Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Elmars_Floor schreef:Ik heb namelijk per ongeluk een verkeerde brief gehad dat ik fout gestart zou zijn (klasse2 was het maar waar) zonder lid te zijn van de endurance vereniging. Als dit klopte zou dit gevolgen hebben voor alle wedstrijden in de toekomst bij de knhs. (of zoiets)
Klopt, was impulsklasse gestart met lid zijn van de knhs dus me keurig aan de regels gehouden. Dus er word achteraf wel degelijk gecontroleerd of alles klopt. (heb netjes excuses gekregen was iets verkeerds gegaan) ach kan gebeuren.

je kan altijd 19 oktober aan wilberoort mee doen. Mocht je toch dit jaar nog willen starten.

wij hebben er echt heul veul zin in!!!!!
Tenzij hij ineens opknapt annetjee19 schreef:Mijn paardje is op de poetsplaats behoorlijk toegetakeld door een ander paard (trappen) en hij loopt niet lekker met rechtsachter.. niet kreupel maar stijf en wat trekkerig met rechts achter.. Het is sinds donderdag nu![]()
Dus de kennismakingsklasse gaat hem wss niet worden voor hemTenzij hij ineens opknapt