijdens je wedstrijd.

Was ik ook niet van plan ;)

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 06:41

Mar__ schreef:

Jij bent toch degene die ook bij Donna op de clinic was? Ik kwam jou onderweg dan tegen in wilbertoord, net na de oversteek, ik kwam van rechts en jullie moesten rechtdoor zei ik nog.
Ik zat op een fjord met roze hoofdstel.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 07:41

Ja klopt :D

Ging je wedstrijd goed?

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:11

Ja, ging echt heerlijk. Fien had er veel zin in en ik heb geloof ik de hele rit met een lach op mijn gezicht gereden want na afloop op het hoofdterrein had ik zere kaken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:20

risky schreef:
Ja, ging echt heerlijk. Fien had er veel zin in en ik heb geloof ik de hele rit met een lach op mijn gezicht gereden want na afloop op het hoofdterrein had ik zere kaken...

Haha dat is een ander soort spierpijn :')

Met wat voor hoofdstel/zadel rijden jullie? Mijn hoofdstel wordt zo slecht van al die blubber en regen iedere keer.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:06

Daarom rijdenheel veel mensen in de endurance met biothane.
Dat kan goed tegen water/zweet/modder en maak je ook makkelijk weer schoon na de rit.

Met de tinker had ik halsterhoofdstellen en met Tapas heb ik een gewonde met mexicaanse neusriem.

Mijn zadel is een wintec, een pro endurance.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:12

Gilbey schreef:
Daarom rijdenheel veel mensen in de endurance met biothane.
Dat kan goed tegen water/zweet/modder en maak je ook makkelijk weer schoon na de rit.

Mijn tinkers reed ik met halster hoofdstellen en met Tapas nu hel ik een gewoon hoofdstel met een mexikaanse neusriem.
Als zadel heb ik wintec, een pro endurance.

Ik wil graag een halsterhoofdstel maar heb niet echt budget voor een biothane. Volgend jaar misschien dat is al over 2 maanden. Zit te denken om nu die simpele van HH aan te schaffen. Die is bij EJ E26 en je krijgt nog stickerkorting

Ik wist niet dat er pro endurance zadels waren van wintec. Ik ga even kijken :j

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:15

Op Gilbey had ik voorheen het oude model en sinds dit voorjaar is er een nieuwe.
Met die nieuwe rij ik nu en wil echt niet anders meer

Die HH zijn stugger dan bijv die van zilco.
Soms kun je beter even door sparen.
En en zijn ook halsterhoofdstellen van alleen nylon en die zijn ook veel goedkoper.

En als je van zilco alleen het kopstuk koops van de 2 in 1 kun je dat ook zelf combineren met een eenvoudig (touw) halster
Dan ben je ook goedgoker uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:21

Gilbey schreef:
Op Gilbey had ik voorheen het oude model en sinds dit voorjaar is er een nieuwe.
Met die nieuwe rij ik nu en wil echt niet anders meer

Die ziet er fijn uit! Heb in je shop gekeken. Zweetbaden zijn ook wat langer hè? Ik ben echt van de lange zweetbaden.

Ik twijfel een beetje want we hebben Rogan geschoren en op zijn schouder zaten aan 1 kant witte haren. oliebol drukplekken. Nu heb ik sinds een maandje een nieuw dressuurzadel en daarvoor heb ik hem altijd gereden met een ander dressuurzadel. Dus ik weet niet van welk zadel het zou kunnen zijn. Ik ga morgen even zijn boommaat meten. Want als we kijken en voelen liggen ze goed en zonder dekje rijden liggen de haren ook plat. Ik heb op die plek wel zitten aaien/duwen en ik kreeg geen reactie. Ook met zadelen blijft ie lief staan, ook met opstappen.

Dat halsterhoofdstel is ook puur van nylon.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:25

Hij is gebaseerd op een pro dressuur dus de zwembladen zijn idd lang gehouden.

Die witte haren kunnen prima nog van het oude zadel zijn maar scherp blijven en blijven controleren is altijd verstandig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:28

Gilbey schreef:
Hij is gebaseerd op een pro dressuur dus de zwembladen zijn idd lang gehouden.

Die witte haren kunnen prima nog van het oude zadel zijn maar scherp blijven en blijven controleren is altijd verstandig.

Weet jij of ie ook in bruin leverbaar is?

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:34

Nee alleen in het zwart
Hij is wel beter aangeslagen op de markt dan ze hadden ingeschat dus misschien gaan ze het dan wel doen.
Als de oplage te klein blijft doen ze dat zeker niet.
Ik heb ook de vraag gesteld of die er in de bates versie zou kunnen komen en dat was eerst ook nee maar wie weet veranderd dat nu ook