Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pam15 schreef:Je bent een van de laatste starters dus wanneer jij niet te laat binnenkomt zal de prijsuitreiking nog voor het donker wordt plaatsvinden.
Ik start net na je, samen een jong paard en een ervaren amazone. Wij tuffen wel door.![]()
Meestal is de prijsuitreiking tussen 17.00 uur en 18.00 uur.
Helaas kun je in KWB geen paddock maken dus blijf je wachten, haal je paard af en toe van de trailer voor eventueel plassen en zorg voor voldoende hooi en water.
wat niet kan, dat kan niet.
. 22 km stelt voor hem niet veel voor. Hij kan prima in de trailer wachten
. Vorige keren was ik naar huis gegaan met uiteindelijk leuke uitslag, dus nu misschien blijven wachten is wel leuk!

Wat kan hij nog voor m'n paard doen daar langs de route? (groomingpoint 2 of 3 gaat hij staan) Kaygee schreef:Ik hoop dat wij nog mee kunnen doen zondag, gisteren raakte paard in paniek en viel... Komende dagen maar even aan de hand stappen en vrijdag maar weer er op. Kijken of hij niet ergens in zn lijf vast zit... Vertrouw ik het niet blijft paard thuis en ga ik vriendinnetje groomen...
!!
Kingloveyou schreef:Ik heb het met King ook vaak gehad. Ik denk dat je met een merinowollen singel een eind komt.. Hopelijk gaat het vrijdag goed en kun je aankomende zondag gewoon starten