Sallandse heuvelrit 7 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:13

Ik ben maar een keer een klein stukje verkeerd gereden(ik zag alleen nog maar geel en dacht; dit klopt niet :D). Prima uitgezette route!

De 39 km lus had wel heeel veel heuvels. Ik kan geen holterberg meer zien :')

Daarna mochten wij nog door voor de 22 km naar de noordkant, maar ben vrij snel afgehaakt en omgedraaid. Pony voelde niet fit genoeg voor nog meer bergen beklimmen, dus lekker naar het startterrein gestapt en geen risico's met haar gezondheid genomen.

Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:30

Hilli schreef:
Ik vond de bewegwijzering juist superduidelijk. Ik heb een lintje gemist, maar ontdekte dat al na 500 meter. Teruggereden, lintje gevonden en een wandelaar getroffen die een mobiele telefoon gevonden had op de route. Die telefoon heb ik afgegeven bij de vetgate, ik hoop dat de eigenaar 'm weer terug heeft.

De telefoon en zijn baasje zijn gelukkig weer herenigd :)

Hilli

Re: Sallandse heuvelrit 7 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:31

Fijn om te horen! Dan is mijn gemiste lintje daar heel mooi voor geweest :j

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:51

MyrtheJ schreef:
De 39 km lus had wel heeel veel heuvels. Ik kan geen holterberg meer zien :')

Ach, denk maar zo... Het kan altijd erger :+
Afbeelding
Nog een foto

Goede beslissing om terug te gaan. En het was leuk om Judy een keer in het echt te zien!
(in het echt lijkt ze nog kleiner dan op de foto's :D )

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:29

:)) oh wat erg! hahaha je zal het maar moeten beklimmen, zucht..... Judy is geinig ja , hahaha.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:50

Hier niets te klagen over de route van de ruiter. Dochter Anouk vond het wel duidelijk, het was even opletten in het begin, maar zij is niet verkeerd gereden. Uiteindelijk een mooie en zeer verdiende eerste plek in de kortte klasse 3. Nette waardes op de vetkaart, elke keer vrij snel kunnen aanbieden. Erg netjes dus. En bij de Nakeuring ging pony al dansend naast haar, om te laten zien dat hij nog fit was. :-)
Gemiddelde snelheid 15,6 km/u , locomotie A. Dus super gereden.
Alleen in de groomroute zaten wat minpuntjes, maar uiteindelijk alles gevonden en ook op tijd.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:11

Weet iemand ook wanneer de uitslagen er op komen? Ben erg benieuwd!

Ik heb de 26 km gereden met een gemiddelde van 11,3 km/u. Was ik erg.tevreden mee! Alle waardes bij voor-en nakeuring waren ook erg netjes! Was onze tweede wedstrijd, maar vond deze wel erg pittig! We kunnen hier in de buurt ook niet zoveel heuvels trainen, dus dan is zo'n rit wel ff wat anders! Maar wat een mooie omgeving!

De markering vond ik verder prima aangegeven!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:13

Correli wij kwamen jullie tegen na groompunt 6. Wij reden met die 2 vosjes. Wij liepen toen voor jullie toen je paard opzij sprong bij het gedenkmonument!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:30

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:04

Hier ook super wedstrijd gehad! Paard heeft het super gedaan dus helemaal trots! En de route was echt prachtig! Van alles wat, echt geweldig!
Ik ben heel benieuwd naar de uitslag, kon jammer genoeg niet blijven tot het eind.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:33

Naath86 schreef:
Correli wij kwamen jullie tegen na groompunt 6. Wij reden met die 2 vosjes. Wij liepen toen voor jullie toen je paard opzij sprong bij het gedenkmonument!

O ja, ik herken je paard inderdaad! :)

Foto's zijn mooi, zelfs ik sta er nog op :)) (nr 123)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:11

De uitslagen staan erop! Ben gewoon 8ste geworden in de korte klasse 1! Weet iemand hoeveel prijzen er waren?

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:34

Jaaa!! Wij zijn 9e geworden in korte klasse II!! Helemaal trots op de haf :D

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:13

Wij ook tevreden met de resultaten van Yair.
Foto site doet het niet, maar we zijn ook nergens een fotograaf tegen gekomen, moet het voortaan toch maar weer zelf doen ;-)

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:37

Aileen_Noël schreef:
Bewegwijzering was klote!! Wij zijn ook een x verkeerd gereden, het mountainbike pad op... erg balen!!! gelukkig kwamen we er net op tijd achter!!!! En ze hebben bij mij een verkeerde hs genoteerd. Hij was 40 ipv 48 xD lekker dan ach ja even over bellen. Nou meiden , wel erg voor jullie hoor. Dat is echt niet tof als je zoiets meemaakt op je wedstrijd :(

Bewegwijzering was super. In ieder geval de route rode (en grotendeels dus ook de gele route). Ik rijd zo'n 10 jaar wedstrijden en dit is de eerste wedstrijd waar ik of niet verkeerd gereden ben (vaak door eigen schuld, onvoldoende oplettendheid) of waar ik twijfelde aan de richting van de route. Op twee plaatsen waren wat lintjes weg maar omdat de route er zo strak inhing gaf dit zelfs geen problemen.

Ben je bij de voorbespreking geweest en heb je het programmaboekje goed doorgelezen?

Wat mij opviel is dat we om 11.00 uur maar met zo'n vier ruiters bij de voorbespreking waren. Van de organisatie begreep ik dat de andere besprekingen ook slecht bezocht werden. Dieptriest vind ik dit. Voorbesprekingen zijn er niet voor niets.

Bellen voor wat betreft je hartslag zal weinig uithalen. Je mag tot een half uur na prijsuitreiking bezwaar maken tegen je resultaten. Daarna valt het doek.

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:46

Ruud_O schreef:
Wij ook tevreden met de resultaten van Yair.
Foto site doet het niet, maar we zijn ook nergens een fotograaf tegen gekomen, moet het voortaan toch maar weer zelf doen ;-)

Jawel hoor. Fleur met petje staat er ook op. Jammergenoeg niet met haar gehele nobele koppie. Was waarschijnlijk te groot _/-\o_ .

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:57

Nou bij mij werkt de site echt niet, krijg allerlei vage foutmeldingen ;-)

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:11

Er lijken nogal wat moppers te zijn over de heuvels en de ondergrond? Waarom zijn jullie dan niet gewoon naar Onstwedde gegaan? Prachtige vlakke paden... Deze wedstrijd gaat over heuveltjes, dat kun je van te voren weten ...

Ik heb genoten van de wedstrijd. De route was onwijs mooi, prima uitgezet en alle vrijwilligers waren super behulpzaam en aardig.
(en de website doet het bij mij ook gewoon ;))

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:23

weslyjune schreef:
Er lijken nogal wat moppers te zijn over de heuvels en de ondergrond? Waarom zijn jullie dan niet gewoon naar Onstwedde gegaan? Prachtige vlakke paden... Deze wedstrijd gaat over heuveltjes, dat kun je van te voren weten ...

Ik heb genoten van de wedstrijd. De route was onwijs mooi, prima uitgezet en alle vrijwilligers waren super behulpzaam en aardig.

Eindelijk wijze woorden :j .

Ik heb de lange klasse 1 gereden met paard zonder ijzers en dat was heel goed te doen. Ik houd ontzettend van technisch terrein. Ik heb niets met die fluwelen racebanen.
Haarle is 1 van mijn favorieten. Pracht route, super organisatie en fijne accommodatie. Paard had het zo naar haar zin in haar paddock dat ik haar met moeite de trailer op kreeg.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:24

Heuvels????? Die 310m klimmen en dalen op de 26km ;-)
PEANUTS!! en gewoon leuk ipv dat saaie platte

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 16:28

Het is ook sallandseheuvelrit. dus je mag heuvels verwachten.
Maar we hebben de echte zware klim er in de witte lus nog uitgehouden.
Toch denk ik dat deze wedstrijd wordt onderschat.
Maar met juiste voorbereiding en rijden met verstand prima te doen.

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:52

voorbereiden betekent toch dat je je druk maakt over de kleuren van je outfit??!?

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:11

Gisteren samen met Naath86 een hele fijne rit gereden, de korte klasse 1.
Ik vond het een prima aangegeven route en een fantastisch mooie omgeving. Het terrein was m.i. heel goed te doen en ook de heuvels waren een leuke afwisseling, kortom, ik heb genoten en mijn paard heeft het prima gedaan.
Nogmaals een pluim voor de organisatie en de vrijwilligers, volgend jaar ben ik graag (bij leven en welzijn) weer van de partij.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:14

pam15 schreef:
voorbereiden betekent toch dat je je druk maakt over de kleuren van je outfit??!?

Vind ik leuk :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:15

HHenny schreef:
Het is ook sallandseheuvelrit. dus je mag heuvels verwachten.
Maar we hebben de echte zware klim er in de witte lus nog uitgehouden.
Toch denk ik dat deze wedstrijd wordt onderschat.
Maar met juiste voorbereiding en rijden met verstand prima te doen.

Komt op mn lijstje voor volgend jaar, ik en de toeter houden wel van heuvels - lees technisch terrein :j